OMG prej premiovy auto a ma to kola na kazdy strane jinak :-( , vono by je to zabilo, davat tam dva stejny pary asi, zoufalci!
A ví o tom i české zastoupení VW? Protože v konfigurátoru mají stále nejlevnější verzi s 2.0 TSI za 1,3 milionu.
jojo, a v článku informaci, že levnější motorizace přijdou až v září, stačí číst.
Moderní naftovej rakovinomet za milijón, no nekup to. Úplná Iidovka.
Lidové Luxusní Vozidlo, asi by se měli přejmenovat na VLW :-D
s touaregom si davaju pekne nacas
900 000 kč za tuhle sračku?! to si snad dělaj prdel. No jo ovce se najdou všude co si to koupí.
Dementi se najdou na všech diskusích.
To mluvíš o sobě že?
Ano, ukazuješ se nám pravidelně, to je pravda.
Nějaký problém?
Máš? Je to vidět na první pohled.
Jo? Na čem?
To jsi myslel sebe předpokládám?
Tebe, když už si tykáme.
A kam to jako chtějí zařadit? Vemu v potaz nejsilnější benzínovou verzi - 1,3 mega je u audi v základní výbavě 3.0 TDI 200kW, u MB začíná C400 a u BMW trojka s V6 benzínem. Už Passat (a Superb) jsou přestřelený cenou na to co umí oproti konkurenci. Vlastním 206kW superba a jízdně je to upištěná katastrofa. Kolega má audi A4 2.0 185kW benzín a to auto jezdí daleko líp!Pokud opravdu chtějí nasadit takovou cenovku, musí sáhnout po 3.0 TFSI motoru.
K základní výbavě Audi si připočti ještě 700 tisíc a dostaneš se na cenu velmi dobře vybaveného auta. Co máte pořád s těmi základními cenami?
Akorat ty magicky verze Audi, MB ci BMW za tu cenu maji jen motor a jinak vubec nic ... hole jak oktavka. Tady u uberpassatu je za tu cenu velmi dobre vybavene auto s motorem, ktery neurazi. Dovybaveni premie na neco, kde clovek ma pocit premiovyho vozu je dalsich 300-400k ...
On VW v základní verzi Rline nebo škoda v laurin a klement taky není žádný extra vybavený auto, co si budem povídat. Mě základní doplňky stály taky kolem 250 tisíc, celková cena před slevou byla 1,3 milionu s výbavou, po firemní slevě 960 tisíc, jenže tu slevu ti dají všude stejnou.
Jak vás "základní doplňky" mohly stát 250k? Píšete, že máte superb 206 kW a tady zmiňujete verzi Laurin a Klement.K superbu 206 kW LK je možné přidat tři pakety za celkem 70k a když tam naházíta NAPROSTO všechno ostatní - včetně speciálního laku - tak vám dodatečná výbava udělá max 190k. Určitě ne 250k a určitě by se tomu nedalo říkat "základní doplňky", protože polovina mainstreamu nemůže fůru těch položek ani nabídnout. Jestli tady někdo nesoudí škodovku moc přísně, aby ukázal, jaký je frajer...
U Superbu ne, protoze to je "lacine" auto s omezenou vybavou, ale u zminovaneho VW neni problem k R-line tu vybavu za 250k neni problem pridat a stale nebude v maxu.
Marketing VW, no...Zase to nebude mít prémiové ceny servisu a dílů, jako ty Audiny a Mercedesy.. i když se tomu už VW taky pomalu blíží.
Vlajková loď a 4 hrnek? :-/ to se to poplave... :-D
Volkswagen má ceník své vlajkové lodi. Tak už i VW vyrábí lodě. A umí to i plavat?
Redakce, nechcete už jít s tou samootevírací galerií do p*r*d*e*l*e? Člověka zajímají informace a namísto toho na něj vybafne obrázek.
Co jsem toto zjišťoval, tak galerie vyskakují na ty, kdo mají AdBlock. Máte?
Tak ještě se musíš naučit zjišťovat.:-D
Taky nebreč.
:-D Naopak se smeju...
Hodne odvazna cena. Za ty penize zakladniho modelu je srovnatelna nova Insignie se 190kW motorem a jiste v zakladu s lepsi vybavou. Ale jsou lidi, pro ktere je VW vic a zaplati to za ten pomyslny pocit lepsi kvality. Jinak v teto cenove to uz je lepsi snad Eklasa od MB - a cenove to nebude o moc vic.
Nebreč
:-D Naopak se smeju.... Das Auto :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.