Volkswagen Jetta Hybrid se spotřebou 5,2 l/100 km

Značka Volkswagen v Detroitu vystavila také hybridní provedení svého kompaktního sedanu Jetta.

Jak jsme předeslali již dříve, Volkswagen se v Detroitu blýsknul také modelem Jetta Hybrid. Základem pohonné soustavy je známý přímovstřikový čtyřválec 1,4 TFSI s výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 250 Nm dostupným v rozmezí od 1 400 do 3 500 ot./min. V rámci systému je doplněn kompaktním elektromotorem o výkonu 27 koní (20 kW) napájeným z akumulátoru 1,1 kWh umístěného za opěradly zadních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Jetta Hybrid

Na elektřinu vůz v závislosti na provozních podmínkách ujede až 2 km při rychlosti do 70 km/h. Za zmínku stojí skutečnost, že Jetta Hybrid je oproti výchozímu vozu s konvenčním pohonem jen o 100 kg těžší, takže se s pohotovostní hmotností vejde pod 1,5 tuny. Tím ale úpravy nekončí. Jetta Hybrid doznala také modifikací karoserie směřujících k omezení odporu vzduchu.

Nový Volkswagen Jetta je oficiálně na světě

Nový Volkswagen Jetta je oficiálně na světě

Všimneme si především nového předního nárazníku, upraveného nárazníku zadního s vestavěným difuzorem a nové odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Patnáctipalcové lité ráfky obouvají pneumatiky se sníženým valivým odporem a k lepšímu hospodaření s elektrickou energií přispívají soustavy LED v koncových světlech i těch předních, kde plní roli zdrojů denního svícení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Model Jetta Hybrid se dočkal také nově vyvinuté výfukové soustavy, tlustších předních oken (včetně čelního) pro lepší akustickou izolaci prostoru pro posádku a pozměněného přístrojového štítu s otáčkoměrem, do jehož stupnice je včleněn ukazatel dobíjení akumulátoru regenerativním brzděním. Volkswagen Jetta Hybrid se začne prodávat v USA a Kanadě již v závěru letošního roku.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků