Volkswagen Kombi přežije aneb Článek psaný jedním souvětím

Zvláště v této době plné svátků, oslav a setkání s příbuznými či známými, spojenými často v oslavách Vánoc a čekání na příchod Nového roku, není času nazbyt…

… proto nebudeme ztrácet energii úvahami o členění článků do odstavců a kapitol s dělením segmenty fotografií či odkazy na dříve uveřejněné články, ani diskusemi nad jejich přednostmi a zápory, takže se vám nyní v jednom souvětí pokusím přiblížit potenciální a čerstvými událostmi naznačený zvrat v budoucnosti brazilského modelu VW Kombi, přičemž je třeba nejprve připomenout, že modelu Volkswagen Kombi, vyráběnému licenčně v Brazílii již od roku 1957 a úzce spjatému s první generací VW Type 2 původem z roku 1950 a mimochodem následovanému v roce 1968 představenou generací druhou a posléze sledem dalších řad vedoucích k premiéře prvního a do současnosti vyráběného a i u nás velmi dobře známého Volkswagenu Transporter s paralelně vedeným značením T1 až T5, zvonila na sklonku letošního léta hrana a že brazilský Volkswagen při této příležitosti s předstihem připravil šest set speciálních vozů čítající sérii Volkswagen Kombi Last Edition, přičemž nejdůležitějším argumentem k „zaříznutí“ původního VW Kombi byl začátek platnosti aktuálních, prvním lednovým dnem roku 2014 platných bezpečnostních předpisů brazilských úřadů pro nově vyrobená auta, která mají mít bez výjimek airbagy pro řidiče a spolujezdce a ABS, což by dle předchozích vyjádření představitelů společnosti Volkswagen Brazil vyžadovalo „vývoj zcela nového auta“, neboť stávající Volkswagen Kombi airbagy ani ABS prostě adaptovat schopen není, nicméně nejnovější zprávy hovoří o tom, že by sériová produkce modelu Volkswagen Kombi (Type 2) mohla pokračovat i nadále díky podpoře brazilského ministra financí Guida Mantegy, jenž přislíbil prověřit možnosti vyloučení řady Volkswagen Kombi z působnosti nové sady bezpečnostních regulačních předpisů pro nové automobily s odkazem na skutečnost, že dosud kontinuálně vyráběný vůz konstruovaný těsně po druhé světové válce a oficiálně představený v roce 1950 už z podstaty své stavby zkrátka moderní administrativní požadavky splnit nemůže.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brazilský Volkswagen Kombi Last Edition ze závěru letošního léta
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků