V Americe budou mít VW Golf GTI s batohem. A my ho tady chceme taky!

Driver  |  09. 02. 2019 14:45

Jednak modely pro US jsou vyvíjené pro jejich trh, tj z hlediska bezpečnostních a emisních testů, a jejich celkovému cílení na trh a zadruhé, stačí se podívat do historie na prodeje Vento, Jetta a musím se smát. Spustit prodej znamená zejména servisní podporu a pro okrajový model s minimálními prodeji to je zákonitě ztrátový byznys. Za další hrají roli taky výrobní, logistické kapacity a náklady na distribuci a vyrábět taky není v případě VW moc kde. Takže utopie na všech frontách.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 02. 2019 16:07

Nepřeháníš trochu? Servisní podpora by měla být proč problém, je to prakticky kompletně technika Golf, tedy plně dostupná a v přístupu servisu prakticky stejná s malými rozdíly na potřebu náhradních dílu vůči klasickému Golfu. Distribuce je problém proč? Proč vyrábět v RU? Dovoz aut z výrobního závodu za vlekou louží je problém? A nevozí tady i jiné automobilky auta vyrobená v Americe? A distribuce po EU je již běžná jako u jiných aut, žádný rozdíl, nebo si myslíš, že je problém v dopravě po EU u Golfa s batohem oproti Golfu HB?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 02. 2019 10:10

Má pravdu. US vereze a EU verze jen stejně z dálky vypadají, ale pod plechy se to již značně liší. A tahat levné modely přes louži? Nerentabilní. Kdyby to opravdu finančně vycházelo, tak to na EU trh VW uvede, to se zase neboj.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2019 12:25

Tak to napiš, v čem se tak zásadně liší, že by jen například "světly"? Obecné kecy jsou naprosto k ničemu. Pokud se například uvádělo u Passatu, že úprava na evropskou normu stojí asi 9000 Kč, tak to zrovna nic zásadního není a ty by ses měl trochu dovzdělat. Tím neřeším, že by to je provedeno již z výroby. A je zvláštní, že jiným automobilkám se to vyplácí a mnohé to mají o dost dále, napřiklad Mazda, která to má asi 2 x dále.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2019 12:26

samozřejmě, ...že by to bylo provedeno již z výroby.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2019 12:32

Například také Toyota Camry se do EU dováží z Japonska a to se předpokládají nízké prodeje.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 02. 2019 14:07

Otevři si ETKA katalog a tam srovnej díly na US a EU verze. Možná ti to pak dojde. Pokud se tedy chceš dovzdělat, jaké tam jsou reálné rozdíly. Srovnávat US verzi Passatu (přestavbu) s tou originálně evropskou, opět ukazuje, jak vůbec netušíš, o čem píšeš.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2019 18:40

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/volksw... ... Neřešil jsem jako u soukromého nákupu dopravu, cla ...., ale jen tu úpravu na provoz a to, že Driver psal o výrobě v EU a vůbec neuvažoval o dovozu a tys to elegantně přehlédl. Pokud se nepletu, tak Jetta se také dovážela do EU z Mexika a byl v tom nějaký problém? Samozřejmě, že budou i jiné díly. Ale když myslím techniku, tak tím nemyslím sedadla, plasty v kabině..... Problém s prodejem si vytvoří VW sám jen tím, že bude výrobek odfláknutý, jako bylo u Jetty, a stanoví nesmyslné ceny.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 02. 2019 09:44

V europe je kde vyrabat ale je jasne ze samotny vw ho vyrabat pre eu nebude. V bratislavskom zavode coskoro klesne pocet pracovnikov o 3000 kusov, tam nemaju coskoro co vyrabat, myslim si ziadny nov model v horizonte 3 rokov tam zatial vw nepotvrdil umiestnit... Chce sa mi smiat, je februar a este v decembri tie slovenske mozog vymyvajuce media pisali ako je na tom super rozvijajuci sa automobilovy priemysel a ake rekordy padli a nas cakaju v roku 2019 v pocte vyrobenych aut. No jo preto najvacsi zamestnavatel na Slovensku prepusti 3000 zamestnancov. 3000, to je o 1000 viac ludi ako pracuje v najvacsej nemocnici na strednom slovensku.

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 02. 2019 18:43

Zvenčí je to klasická nuda a svrab. Zepředu dokonce trochu nepovedený Fiat Tipo, ale interiér? Smekám. Tohle se mi líbí Volswagne, takhle dělej interiéry (alespoň) Golfů a neřeknu půl slova. Pořád si to zachovává konzervatismus značky, ale přitom je v tom nápad a i špetka hravosti. Škoda jen zevnějšku, ten je klasicky ubíjející nuda, ale kdybych byl cesťák a fasoval bych VW, tak bych "prosil" o tohle. Protože bych byl většinu času stejně uvnitř, takže by mě ten zevnějšek tolik nebolel. Za interiér palce nahoru!

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  09. 02. 2019 18:49

Škoda, že to nebude u nás. My tu máme fakt hrozně unifikovaný trh

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 02. 2019 09:45

Ked si domace automobilky diktuju v parlamente eu normy... Ruka v ruke...

Odpovědět  |   | 
John  |  09. 02. 2019 18:56

Nebudu psát, že je to hnusné, protože by to nebyla pravda. Vpodstatě je to prodejné. Nenadchne, neurazí. Vyrábět to jiná automobilka, možná by někdo v článku použil spojení, že je to jen auto.Ale chci se zeptat, Kadera je v redakci delegovaný na přepsávání koncernových sraček a agitek? Normální redakce by jistě zmínila, že to může být taky inspirace, já nevím, třeba i30N fastbackem? Němci už kopírují od korejců, dokonáno.

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 02. 2019 19:17

Nedávno jsem se při cestování vlakem "mediálně dovzdělával" a podle tohoto videa, by mělo být u podobného článku viditelné označení "komentář", jelikož zde mimo zpávy dochází i k zaujímání vlastního subjektivního postoje, ale třeba se pletu: https://www.jsns.cz/lekce/226406-kovyho-media... ... Komerční sdělení, nebo PR, to asi ještě nebude i když na většině CZ webech o autech k tomu práce redaktorů nemá příliš daleko.Ale zeptám se: V čem vidíte inspiraci s i30N? Ostřejší i pseudo-ostřejší verze dělá VW odpradávna a v designu si tedy podobní nejsou v ničem. Snad jen v tom, že oba vozy vypadají zvenčí "blbě".

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  10. 02. 2019 09:46

VW dělal už před 20 roky Vento GTI.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  10. 02. 2019 11:18

Chci se zeptat, jsi korejský komik nebo jenom malý český řiťolezec?VW dával motory z Golfu GTI do Jetty nebo Venta už v době, kdy Korci ještě bouchali jízdní kola. A nejen čtyřválce, ale i šestiválce a pětiválce.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  09. 02. 2019 20:19

Jetta se v Evrope prodavala v minule generaci, ktera byla postavena na zakladech sesteho Golfa, nikoliv pate generace, jak je v clanku. I kdyz ji VW stahl z ceskeho trhu v roce 2013, jeste dlouho potom se dala koupit treba na Slovensku. A samozrejme v Nemecku. Kdyz tu soucasnou predstavovali, psalo se podle me, ze vubec na evropsky trh neni cilena, naopak i design je delany pro USA a Cinu. Proto se moc nepodoba Golfu ani zvenku ani vevnitr.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  09. 02. 2019 21:03

Jednoducho sa mi paci, interier lepsi ako exterier a 230k v kombinacii s automatom je slusny vykona na nie velku kasnu, resp. vahu. Mohli by ho predavat aj u nas. Je to taky VW s prdelkou...

Odpovědět  |   | 
Jura  |  10. 02. 2019 00:01

Já měl předchozí 1,4 Tsi za 396 tis. (to končil prodej) A byla super. Teď mám Audi a5 2,0 takže lepší, ale byla Max spokojenost! Kolem Audi beham v rukavickach (za ty prachy), ale jetta to byl držák a byla mega praktická. Zrychlení bylo prostě super. Šel bych do nové. Cena/ výkon nej.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  10. 02. 2019 07:49

A my ho tady chceme taky! Nechceme!

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 02. 2019 10:11

vento = bora = jetta .. to nie je ziadna nahrada je to len iny nazov pre rozne regiony ale auto je to iste

Odpovědět  |   | 
anonym  |  10. 02. 2019 20:26

Na evropskémm trhu to tak je, ale třeba v Mexiku je pod nazvem Vento prodavane Polo sedan. Aspoň teda rozměrově, nechce se mi zkoumat, jestli to opravdu vychází z Pola, jak ho známe v Evropě

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 02. 2019 09:10

ano moze to byt tak, nakolko je mozne, kde pre mexiko a celu juznu ameriku mal vw aj vlastne platformy, ktore sa velmi nevyuzivali tu cize to mohlo byt aj uplne ine auto

Odpovědět  |   | 
viper  |  10. 02. 2019 10:19

pěkné auto

Odpovědět  |   | 
Erik  |  10. 02. 2019 12:03

Kecy. Strašné kecy. Keby ho tu niekto aj chcel a reálne predajné čísla by boli vysoké, tak by sa to tu predávalo. Ľudia kupujú vysoké krabice a nie sedany.
Takže zasa nič a môžete onanovať nad ultra super Kodiaq RS naj autom galaxie a priľahlých vesmírov.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 02. 2019 18:28

Redaktůrek může využít tento web a udělat anketu na zjištění počtu zájemců o tento kufrák. Možná by zjistil, že je sám. Že ho kromě něj nikdo nechce.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  13. 02. 2019 12:23

všechno za rozumnou cenu si najde kupce. Kletba je v té "rozumné ceně", tu fakt koncern neumí, protože zatím nemusí a nechce....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 02. 2019 21:48

Naprostý souhlas, měl by ty auta zdražit.....prodává jich nechutně moc.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  12. 02. 2019 09:22

VW ma problem udat passata, Octa uz taky klesa .. a vsichni se vrhaji na SUV ... tak kdo vlastne chce takovy auto s batohem?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A