V Americe budou mít VW Golf GTI s batohem. A my ho tady chceme taky!

29 komentářů

Ota
12. února • 9:22

VW ma problem udat passata, Octa uz taky klesa .. a vsichni se vrhaji na SUV ... tak kdo vlastne chce takovy auto s batohem?

Zelí
11. února • 18:28

Redaktůrek může využít tento web a udělat anketu na zjištění počtu zájemců o tento kufrák. Možná by zjistil, že je sám. Že ho kromě něj nikdo nechce.

Lord Owl
13. února • 12:23

všechno za rozumnou cenu si najde kupce. Kletba je v té "rozumné ceně", tu fakt koncern neumí, protože zatím nemusí a nechce....

Zelí
13. února • 21:48

Naprostý souhlas, měl by ty auta zdražit.....prodává jich nechutně moc.

Erik
10. února • 12:03

Kecy. Strašné kecy. Keby ho tu niekto aj chcel a reálne predajné čísla by boli vysoké, tak by sa to tu predávalo. Ľudia kupujú vysoké krabice a nie sedany.
Takže zasa nič a môžete onanovať nad ultra super Kodiaq RS naj autom galaxie a priľahlých vesmírov.

viper
10. února • 10:19

pěkné auto ;-)

OnlyTruth
10. února • 10:11

vento = bora = jetta .. to nie je ziadna nahrada je to len iny nazov pre rozne regiony ale auto je to iste

anonym
10. února • 20:26

Na evropskémm trhu to tak je, ale třeba v Mexiku je pod nazvem Vento prodavane Polo sedan. Aspoň teda rozměrově, nechce se mi zkoumat, jestli to opravdu vychází z Pola, jak ho známe v Evropě

OnlyTruth
12. února • 9:10

ano moze to byt tak, nakolko je mozne, kde pre mexiko a celu juznu ameriku mal vw aj vlastne platformy, ktore sa velmi nevyuzivali tu cize to mohlo byt aj uplne ine auto

řidič
10. února • 7:49

A my ho tady chceme taky! Nechceme!

Jura
10. února • 0:01

Já měl předchozí 1,4 Tsi za 396 tis. (to končil prodej) A byla super. Teď mám Audi a5 2,0 takže lepší, ale byla Max spokojenost! Kolem Audi beham v rukavickach (za ty prachy), ale jetta to byl držák a byla mega praktická. Zrychlení bylo prostě super. Šel bych do nové. Cena/ výkon nej.

Stary pes
9. února • 21:03

Jednoducho sa mi paci, interier lepsi ako exterier a 230k v kombinacii s automatom je slusny vykona na nie velku kasnu, resp. vahu. Mohli by ho predavat aj u nas. Je to taky VW s prdelkou...

Anonym
9. února • 20:19

Jetta se v Evrope prodavala v minule generaci, ktera byla postavena na zakladech sesteho Golfa, nikoliv pate generace, jak je v clanku. I kdyz ji VW stahl z ceskeho trhu v roce 2013, jeste dlouho potom se dala koupit treba na Slovensku. A samozrejme v Nemecku. Kdyz tu soucasnou predstavovali, psalo se podle me, ze vubec na evropsky trh neni cilena, naopak i design je delany pro USA a Cinu. Proto se moc nepodoba Golfu ani zvenku ani vevnitr.

John
9. února • 18:56

Nebudu psát, že je to hnusné, protože by to nebyla pravda. Vpodstatě je to prodejné. Nenadchne, neurazí. Vyrábět to jiná automobilka, možná by někdo v článku použil spojení, že je to jen auto.Ale chci se zeptat, Kadera je v redakci delegovaný na přepsávání koncernových sraček a agitek? Normální redakce by jistě zmínila, že to může být taky inspirace, já nevím, třeba i30N fastbackem? Němci už kopírují od korejců, dokonáno.

Karel.
10. února • 11:18

Chci se zeptat, jsi korejský komik nebo jenom malý český řiťolezec?VW dával motory z Golfu GTI do Jetty nebo Venta už v době, kdy Korci ještě bouchali jízdní kola. A nejen čtyřválce, ale i šestiválce a pětiválce.

Rosťa
10. února • 9:46

VW dělal už před 20 roky Vento GTI.

JK
9. února • 19:17

Nedávno jsem se při cestování vlakem "mediálně dovzdělával" a podle tohoto videa, by mělo být u podobného článku viditelné označení "komentář", jelikož zde mimo zpávy dochází i k zaujímání vlastního subjektivního postoje, ale třeba se pletu: https://www.jsns.cz/lekce/226406-kovyho-media... ... Komerční sdělení, nebo PR, to asi ještě nebude i když na většině CZ webech o autech k tomu práce redaktorů nemá příliš daleko.Ale zeptám se: V čem vidíte inspiraci s i30N? Ostřejší i pseudo-ostřejší verze dělá VW odpradávna a v designu si tedy podobní nejsou v ničem. Snad jen v tom, že oba vozy vypadají zvenčí "blbě".

Sir_CHerokee
9. února • 18:49

Škoda, že to nebude u nás. My tu máme fakt hrozně unifikovaný trh :-/

kolkyno
10. února • 9:45

Ked si domace automobilky diktuju v parlamente eu normy... Ruka v ruke...

JK
9. února • 18:43

Zvenčí je to klasická nuda a svrab. Zepředu dokonce trochu nepovedený Fiat Tipo, ale interiér? Smekám. Tohle se mi líbí Volswagne, takhle dělej interiéry (alespoň) Golfů a neřeknu půl slova. Pořád si to zachovává konzervatismus značky, ale přitom je v tom nápad a i špetka hravosti. Škoda jen zevnějšku, ten je klasicky ubíjející nuda, ale kdybych byl cesťák a fasoval bych VW, tak bych "prosil" o tohle. Protože bych byl většinu času stejně uvnitř, takže by mě ten zevnějšek tolik nebolel. Za interiér palce nahoru! ;-)

Driver
9. února • 14:45

:-D Jednak modely pro US jsou vyvíjené pro jejich trh, tj z hlediska bezpečnostních a emisních testů, a jejich celkovému cílení na trh a zadruhé, stačí se podívat do historie na prodeje Vento, Jetta a musím se smát. Spustit prodej znamená zejména servisní podporu a pro okrajový model s minimálními prodeji to je zákonitě ztrátový byznys. Za další hrají roli taky výrobní, logistické kapacity a náklady na distribuci a vyrábět taky není v případě VW moc kde. Takže utopie na všech frontách.

kolkyno
10. února • 9:44

V europe je kde vyrabat ale je jasne ze samotny vw ho vyrabat pre eu nebude. V bratislavskom zavode coskoro klesne pocet pracovnikov o 3000 kusov, tam nemaju coskoro co vyrabat, myslim si ziadny nov model v horizonte 3 rokov tam zatial vw nepotvrdil umiestnit... Chce sa mi smiat, je februar a este v decembri tie slovenske mozog vymyvajuce media pisali ako je na tom super rozvijajuci sa automobilovy priemysel a ake rekordy padli a nas cakaju v roku 2019 v pocte vyrobenych aut. No jo preto najvacsi zamestnavatel na Slovensku prepusti 3000 zamestnancov. 3000, to je o 1000 viac ludi ako pracuje v najvacsej nemocnici na strednom slovensku.

Mirek
9. února • 16:07

Nepřeháníš trochu? Servisní podpora by měla být proč problém, je to prakticky kompletně technika Golf, tedy plně dostupná a v přístupu servisu prakticky stejná s malými rozdíly na potřebu náhradních dílu vůči klasickému Golfu. Distribuce je problém proč? Proč vyrábět v RU? Dovoz aut z výrobního závodu za vlekou louží je problém? A nevozí tady i jiné automobilky auta vyrobená v Americe? A distribuce po EU je již běžná jako u jiných aut, žádný rozdíl, nebo si myslíš, že je problém v dopravě po EU u Golfa s batohem oproti Golfu HB?

Toper
10. února • 10:10

Má pravdu. US vereze a EU verze jen stejně z dálky vypadají, ale pod plechy se to již značně liší. A tahat levné modely přes louži? Nerentabilní. Kdyby to opravdu finančně vycházelo, tak to na EU trh VW uvede, to se zase neboj.

Mirek
10. února • 12:25

Tak to napiš, v čem se tak zásadně liší, že by jen například "světly"? Obecné kecy jsou naprosto k ničemu. Pokud se například uvádělo u Passatu, že úprava na evropskou normu stojí asi 9000 Kč, tak to zrovna nic zásadního není a ty by ses měl trochu dovzdělat. Tím neřeším, že by to je provedeno již z výroby. A je zvláštní, že jiným automobilkám se to vyplácí a mnohé to mají o dost dále, napřiklad Mazda, která to má asi 2 x dále.

Toper
10. února • 14:07

Otevři si ETKA katalog a tam srovnej díly na US a EU verze. Možná ti to pak dojde. Pokud se tedy chceš dovzdělat, jaké tam jsou reálné rozdíly. Srovnávat US verzi Passatu (přestavbu) s tou originálně evropskou, opět ukazuje, jak vůbec netušíš, o čem píšeš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
10. února • 18:40

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/volksw... ... Neřešil jsem jako u soukromého nákupu dopravu, cla ...., ale jen tu úpravu na provoz a to, že Driver psal o výrobě v EU a vůbec neuvažoval o dovozu a tys to elegantně přehlédl. Pokud se nepletu, tak Jetta se také dovážela do EU z Mexika a byl v tom nějaký problém? Samozřejmě, že budou i jiné díly. Ale když myslím techniku, tak tím nemyslím sedadla, plasty v kabině..... Problém s prodejem si vytvoří VW sám jen tím, že bude výrobek odfláknutý, jako bylo u Jetty, a stanoví nesmyslné ceny.

Mirek
10. února • 12:32

Například také Toyota Camry se do EU dováží z Japonska a to se předpokládají nízké prodeje.

Mirek
10. února • 12:26

samozřejmě, ...že by to bylo provedeno již z výroby.

Doporučujeme

Články odjinud