Volkswagen láká na nový T-Cross. Do kufru nacpete výbavu pro dva hokejisty

Pomalu a jistě se schyluje k představení dalšího malého crossoveru od Volkswagenu. Nyní automobilka ukazuje, že nový T-Cross zaujme mimo jiné také praktičností.

Nejnovější upoutávka na Volkswagen T-Cross vyzdvihuje především praktičnost malého crossoveru. Nový model postavený na platformě Pola (MQB A0) bude sice nejmenším vozem této kategorie v nabídce značky, ale přesto má nabídnout dostatek místa v zavazadlovém prostoru.

S prohlášením vozu „Jsem praktický.“ tak v krátkém videu dvojice hokejistů bez problémů nacpe do kufru T-Crossu celou svou výbavu včetně hokejek. Pochopitelně se ale nevyhnou posunutí zadních sedaček zcela dopředu. Objem kufru již přitom známe, 455 litrů s lavicí sedaček úplně vpředu, 385 litrů s lavicí úplně vzadu a maximálně 1281 litrů po sklopení sedaček.

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Částečně už známe i rozměry T-Crossu. Na délku bude crossover měřit 4107 mm, takže vůči zmíněnému Polu vyroste o 54 mm, a výška bude čítat 1556 mm, tedy o 110 mm více. Rozvor zůstane na 2551 mm.

Po designové stránce zřejmě nový Volkswagen ničím nepřekvapí a bude se držet zavedených kolejí posledních modelů značky. Lze očekávat LED světlomety vpředu i vzadu a karoserie bude podle všeho k dostání také ve dvoubarevné kombinaci.

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Nabídku motorů tradičně vyplní benzinový tříválec 1.0 TSI a čtyřválec 1.5 TSI, kdežto zájemci o naftu budou mít nadále k mání čtyřválec 1.6 TDI. Možnost pohonu všech kol čekat nemáme, T-Cross bude výhradně předokolkou.

Interiér bude rovněž vycházet z modelu Polo. Nebude chybět výbava ve formě 8palcové dotykové obrazovky infotainmentu, přihrádky pro bezdrátové nabíjení mobilu či stále populárnějšího digitálního přístrojového štítu. Zároveň má být T-Cross jedním z nejbezpečnějších vozidel ve své třídě. Už v základu nabídne systém automatické brzdění s detekcí chodců, upozornění na opuštění jízdního pruhu či funkci hlídání slepého úhlu.

K odhalení Volkswagenu T-Cross dojde už v říjnu, přičemž k zákazníkům se model dostane nejdříve na jaře 2019.

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků