Volkswagen láká na nový T-Cross. Do kufru nacpete výbavu pro dva hokejisty

Pomalu a jistě se schyluje k představení dalšího malého crossoveru od Volkswagenu. Nyní automobilka ukazuje, že nový T-Cross zaujme mimo jiné také praktičností.

Nejnovější upoutávka na Volkswagen T-Cross vyzdvihuje především praktičnost malého crossoveru. Nový model postavený na platformě Pola (MQB A0) bude sice nejmenším vozem této kategorie v nabídce značky, ale přesto má nabídnout dostatek místa v zavazadlovém prostoru.

S prohlášením vozu „Jsem praktický.“ tak v krátkém videu dvojice hokejistů bez problémů nacpe do kufru T-Crossu celou svou výbavu včetně hokejek. Pochopitelně se ale nevyhnou posunutí zadních sedaček zcela dopředu. Objem kufru již přitom známe, 455 litrů s lavicí sedaček úplně vpředu, 385 litrů s lavicí úplně vzadu a maximálně 1281 litrů po sklopení sedaček.

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Elektrický hot-hatch na obzoru: VW chce postavit elektromobil I.D. ve verzi R

Částečně už známe i rozměry T-Crossu. Na délku bude crossover měřit 4107 mm, takže vůči zmíněnému Polu vyroste o 54 mm, a výška bude čítat 1556 mm, tedy o 110 mm více. Rozvor zůstane na 2551 mm.

Po designové stránce zřejmě nový Volkswagen ničím nepřekvapí a bude se držet zavedených kolejí posledních modelů značky. Lze očekávat LED světlomety vpředu i vzadu a karoserie bude podle všeho k dostání také ve dvoubarevné kombinaci.

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Nabídku motorů tradičně vyplní benzinový tříválec 1.0 TSI a čtyřválec 1.5 TSI, kdežto zájemci o naftu budou mít nadále k mání čtyřválec 1.6 TDI. Možnost pohonu všech kol čekat nemáme, T-Cross bude výhradně předokolkou.

Interiér bude rovněž vycházet z modelu Polo. Nebude chybět výbava ve formě 8palcové dotykové obrazovky infotainmentu, přihrádky pro bezdrátové nabíjení mobilu či stále populárnějšího digitálního přístrojového štítu. Zároveň má být T-Cross jedním z nejbezpečnějších vozidel ve své třídě. Už v základu nabídne systém automatické brzdění s detekcí chodců, upozornění na opuštění jízdního pruhu či funkci hlídání slepého úhlu.

K odhalení Volkswagenu T-Cross dojde už v říjnu, přičemž k zákazníkům se model dostane nejdříve na jaře 2019.

Speciál: Volkswagen T-Cross

T-Cross je městský crossover (tzv. B-SUV) automobilky Volkswagen. Vůz byl oficiálně představen na podzim roku 2018 v Amsterdamu. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.0 TSI DSG • Cena, výbava, motory • Nejlevnější verzeSrovnání s konkurencí

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik