Volkswagen láká na nový T-Cross. Do kufru nacpete výbavu pro dva hokejisty

Pomalu a jistě se schyluje k představení dalšího malého crossoveru od Volkswagenu. Nyní automobilka ukazuje, že nový T-Cross zaujme mimo jiné také praktičností.

Nejnovější upoutávka na Volkswagen T-Cross vyzdvihuje především praktičnost malého crossoveru. Nový model postavený na platformě Pola (MQB A0) bude sice nejmenším vozem této kategorie v nabídce značky, ale přesto má nabídnout dostatek místa v zavazadlovém prostoru.

S prohlášením vozu „Jsem praktický.“ tak v krátkém videu dvojice hokejistů bez problémů nacpe do kufru T-Crossu celou svou výbavu včetně hokejek. Pochopitelně se ale nevyhnou posunutí zadních sedaček zcela dopředu. Objem kufru již přitom známe, 455 litrů s lavicí sedaček úplně vpředu, 385 litrů s lavicí úplně vzadu a maximálně 1281 litrů po sklopení sedaček.

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Částečně už známe i rozměry T-Crossu. Na délku bude crossover měřit 4107 mm, takže vůči zmíněnému Polu vyroste o 54 mm, a výška bude čítat 1556 mm, tedy o 110 mm více. Rozvor zůstane na 2551 mm.

Po designové stránce zřejmě nový Volkswagen ničím nepřekvapí a bude se držet zavedených kolejí posledních modelů značky. Lze očekávat LED světlomety vpředu i vzadu a karoserie bude podle všeho k dostání také ve dvoubarevné kombinaci.

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Nabídku motorů tradičně vyplní benzinový tříválec 1.0 TSI a čtyřválec 1.5 TSI, kdežto zájemci o naftu budou mít nadále k mání čtyřválec 1.6 TDI. Možnost pohonu všech kol čekat nemáme, T-Cross bude výhradně předokolkou.

Interiér bude rovněž vycházet z modelu Polo. Nebude chybět výbava ve formě 8palcové dotykové obrazovky infotainmentu, přihrádky pro bezdrátové nabíjení mobilu či stále populárnějšího digitálního přístrojového štítu. Zároveň má být T-Cross jedním z nejbezpečnějších vozidel ve své třídě. Už v základu nabídne systém automatické brzdění s detekcí chodců, upozornění na opuštění jízdního pruhu či funkci hlídání slepého úhlu.

K odhalení Volkswagenu T-Cross dojde už v říjnu, přičemž k zákazníkům se model dostane nejdříve na jaře 2019.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků