Volkswagen Lavida sedan: Němec pro Čínu

Volkswagen Lavida sedan: Němec pro Čínu

Volkswagen vidí, podobně jako mnoho jiných automobilek, v čínském trh velký potenciál. Není pak divu, že čas od času vznikne model, který je určen právě pro ten konkrétní trh. A takým vozem je i model Lavida v karosářském provedení sedan.

Mnohých možná překvapí, že automobil je postaven na podvozkové platformě předchozí generace Octavie, kterou mimo jiné používala i tehdejší generace Audi A3. Na délku bude Lavida měřit 4608 mm, na šířku 1743 mm a na výšku 1465 mm, což je na čínské poměry skutečně dost. Zavazadlový prostor rovněž není k zahození a bude disponovat objemem 472 litrů.

O pohon se budou starat dva zážehové čtyřválce o objemu 1,6 a 2,0 litru. Standardem modelu by měla být bohatá výbava, včetně té bezpečnostní (ABS, čtyři airbagy, manuální klimatizace), za příplatek si budou moci zákazníci pořídit samozřejmě i luxusnější prvky, které se najdeme například v modelu Jetta . Na trh by měla Lavida dorazit již v polovině tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Lavida

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků