Volkswagen má ceník své vlajkové lodi. Arteon bude stát nejméně 890 900 Kč

Základní variantu vozu bude pohánět zážehový čtyřválec 1,5 TSI s výkonem 110 kW.

Zatím pouze dvě nejvýkonnější verze - 2,0 TSI (206 kW) a 2,0 Bi-TDi (176 kW) budou k mání při zahájení prodeje nové vlajkové loni značky Volkswagen. Informovalo o tom tuzemské zastoupení největší evropské automobilky.

Známy jsou ale i ceny dalších v budoucnosti prodávaných variant. Nejnižší cenovku dostane verze 1,5 TSI (110 kW - 150 koní). Zájemci o ni budou muset zaplatit nejméně 890 900 Kč.

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Česká republika je podle ředitele divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika Daniela Haranta po Německu a Švýcarsku teprve třetí zemí, kde se tento automobil začíná prodávat.

V základní výbavě modelu jsou například sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny, asistenční systém pro jízdu ve vybraném pruhu, adaptivní tempomat, třízónová automatická klimatizace, parkovací senzory, multimediální systém s osmipalcovým dotykovým displejem a elektronická uzávěrky diferenciálu XDS.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Nyní nabízené verze Elegance a R-Line budou k mání za 1 319 900  Kč(v případě benzinové verze s pohonem všech kol a převodovkou DSG) nebo za 1 313 900 Kč (vznětové bi-turbo opět s pohonem všech kol a DSG).

Ve výbavě těchto aut jsou mimo jiné osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, adaptivní LED přední světlomety, digitální přístrojový panel, zadní parkovací kamery, navigace, vyhřívaná přední sedadla čalouněná kůží a alcantarou a zadní světlomety s dynamickými ukazateli směru.

Na přání lze získat například střešní okno, masážní sedačky nebo vyhřívaný volant.

Volkswagen představil očekávaný Arteon, novou vlajkovou loď pro Evropu

Volkswagen představil očekávaný Arteon, novou vlajkovou loď pro Evropu

V budoucnosti (mimo zmiňované základní verze a obou vrcholných motorizací) budou k mání ještě turbodiesel 2,0 TDI (110 kW) s šestistupňovou přímo řazenou převodovkou za 1 055 900 Kč, výkonnější verze 2,0 TDI /140 kW) a dvoulitrový zážehový turbomotor s výkonem 140 kW).

Nejpozději  - na konci října - se začnou dodávat právě základní verze, ostatní budou k mání postupně od května do července.

Na obsáhlou galerii snímků tohoto modelu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků