Volkswagen láká na nový T-Cross. Do kufru nacpete výbavu pro dva hokejisty

Pomalu a jistě se schyluje k představení dalšího malého crossoveru od Volkswagenu. Nyní automobilka ukazuje, že nový T-Cross zaujme mimo jiné také praktičností.

Nejnovější upoutávka na Volkswagen T-Cross vyzdvihuje především praktičnost malého crossoveru. Nový model postavený na platformě Pola (MQB A0) bude sice nejmenším vozem této kategorie v nabídce značky, ale přesto má nabídnout dostatek místa v zavazadlovém prostoru.

S prohlášením vozu „Jsem praktický.“ tak v krátkém videu dvojice hokejistů bez problémů nacpe do kufru T-Crossu celou svou výbavu včetně hokejek. Pochopitelně se ale nevyhnou posunutí zadních sedaček zcela dopředu. Objem kufru již přitom známe, 455 litrů s lavicí sedaček úplně vpředu, 385 litrů s lavicí úplně vzadu a maximálně 1281 litrů po sklopení sedaček.

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Částečně už známe i rozměry T-Crossu. Na délku bude crossover měřit 4107 mm, takže vůči zmíněnému Polu vyroste o 54 mm, a výška bude čítat 1556 mm, tedy o 110 mm více. Rozvor zůstane na 2551 mm.

Po designové stránce zřejmě nový Volkswagen ničím nepřekvapí a bude se držet zavedených kolejí posledních modelů značky. Lze očekávat LED světlomety vpředu i vzadu a karoserie bude podle všeho k dostání také ve dvoubarevné kombinaci.

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Nabídku motorů tradičně vyplní benzinový tříválec 1.0 TSI a čtyřválec 1.5 TSI, kdežto zájemci o naftu budou mít nadále k mání čtyřválec 1.6 TDI. Možnost pohonu všech kol čekat nemáme, T-Cross bude výhradně předokolkou.

Interiér bude rovněž vycházet z modelu Polo. Nebude chybět výbava ve formě 8palcové dotykové obrazovky infotainmentu, přihrádky pro bezdrátové nabíjení mobilu či stále populárnějšího digitálního přístrojového štítu. Zároveň má být T-Cross jedním z nejbezpečnějších vozidel ve své třídě. Už v základu nabídne systém automatické brzdění s detekcí chodců, upozornění na opuštění jízdního pruhu či funkci hlídání slepého úhlu.

K odhalení Volkswagenu T-Cross dojde už v říjnu, přičemž k zákazníkům se model dostane nejdříve na jaře 2019.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků