Volkswagen lobboval v EU za mírnější testy měření spotřeby

13 komentářů

Tomáš
4. prosince • 15:54

VW samozřejmě tímto nesleduje vlastní blaho, ale chce vrátit mozek do hlavy těm nesmyslným normám.
Diskuze už dávno není o tom co VW udělal, ale o tom, jak se to vyřeší pro všechny značky, aby nebyly tlačeny k dalším podvodům.

xfaktor
4. prosince • 9:35

New York Times ať táhne do prdele!! Teď amíci vyšetřují firmu Bosch, prostě evidentní snaha poškodit Německou ekonomiku. V Evropě jim na to lidi serou, stejně auta od VW kupují a kupovat budou dál, protože jen magor by se nechal ovlivnit těma sračkama, co amíci vyblejou. Kolik z nás jezdí s vytlučeným DPF? Možná tisíce a má z toho někdo výčitky svědomí? Předpokládám, že vůbec nikdo.

KK
4. prosince • 10:06

"Kolik z nás jezdí s vytlučeným DPF? Možná tisíce a má z toho někdo výčitky svědomí? Předpokládám, že vůbec nikdo."A to je ten problem... primitivny egoizmus nezodpovednych debilov. Je to len ina verzia starej 'dobrej' komunistickej mentality "kdo nekrade, okrada rodinu". V Europe na to lidi neserou, seru na to akurat kreteni, ktori sa za stvrtostorocie od Neznej nedokazali zbavit komunistickeho pristupu k zivotu. Ze je ich v nasich koncinach vacsina, je len dokaz toho, ze mentalne sme k zapadnej Europe este ani len nevykrocili.VAG podvadzal. BODKA. Tvoje konspiracne teorie su na smiech.

yarda II
5. prosince • 8:21

O politice to není, je to o (de)mentalitě, o přístupu lidí k životu, o sobectví nějakých bezmozků, kteří si neuvědomují souvislosti. Je to o tom, že si právě tito říkají, co není zakázáno, tak je povoleno, a velká část společnosti to podporuje, stát ignoruje.

jogurt
4. prosince • 9:45

S prvními dvěma větami lze souhlasit, se zbytkem nikoliv.
Limity pevných částic jsou jedním z mála smysluplných regulativů, kterými EU výrobce aut svazuje a kdo filtr vykuchá, ten by sakra že výčitky svědomí měl mít, pokud možno během výkonu trestu.
Navíc to svědčí mimo jiné i o tom, že se o auto nestará, jak by měl, protože DPF zas až tak poruchovou součástí není. Bohužel řada garážových a pseudogarážových servisů má na rozsvícenou kontrolku emisí jedinou odpověď: výměna filtru, což je naprostá pitomost. Výměna filtru je až to poslední a zpravidla úplně zbytečné opatření. Ale pořád lepší, než vykuchání.

bzzz
5. prosince • 8:29

My jsme DPF menili po 150tis km a protoze je internet plny protichudnych informaci, nezbylo nic nez znackovemu servisu (Toyota) verit (bohuzel nemam v okoli zadneho duveryhodneho automechanika). Presto mne ani na vterinu nenapadlo vykuchat a uz nedavat.

OMG
5. prosince • 13:06

99% závad filtru není způsobeno vadným filtrem. V drtivé většině je to vadný senzor tlakové diference, prostě proto že odešel, nebo ho zničil přicpaný nebo nezregenerovaný filtr. Z řady různych důvodů, způsob jízdy, jiná vada motormanagementu, nebo opravdu kilometrový průběh a ucpání popelem. Jenže to je řešitelné vyčištěním filtru za zlomek ceny nového. Jenže proč by to servisy, značkové i neznačkové nechaly u specialistů provést, když na novém filtru vydělají ranec.
Životnost filtru, který odborná firma zregeneruje (zbaví nespalitelných úsad) je v podstatě neomezená.

bzzz
5. prosince • 15:02

Ano, v servisu zminovali mj ty senzory a na regeneraci jsem se pred kyvnutim na vymenu ptal. Ale pokud servisujes vyhradne u znacky a nemas po ruce duveryhodneho/znaleho 'technika', tak jsi v ###### a calujes ;-(

mpolan
4. prosince • 11:46

S první dvojicí vět souhlasí jen magor. Vážně si všichni myslíte, že je to "cílená snaha poškodit Evropu", jak píše ten první? Když ten software mají prokazatelně i evropské vozy...

OMG
4. prosince • 14:09

Nikoliv. V Evropě mají odlišný software.

mpolan
4. prosince • 9:33

Ano, ten hodný VW se tak snažil a bojoval za naše práva proti zlé EU...

jogurt
4. prosince • 9:39

Blábolíte. Někdo to udělat musel, tak to udělal ten největší a tedy ten s nejlepší šancí něčeho dosáhnout. Evropské normy všeho kolem mobility jsou nesmyslným produktem seberealizace hloupých bafuňářů z Brusele, nesmyslné emisní normy a nesmyslné metodiky měření spotřeby, kdy je pak v reálu nikdo není schopen dosáhnout, jsou toho smutným důkazem.
A nepleťte si to s dieselgate v USA, tam jde o něco naprosto jiného.

mpolan
4. prosince • 11:47

Ty taky o historii norem víš jen to, že existují, co? Takových vás tu je...

Doporučujeme

Články odjinud