VW samozřejmě tímto nesleduje vlastní blaho, ale chce vrátit mozek do hlavy těm nesmyslným normám.Diskuze už dávno není o tom co VW udělal, ale o tom, jak se to vyřeší pro všechny značky, aby nebyly tlačeny k dalším podvodům.
New York Times ať táhne do prdele!! Teď amíci vyšetřují firmu Bosch, prostě evidentní snaha poškodit Německou ekonomiku. V Evropě jim na to lidi serou, stejně auta od VW kupují a kupovat budou dál, protože jen magor by se nechal ovlivnit těma sračkama, co amíci vyblejou. Kolik z nás jezdí s vytlučeným DPF? Možná tisíce a má z toho někdo výčitky svědomí? Předpokládám, že vůbec nikdo.
"Kolik z nás jezdí s vytlučeným DPF? Možná tisíce a má z toho někdo výčitky svědomí? Předpokládám, že vůbec nikdo."A to je ten problem... primitivny egoizmus nezodpovednych debilov. Je to len ina verzia starej 'dobrej' komunistickej mentality "kdo nekrade, okrada rodinu". V Europe na to lidi neserou, seru na to akurat kreteni, ktori sa za stvrtostorocie od Neznej nedokazali zbavit komunistickeho pristupu k zivotu. Ze je ich v nasich koncinach vacsina, je len dokaz toho, ze mentalne sme k zapadnej Europe este ani len nevykrocili.VAG podvadzal. BODKA. Tvoje konspiracne teorie su na smiech.
O politice to není, je to o (de)mentalitě, o přístupu lidí k životu, o sobectví nějakých bezmozků, kteří si neuvědomují souvislosti. Je to o tom, že si právě tito říkají, co není zakázáno, tak je povoleno, a velká část společnosti to podporuje, stát ignoruje.
S prvními dvěma větami lze souhlasit, se zbytkem nikoliv. Limity pevných částic jsou jedním z mála smysluplných regulativů, kterými EU výrobce aut svazuje a kdo filtr vykuchá, ten by sakra že výčitky svědomí měl mít, pokud možno během výkonu trestu. Navíc to svědčí mimo jiné i o tom, že se o auto nestará, jak by měl, protože DPF zas až tak poruchovou součástí není. Bohužel řada garážových a pseudogarážových servisů má na rozsvícenou kontrolku emisí jedinou odpověď: výměna filtru, což je naprostá pitomost. Výměna filtru je až to poslední a zpravidla úplně zbytečné opatření. Ale pořád lepší, než vykuchání.
My jsme DPF menili po 150tis km a protoze je internet plny protichudnych informaci, nezbylo nic nez znackovemu servisu (Toyota) verit (bohuzel nemam v okoli zadneho duveryhodneho automechanika). Presto mne ani na vterinu nenapadlo vykuchat a uz nedavat.
99% závad filtru není způsobeno vadným filtrem. V drtivé většině je to vadný senzor tlakové diference, prostě proto že odešel, nebo ho zničil přicpaný nebo nezregenerovaný filtr. Z řady různych důvodů, způsob jízdy, jiná vada motormanagementu, nebo opravdu kilometrový průběh a ucpání popelem. Jenže to je řešitelné vyčištěním filtru za zlomek ceny nového. Jenže proč by to servisy, značkové i neznačkové nechaly u specialistů provést, když na novém filtru vydělají ranec. Životnost filtru, který odborná firma zregeneruje (zbaví nespalitelných úsad) je v podstatě neomezená.
Ano, v servisu zminovali mj ty senzory a na regeneraci jsem se pred kyvnutim na vymenu ptal. Ale pokud servisujes vyhradne u znacky a nemas po ruce duveryhodneho/znaleho 'technika', tak jsi v ###### a calujes ;-(
S první dvojicí vět souhlasí jen magor. Vážně si všichni myslíte, že je to "cílená snaha poškodit Evropu", jak píše ten první? Když ten software mají prokazatelně i evropské vozy...
Nikoliv. V Evropě mají odlišný software.
Ano, ten hodný VW se tak snažil a bojoval za naše práva proti zlé EU...
Blábolíte. Někdo to udělat musel, tak to udělal ten největší a tedy ten s nejlepší šancí něčeho dosáhnout. Evropské normy všeho kolem mobility jsou nesmyslným produktem seberealizace hloupých bafuňářů z Brusele, nesmyslné emisní normy a nesmyslné metodiky měření spotřeby, kdy je pak v reálu nikdo není schopen dosáhnout, jsou toho smutným důkazem.A nepleťte si to s dieselgate v USA, tam jde o něco naprosto jiného.
Ty taky o historii norem víš jen to, že existují, co? Takových vás tu je...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.