Nelze se tedy divit, že návratnost investic je delší. Navíc zběsilá obměna modelů automobilů mne nikterak nedojímá. Než se výrobci podaří model rozchodit, aby alespoň trochu fungoval, nabídne nový model se spoustou nedodělků. A rychlá obměna taky něco stojí a zákazník to musí zaplatit.
Sharan je dnes snad nejstarším vyráběným modelem na světě. S jediným nevelkým faceliftem (2000) a částečnou obměnou motorů se vyrábí už čtrnáctý rok v podstatě s minimálními změnami. kupodivu i přesto se ještě pořád prodává dobře i přesto, že Ford má sice zatím kvalitativně problematickou, ale jinak velmi moderní nabídku hned ve dvou variantách, počítám-li i S-Max. Z tohoto pohledu je stále dobrá prodejnost Sharanu neuvěřitelná. jen se mo pořád nějak nezdá, že VW mluví o novém modelu až v roce 2009. Znamenalo by to jediné, že Ford s novými modely prodejnost Sharany nijak významně neovlivnil.
Šaryk se montuje od r95 to je 12let.Mimochodem dobrá nabídka ještě koncem r05 byl 110kW/150PS 1896ccm TDI-už není v nabídce.. a ojetý pod 20.000eur není..
První série Sharanu s motory 2,0 se vyráběla v roce 1994 a na český trh dorazila v roce 1995.
Myslím, že v současnosti vládne Twingo, které se vyrábí snad od roku 93 téměř bez jakékoli změny...
ne nevládne, neb už se cca: pul roku nevyrábí, jen se doprodávaji skladové vozy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.