Volkswagen Jetta Hybrid se spotřebou 5,2 l/100 km

Značka Volkswagen v Detroitu vystavila také hybridní provedení svého kompaktního sedanu Jetta.

Jak jsme předeslali již dříve, Volkswagen se v Detroitu blýsknul také modelem Jetta Hybrid. Základem pohonné soustavy je známý přímovstřikový čtyřválec 1,4 TFSI s výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 250 Nm dostupným v rozmezí od 1 400 do 3 500 ot./min. V rámci systému je doplněn kompaktním elektromotorem o výkonu 27 koní (20 kW) napájeným z akumulátoru 1,1 kWh umístěného za opěradly zadních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Jetta Hybrid

Na elektřinu vůz v závislosti na provozních podmínkách ujede až 2 km při rychlosti do 70 km/h. Za zmínku stojí skutečnost, že Jetta Hybrid je oproti výchozímu vozu s konvenčním pohonem jen o 100 kg těžší, takže se s pohotovostní hmotností vejde pod 1,5 tuny. Tím ale úpravy nekončí. Jetta Hybrid doznala také modifikací karoserie směřujících k omezení odporu vzduchu.

Volkswagen

Nový Volkswagen Jetta je oficiálně na světě

Všimneme si především nového předního nárazníku, upraveného nárazníku zadního s vestavěným difuzorem a nové odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Patnáctipalcové lité ráfky obouvají pneumatiky se sníženým valivým odporem a k lepšímu hospodaření s elektrickou energií přispívají soustavy LED v koncových světlech i těch předních, kde plní roli zdrojů denního svícení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Model Jetta Hybrid se dočkal také nově vyvinuté výfukové soustavy, tlustších předních oken (včetně čelního) pro lepší akustickou izolaci prostoru pro posádku a pozměněného přístrojového štítu s otáčkoměrem, do jehož stupnice je včleněn ukazatel dobíjení akumulátoru regenerativním brzděním. Volkswagen Jetta Hybrid se začne prodávat v USA a Kanadě již v závěru letošního roku.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků