Volkswagen končí s prodejem Phaetonu v USA

brm  |  16. 11. 2005 08:36

to bude asi navysenie vyroby o 2 cele kusy mesacne? ;)

Odpovědět  |   | 
Martin  |  16. 11. 2005 10:07

Je jasné, že se jim luxusnější limuzíny hodí, jen je potřeba trochu marketingu, aby se lépe prodávaly a hlavně se o nich psalo. Takže to, že zruší naftový desetiválec ještě nemusí znamenat, že se úplně na tento motor vykašlou, ale může to znamenat, že přijdou třeba s technologicky vylepšeným motorem, který tajně připravují.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  16. 11. 2005 10:17

On ten naftový desetiválec skutečně končí. Ale ze zcela jiných důvodů. Protože v Phaetonu není místo na umístěni filtru pevných částic, tak by nemohl plnit EURO IV a tak se jeho prodeje na konci příštího roku zruší. Možná do té doby najdou řešení, ale pokud ne, tak bude Phaeton bez tohoto motoru.

Odpovědět  |   | 
dodo  |  16. 11. 2005 13:58

hmmmmm. ak by ste videli phaeton zospodu tak taku kravinu nenapisete.
Je to zamienka VW preco konci v Phaetone s tymto nepodarkom.
Zostava len v Tuaregu z prestize.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  16. 11. 2005 14:06

Zřejmě máte lepší informace než já, což je možné, vycházím z oficiální tiskové zprávy, kterou před týdnem vydal VW. Zda je to ovšem pouze krok pro zvýšení prestiže Toaregu, můžeme pouze spekulovat.

Odpovědět  |   | 
dodo  |  16. 11. 2005 19:26

Skor si myslim ze V 10 diesel tam musi zostat z toho isteho dôvodu ako tam pridali W 12 benzin. Ked bol na vyber len R 5, alebo V 10 tak vela ludi sa rozhodlo pre V 10 nakolko R5 na take auto v dnesnej dobe posobil silne podmotorizovane. Do terenu to bolo viac nez dostatocne, no kto s tuaregom chodi do terenu? Takze podla mna ide o "z nudze cnosť" aby ponuka motorov bola rozsiahlejsia a aby tam nezostal jeden motor po vyradeni R 5. S nastupom V 6 CR si dovolim predpovedat ze pomer bude 9:1 v prospech V 6 CR.

Odpovědět  |   | 
Prt Platný  |  16. 11. 2005 10:24

Všemocný koncern VAG s Phaetonem v úzkých? To asi proto, že ve "Skleněné fabrice" měli vyrábět Touareg, na Phaeton úplně zapomenout (když už mají Audi) a vyrábět raději nějaký ten CrossGolf SUV či jak se to nazývá. VAG vrší jednu koncepční chybu na druhou. Jsou to prostě borci
 

Odpovědět  |   | 
Mr. P  |  16. 11. 2005 12:12

Toto rozhodnuti vyrabet superluxusni VW v superluxusni tovarne v Drazdanech padlo jeste davno pred rokem '99, kdy byl u kormidla Herr Piech. Zamyslel to jako pomnik na sklonku sve manazerske kariery. To ze je to pruser Ti rekne kazdy servis, proste se to auto nepovedlo. Ale ukaz mi neomylnou automobilku, VW je proste  v Evrope nejvetsi, tak se do nej nejlepe trefuje. Dele spoustu jinych veci dobre.

Odpovědět  |   | 
Prt Platný  |  16. 11. 2005 18:11

Hmm, jenže to rozhodnutí museli soudruhu Piechovi schváli akcionáři, takže se vlastně můžeme tlemit blbým akcionářům ... On to je opravdu pomník - Odpočívej v pokoji, soudruhu Piechu ...  

Odpovědět  |   | 
dodo  |  16. 11. 2005 20:04

ono po bitke je kazdy general.Ja napriklad som tiez Phaetonu predpovedal svetlejsiu buducnost,je to auto ktore ma krasny elegantny nadcasovy dizajn a techniku ktoru ostatne znacky dobiehaju a este nedobehli dodnes. A to som silne anti-VW naladeny, co vidno z mojich prispevkov.

Odpovědět  |   | 
aquila  |  16. 11. 2005 20:55

boze co to trepes. sedmickove BMW aj stary S-klasse deklasovali phaetom v _kazdom_ teste. o technike sa radsej ani nebude rozpisovat. jazdne vlastnosti na tu triedu tragicke, motorizacia jak by smet, vybavenie vlastnosti nula bodov. phaeton je prepadak na plnej ciare, ale najviac istu dobu uskodil VW sam sebe, resp audi, ked bol na trhu W12 phaeton ale do A8 isiel max 4.2l :) uzasne chytre :)

Odpovědět  |   | 
dodo  |  16. 11. 2005 22:48

hmmmm, nejazdil som Phaetona, takze objektivne neviem oponovat, a navyse ako som pisal niesom VW-pozitiv, som zastancom inej znacky. Marketingovej taktike VW nerozumie asi nikto, no technike sa trochu rozumiem a v tom si stojim za svojim.
Urobili zopar preslapov, ktore su pre mna nepochopitelne, predna naprava, elektronika, no urcite to neurobili naschval a mali preto padne dovody o ktorych my mozeme len spekulovat. Asi tak

Odpovědět  |   | 
aquila  |  16. 11. 2005 23:49

co konkretne ma phaeton po technickej stranke lepsie ako sedmickove bmw alebo mercedes ? to ze je asi o 300-400 kila tazsi ? ma asi o 3-4 metre dlhsiu brzdnu drahu ? nema ani poriadne pruzenie, o veciach typu airmatic si ani nesniva ? moznosti individualneho dovybavenia sa limitne blizia nule ( vzhladom na tuto triedu) ? ze ma supertazky motor ? horsie zrychlenie, tocive momenty ako mensie motory od BMW a mercedesu ? a to bol len par drobnosti co ma v rychlosti napadlo ..
 
phaeton je skratka o jednu az dve generacie pozadu oproti superom. naprilkad nove Sko je jednoznacne o dve generacie popredu. treba sa drzat faktov..
 
o marketingu ani nehovorim ... tam to VW prehral na plnej ciare .. USA je najbohatsi trh, a ked sa nedari vozidlu tam, je to zle a to tam davali obrovske zlavy (miestami az 50% !! ). a nova A8 phaeton uz uplne pochovalo ..

Odpovědět  |   | 
dodo  |  17. 11. 2005 09:31

tak sa drzme faktov a posudzujme auto s modelmi ktore v tej dobe boli na trhu. Porovnavat phaeton s novym S-kom je hlupost. v 2002 kedy prisiel na trh aj novy BMW 7 a MB S mal novy facelift tak napr. ani jeden neponukal pohon 4x4. Ziatat odo mna aby som obhajoval VW je ako ziatat cigana aby lestil skinheadovi bejzbolku. T

Odpovědět  |   | 
aquila  |  18. 11. 2005 18:32

vsak o tom hovorim :) ze phaeton bol uz pri predstaveni o generaciu slabsi ako konkurencia :)
 
co sa tyka Ska, tak o to smutnejsie to je ze Sko ktore bolo vtedy "stare" bolo na tom lepsie ako phaeton ...

Odpovědět  |   | 
-LK-  |  16. 11. 2005 14:01

Vidíš, kdyby tě bývali nabrali jako hlavního manažera, tak měli dneska prachů, že by je vidlemi museli přehazovat, aby jim nehnily...

Odpovědět  |   | 
Roňouch  |  16. 11. 2005 15:16

Kdyby ten phaeton dali tak o sto litrů dráž než pasat,tak to by byl šrumec.

Odpovědět  |   | 
koffr  |  16. 11. 2005 16:57

jasně, za stejný prachy jako superb

Odpovědět  |   | 
Fidel Castrol  |  16. 11. 2005 22:34

Shodou okolností jste te´d právě udeřili hlavičkou o hřebíček. Příčinou propadu Phaetonu není ani to že by byl horší než BMW7, což není, ale to, že z něj hned na začátku udělali poloviční mrtvolu nesmyslnou přemrštěnou cenou, nesmyslným nabubřelým způsobem prodeje, jaký není ani u Rolls-Royce a nesmyslným restriktivním způsobem servisu. Když jim to došlo, bylo už pozdě, navíc v té době už nešéfoval chytrý Piëch ale přihlouplý Pietsch.....
A závěrečnou smrtelnou ránu dodala mimořádně povedená A8 a bylo vymalováno.

Odpovědět  |   | 
dodo  |  16. 11. 2005 23:10

suhlas, marketingu VW nerozumie asi nikto. Ak by urobili len jednu chybu, asi by to phaeton ustal, no ono sa to asi nakopilo viacej uz to nerozchodili.

Odpovědět  |   | 
ain´t no joker  |  17. 11. 2005 12:14

a každý z vás bez vyjímky, který má doma Fabii, Octavii či Superba, přispěl koupí takového předraženého krámu koncernu VAG na takové nepodařené experimenty jako byl Phaeton:P

Odpovědět  |   | 
wrx  |  17. 11. 2005 20:30

Vsichni jste zapomeli jake technicke problemy mel MB S a BMW 7 ze zacatku!Phaeton mel problemy ze zacatku jako vsichni jeho konkurenti.Kazdy novy model od jakekoli znacky ma detske nemoci a zvlast kdyz se jedna o tuto tridu kde je vse hodne preplacane.Proste prisel pouze pozde mezi sve konkurenty kteri uz meli davno cestu vyslapanou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 22 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A