V Americe budou mít VW Golf GTI s batohem. A my ho tady chceme taky!

Výkon 230 koní, manuální převodovka, adaptivní tlumiče. Amerika si hraje a chce u toho i trošku zlobit.

Jetta se u nás již neprodává. Podívala se sem jako pětkový Golf s kufrem namísto Bory a nyní už ji v nabídce nenajdete. Současný kombíkový trh prostě kompaktním sedanům nepřeje. V Americe ale Jettu pořád mají a její minulou generaci jste dokonce mohli mít s pětiválcem!

Amerika samozřejmě nevynechává ani ostřejší verze, které jsou zde zastoupeny akronymem GLI. Současná sedmá generace nyní v této verzi bude debutovat na autosalonu v Chicagu, který začíná již zítra. Nové GLI si propůjčí pár věcí ze současného Golfu GTI a R.

Příští Volkswagen Golf GTI hybrid mít nebude. Vsadí na klasiku

Příští Volkswagen Golf GTI hybrid mít nebude. Vsadí na klasiku

Pod kapotou bude motor 2.0 TSI ze základního Golfa GTI. Žádné velké drama, klasická jednotka EA888, kterou moc dobře známe. Na starost zde bude mít 169 kW (230 koní) a 350 Nm. Stovka by tak mohla být dosažena za 6,5 vteřiny. Poháněna jsou výhradně přední kola a motor se standardně páruje se 6stupňovým manuálem, automat DSG je za příplatek. S GTI a R nadále sdílí brzdy a z GTI pochází i přední diferenciál.

Po vzhledové stránce jde o klasický ostrý Volkswagen současnosti. Auto je narýsované pravítkem a divoké oblouky tu nemají moc šanci. Skvěle pak vypadá červená linka na mohutné přední masce, 18palcová GLI kola a chromovaná koncovka výfuku.

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

Standardem jsou přední a zadní LED světla, ambientní osvětlení interiéru, dvouzónová klimatizace nebo Front Assist. V příplatkové výbavě najdete panoramatickou střechu, vyhřívaná o odvětrávaná sedadla, digitální přístrojový štít, adaptivní tlumiče nebo audiosystém Beats, který můžete znát například z evropského Pola.

Golf GTI s kufrem u nás samozřejmě nemá šanci. Vypadá ale naprosto skvěle a my přemýšlíme, že spustíme masovou letákovou kampaň na podporu tohoto vozu na evropském trhu. Přidáte se?

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků