Volkswagen Jetta Hybrid se spotřebou 5,2 l/100 km

Značka Volkswagen v Detroitu vystavila také hybridní provedení svého kompaktního sedanu Jetta.

Jak jsme předeslali již dříve, Volkswagen se v Detroitu blýsknul také modelem Jetta Hybrid. Základem pohonné soustavy je známý přímovstřikový čtyřválec 1,4 TFSI s výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 250 Nm dostupným v rozmezí od 1 400 do 3 500 ot./min. V rámci systému je doplněn kompaktním elektromotorem o výkonu 27 koní (20 kW) napájeným z akumulátoru 1,1 kWh umístěného za opěradly zadních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Jetta Hybrid

Na elektřinu vůz v závislosti na provozních podmínkách ujede až 2 km při rychlosti do 70 km/h. Za zmínku stojí skutečnost, že Jetta Hybrid je oproti výchozímu vozu s konvenčním pohonem jen o 100 kg těžší, takže se s pohotovostní hmotností vejde pod 1,5 tuny. Tím ale úpravy nekončí. Jetta Hybrid doznala také modifikací karoserie směřujících k omezení odporu vzduchu.

Nový Volkswagen Jetta je oficiálně na světě

Nový Volkswagen Jetta je oficiálně na světě

Všimneme si především nového předního nárazníku, upraveného nárazníku zadního s vestavěným difuzorem a nové odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Patnáctipalcové lité ráfky obouvají pneumatiky se sníženým valivým odporem a k lepšímu hospodaření s elektrickou energií přispívají soustavy LED v koncových světlech i těch předních, kde plní roli zdrojů denního svícení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Model Jetta Hybrid se dočkal také nově vyvinuté výfukové soustavy, tlustších předních oken (včetně čelního) pro lepší akustickou izolaci prostoru pro posádku a pozměněného přístrojového štítu s otáčkoměrem, do jehož stupnice je včleněn ukazatel dobíjení akumulátoru regenerativním brzděním. Volkswagen Jetta Hybrid se začne prodávat v USA a Kanadě již v závěru letošního roku.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků