Volkswagen má ceník své vlajkové lodi. Arteon bude stát nejméně 890 900 Kč

Základní variantu vozu bude pohánět zážehový čtyřválec 1,5 TSI s výkonem 110 kW.

Zatím pouze dvě nejvýkonnější verze - 2,0 TSI (206 kW) a 2,0 Bi-TDi (176 kW) budou k mání při zahájení prodeje nové vlajkové loni značky Volkswagen. Informovalo o tom tuzemské zastoupení největší evropské automobilky.

Známy jsou ale i ceny dalších v budoucnosti prodávaných variant. Nejnižší cenovku dostane verze 1,5 TSI (110 kW - 150 koní). Zájemci o ni budou muset zaplatit nejméně 890 900 Kč.

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Česká republika je podle ředitele divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika Daniela Haranta po Německu a Švýcarsku teprve třetí zemí, kde se tento automobil začíná prodávat.

V základní výbavě modelu jsou například sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny, asistenční systém pro jízdu ve vybraném pruhu, adaptivní tempomat, třízónová automatická klimatizace, parkovací senzory, multimediální systém s osmipalcovým dotykovým displejem a elektronická uzávěrky diferenciálu XDS.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Nyní nabízené verze Elegance a R-Line budou k mání za 1 319 900  Kč(v případě benzinové verze s pohonem všech kol a převodovkou DSG) nebo za 1 313 900 Kč (vznětové bi-turbo opět s pohonem všech kol a DSG).

Ve výbavě těchto aut jsou mimo jiné osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, adaptivní LED přední světlomety, digitální přístrojový panel, zadní parkovací kamery, navigace, vyhřívaná přední sedadla čalouněná kůží a alcantarou a zadní světlomety s dynamickými ukazateli směru.

Na přání lze získat například střešní okno, masážní sedačky nebo vyhřívaný volant.

Volkswagen představil očekávaný Arteon, novou vlajkovou loď pro Evropu

Volkswagen představil očekávaný Arteon, novou vlajkovou loď pro Evropu

V budoucnosti (mimo zmiňované základní verze a obou vrcholných motorizací) budou k mání ještě turbodiesel 2,0 TDI (110 kW) s šestistupňovou přímo řazenou převodovkou za 1 055 900 Kč, výkonnější verze 2,0 TDI /140 kW) a dvoulitrový zážehový turbomotor s výkonem 140 kW).

Nejpozději  - na konci října - se začnou dodávat právě základní verze, ostatní budou k mání postupně od května do července.

Na obsáhlou galerii snímků tohoto modelu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků