Volkswagen láká na nový T-Cross. Do kufru nacpete výbavu pro dva hokejisty

Pomalu a jistě se schyluje k představení dalšího malého crossoveru od Volkswagenu. Nyní automobilka ukazuje, že nový T-Cross zaujme mimo jiné také praktičností.

Nejnovější upoutávka na Volkswagen T-Cross vyzdvihuje především praktičnost malého crossoveru. Nový model postavený na platformě Pola (MQB A0) bude sice nejmenším vozem této kategorie v nabídce značky, ale přesto má nabídnout dostatek místa v zavazadlovém prostoru.

S prohlášením vozu „Jsem praktický.“ tak v krátkém videu dvojice hokejistů bez problémů nacpe do kufru T-Crossu celou svou výbavu včetně hokejek. Pochopitelně se ale nevyhnou posunutí zadních sedaček zcela dopředu. Objem kufru již přitom známe, 455 litrů s lavicí sedaček úplně vpředu, 385 litrů s lavicí úplně vzadu a maximálně 1281 litrů po sklopení sedaček.

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Částečně už známe i rozměry T-Crossu. Na délku bude crossover měřit 4107 mm, takže vůči zmíněnému Polu vyroste o 54 mm, a výška bude čítat 1556 mm, tedy o 110 mm více. Rozvor zůstane na 2551 mm.

Po designové stránce zřejmě nový Volkswagen ničím nepřekvapí a bude se držet zavedených kolejí posledních modelů značky. Lze očekávat LED světlomety vpředu i vzadu a karoserie bude podle všeho k dostání také ve dvoubarevné kombinaci.

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Nabídku motorů tradičně vyplní benzinový tříválec 1.0 TSI a čtyřválec 1.5 TSI, kdežto zájemci o naftu budou mít nadále k mání čtyřválec 1.6 TDI. Možnost pohonu všech kol čekat nemáme, T-Cross bude výhradně předokolkou.

Interiér bude rovněž vycházet z modelu Polo. Nebude chybět výbava ve formě 8palcové dotykové obrazovky infotainmentu, přihrádky pro bezdrátové nabíjení mobilu či stále populárnějšího digitálního přístrojového štítu. Zároveň má být T-Cross jedním z nejbezpečnějších vozidel ve své třídě. Už v základu nabídne systém automatické brzdění s detekcí chodců, upozornění na opuštění jízdního pruhu či funkci hlídání slepého úhlu.

K odhalení Volkswagenu T-Cross dojde už v říjnu, přičemž k zákazníkům se model dostane nejdříve na jaře 2019.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků