V Americe budou mít VW Golf GTI s batohem. A my ho tady chceme taky!

Výkon 230 koní, manuální převodovka, adaptivní tlumiče. Amerika si hraje a chce u toho i trošku zlobit.

Jetta se u nás již neprodává. Podívala se sem jako pětkový Golf s kufrem namísto Bory a nyní už ji v nabídce nenajdete. Současný kombíkový trh prostě kompaktním sedanům nepřeje. V Americe ale Jettu pořád mají a její minulou generaci jste dokonce mohli mít s pětiválcem!

Amerika samozřejmě nevynechává ani ostřejší verze, které jsou zde zastoupeny akronymem GLI. Současná sedmá generace nyní v této verzi bude debutovat na autosalonu v Chicagu, který začíná již zítra. Nové GLI si propůjčí pár věcí ze současného Golfu GTI a R.

Příští Volkswagen Golf GTI hybrid mít nebude. Vsadí na klasiku

Příští Volkswagen Golf GTI hybrid mít nebude. Vsadí na klasiku

Pod kapotou bude motor 2.0 TSI ze základního Golfa GTI. Žádné velké drama, klasická jednotka EA888, kterou moc dobře známe. Na starost zde bude mít 169 kW (230 koní) a 350 Nm. Stovka by tak mohla být dosažena za 6,5 vteřiny. Poháněna jsou výhradně přední kola a motor se standardně páruje se 6stupňovým manuálem, automat DSG je za příplatek. S GTI a R nadále sdílí brzdy a z GTI pochází i přední diferenciál.

Po vzhledové stránce jde o klasický ostrý Volkswagen současnosti. Auto je narýsované pravítkem a divoké oblouky tu nemají moc šanci. Skvěle pak vypadá červená linka na mohutné přední masce, 18palcová GLI kola a chromovaná koncovka výfuku.

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

Standardem jsou přední a zadní LED světla, ambientní osvětlení interiéru, dvouzónová klimatizace nebo Front Assist. V příplatkové výbavě najdete panoramatickou střechu, vyhřívaná o odvětrávaná sedadla, digitální přístrojový štít, adaptivní tlumiče nebo audiosystém Beats, který můžete znát například z evropského Pola.

Golf GTI s kufrem u nás samozřejmě nemá šanci. Vypadá ale naprosto skvěle a my přemýšlíme, že spustíme masovou letákovou kampaň na podporu tohoto vozu na evropském trhu. Přidáte se?

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 123 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků