Volkswagen má 13. značku. Jmenuje se Moia a založil si ji sám

9 komentářů

mpolan
6. prosince • 7:29

Mě docela fascinuje ta posedlost "carsharingem" a spolujízdou. Vážně automobilky chtějí snížit výrobu aut a omezit své příjmy a zisky? Nebo je to jen další kanál, jak čerpat příslušné dotace na hloupé rozvojové projekty?

Hloupej Honza
6. prosince • 13:24

Carsharing jako takový ne. Ale pokud EV budou tak drahý, že si je nebude moci spousta lidí pořídit. Tak aby nepropadli úplně prodeje\výroba. Budou ty auta pronajímat .

mpolan
6. prosince • 18:38

V době, o které mluvíš, už elektroauta rozhodně nebudou stát tolik, co dnes. Podle mě je to jen dotační podvod..

Hloupej Honza
7. prosince • 9:51

Ano tohle se říká už dávno. Stejně jako, že se zvýší dojez a sníží čas nabíjení. A stihnou to do roku 2025?
Když trh malých rodinných aut za cca 15000€ (Polo, Fiesta, i30 atd..) nejednou nebude. A nejlevnější na trhu bude nějaké EV Huhlaj i20 v základu již od cca 25000€ tak máte problém jak hrom. Protože pokud to lidi nebudou kupovat máte celosvětově propad v řádu statisíců kusů ročně. A pokud nebudou prodeje, nebude ani výroba...

kolemjdoucí 2
6. prosince • 9:01

Spíš to druhý. Prostě mocní si usmysleli, ale je to blbost na n-tou, ignoruje to skutečné potřeby lidí. Jistá forma car sharingu je i autobusová doprava, a všichni víme jak to s ní je (a to údajně snad máme jednu z nejrozvinutějších v Evropě... no ani to tak nevypadá).

Hloupej Honza
6. prosince • 13:26

Pokud nemáte podíl ve vlastnictví toho dopravního prostředku tak to žádní sharing není. MHD, smluvní přeprava, taxy nejsou sdílení majetku , ale normální služba za peníze.

josephko
5. prosince • 19:40

Meno má asi po tej gorile v pražskej Zoo... :-D

WinNatural
5. prosince • 22:07

Přesně, nevím teď přesně, jestli se jedná o gorilu nebo slonici, každopádně jsou druzí :-D

Sokar
5. prosince • 16:50

Prijmy z vyroby aut jsou asi malo, tak se tlaci jinde.

Doporučujeme

Články odjinud