Volkswagen Lavida sedan: Němec pro Čínu

Volkswagen vidí, podobně jako mnoho jiných automobilek, v čínském trh velký potenciál. Není pak divu, že čas od času vznikne model, který je určen právě pro ten konkrétní trh. A takým vozem je i model Lavida v karosářském provedení sedan.

Mnohých možná překvapí, že automobil je postaven na podvozkové platformě předchozí generace Octavie, kterou mimo jiné používala i tehdejší generace Audi A3. Na délku bude Lavida měřit 4608 mm, na šířku 1743 mm a na výšku 1465 mm, což je na čínské poměry skutečně dost. Zavazadlový prostor rovněž není k zahození a bude disponovat objemem 472 litrů.

O pohon se budou starat dva zážehové čtyřválce o objemu 1,6 a 2,0 litru. Standardem modelu by měla být bohatá výbava, včetně té bezpečnostní (ABS, čtyři airbagy, manuální klimatizace), za příplatek si budou moci zákazníci pořídit samozřejmě i luxusnější prvky, které se najdeme například v modelu Jetta . Na trh by měla Lavida dorazit již v polovině tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Lavida

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků