V Americe budou mít VW Golf GTI s batohem. A my ho tady chceme taky!

Výkon 230 koní, manuální převodovka, adaptivní tlumiče. Amerika si hraje a chce u toho i trošku zlobit.

Jetta se u nás již neprodává. Podívala se sem jako pětkový Golf s kufrem namísto Bory a nyní už ji v nabídce nenajdete. Současný kombíkový trh prostě kompaktním sedanům nepřeje. V Americe ale Jettu pořád mají a její minulou generaci jste dokonce mohli mít s pětiválcem!

Amerika samozřejmě nevynechává ani ostřejší verze, které jsou zde zastoupeny akronymem GLI. Současná sedmá generace nyní v této verzi bude debutovat na autosalonu v Chicagu, který začíná již zítra. Nové GLI si propůjčí pár věcí ze současného Golfu GTI a R.

Příští Volkswagen Golf GTI hybrid mít nebude. Vsadí na klasiku

Příští Volkswagen Golf GTI hybrid mít nebude. Vsadí na klasiku

Pod kapotou bude motor 2.0 TSI ze základního Golfa GTI. Žádné velké drama, klasická jednotka EA888, kterou moc dobře známe. Na starost zde bude mít 169 kW (230 koní) a 350 Nm. Stovka by tak mohla být dosažena za 6,5 vteřiny. Poháněna jsou výhradně přední kola a motor se standardně páruje se 6stupňovým manuálem, automat DSG je za příplatek. S GTI a R nadále sdílí brzdy a z GTI pochází i přední diferenciál.

Po vzhledové stránce jde o klasický ostrý Volkswagen současnosti. Auto je narýsované pravítkem a divoké oblouky tu nemají moc šanci. Skvěle pak vypadá červená linka na mohutné přední masce, 18palcová GLI kola a chromovaná koncovka výfuku.

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

Standardem jsou přední a zadní LED světla, ambientní osvětlení interiéru, dvouzónová klimatizace nebo Front Assist. V příplatkové výbavě najdete panoramatickou střechu, vyhřívaná o odvětrávaná sedadla, digitální přístrojový štít, adaptivní tlumiče nebo audiosystém Beats, který můžete znát například z evropského Pola.

Golf GTI s kufrem u nás samozřejmě nemá šanci. Vypadá ale naprosto skvěle a my přemýšlíme, že spustíme masovou letákovou kampaň na podporu tohoto vozu na evropském trhu. Přidáte se?

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků