Volkswagen Jetta R: chystá se ostrá Jetta, máme foto prvního prototypu

Sedan Jetta z dílen automobilky Volkswagen se v evropských prodejnách ještě neobjevil, ale nyní opět budí pozdvižení. Docela nedávno jsme psali o evropské verzi Jetty a věnovali jsme se i nečekaně výrazným rozdílům mezi evropskou a americkou Jettou, nyní se však „provalilo“, že Volkswagen zkouší prestižní verzi Jetta R.

Ta se má vyznačovat použitím vidlicového, zážehového šestiválce s objemem 3,6 l se zatím nespecifikovaným výkonem (že by to bylo 300 koní?), šestistupňovou převodovkou DSG a trvalým pohonem všech kol 4Motion. Na první pohled ji poznáme snad jen podle větších kol a dvojitou výfukovou soustavou s čtveřicí koncovek, ale ve výrobě se jistě vyznamená také sadou spoilerů, sportovními sedadly a novým volantem.

Novinka zapadne do rodiny ostatních „ostrých“ Volkswagenů doplněných písmenem R z řad Golf, Scirocco nebo Polo. Produkt je tedy připraven, půjde zkrátka jen o to, zda se najde dost zájemců.

I když se první prototyp ukázal pŕi příležitosti začátku uvádění vozu na evropské trhy, máme obavu, že už vzhledem k volbě motoru a vůbec kořenům Jetty se dočká výroby leda pro severoamerické zákazníky. Rádi se však necháme mile překvapit...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Jetta 3,6 V6 na evropské půdě: předobraz budoucí Jetty R, nebo jen zhmotnělé nesplněné přání?
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků