Volkswagen láká na novinky roku 2018. Na co všechno se můžeme těšit?

Německá automobilka Volkswagen má pro rok 2018 velké plány. Seznamuje nás s nimi prostřednictvím krátkého videa.

Žádná nudná tisková zpráva! Ve Volkswagenu na to jdou jinak a své příznivce chtějí na letošní rok nalákat videem plným zvratů a povedené grafiky. Co tedy vlastně můžeme v letošním roce očekávat?

Žádné Superby! V tomhle by měla jezdit naše dálniční policie

Žádné Superby! V tomhle by měla jezdit naše dálniční policie

V prvé řadě se nám představí Up! GTI, se kterým se svezeme již za čtrnáct dnů v Nice. Nedlouho poté dorazí i nové SUV Touareg, které by mělo mít světovou premiéru už v březnu v Ženevě. Podobat se bude konceptu T-Prime, jak už před časem prozradily špionážní fotografie.

Chybět nebude ani nový crossover T-Cross, menší brácha T-Rocu a bratranec Seatu Arona, a dorazí i nová generace sedanu Jetta. Rok 2018 ale bude patřit také elekromobilům, konkrétně třem zástupcům rodiny I.D. (hatchback, "busík" a crossover), přičemž s elektromobilem chce Volkswagen dobýt také slavný Pikes Peak. Máme se na co těšit!

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků