Volkswagen Jetta Hybrid se spotřebou 5,2 l/100 km

Značka Volkswagen v Detroitu vystavila také hybridní provedení svého kompaktního sedanu Jetta.

Jak jsme předeslali již dříve, Volkswagen se v Detroitu blýsknul také modelem Jetta Hybrid. Základem pohonné soustavy je známý přímovstřikový čtyřválec 1,4 TFSI s výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 250 Nm dostupným v rozmezí od 1 400 do 3 500 ot./min. V rámci systému je doplněn kompaktním elektromotorem o výkonu 27 koní (20 kW) napájeným z akumulátoru 1,1 kWh umístěného za opěradly zadních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Jetta Hybrid

Na elektřinu vůz v závislosti na provozních podmínkách ujede až 2 km při rychlosti do 70 km/h. Za zmínku stojí skutečnost, že Jetta Hybrid je oproti výchozímu vozu s konvenčním pohonem jen o 100 kg těžší, takže se s pohotovostní hmotností vejde pod 1,5 tuny. Tím ale úpravy nekončí. Jetta Hybrid doznala také modifikací karoserie směřujících k omezení odporu vzduchu.

Nový Volkswagen Jetta je oficiálně na světě

Nový Volkswagen Jetta je oficiálně na světě

Všimneme si především nového předního nárazníku, upraveného nárazníku zadního s vestavěným difuzorem a nové odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Patnáctipalcové lité ráfky obouvají pneumatiky se sníženým valivým odporem a k lepšímu hospodaření s elektrickou energií přispívají soustavy LED v koncových světlech i těch předních, kde plní roli zdrojů denního svícení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Model Jetta Hybrid se dočkal také nově vyvinuté výfukové soustavy, tlustších předních oken (včetně čelního) pro lepší akustickou izolaci prostoru pro posádku a pozměněného přístrojového štítu s otáčkoměrem, do jehož stupnice je včleněn ukazatel dobíjení akumulátoru regenerativním brzděním. Volkswagen Jetta Hybrid se začne prodávat v USA a Kanadě již v závěru letošního roku.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků