Golf/Jetta ma uz 5?
Zdá se, že autor článku si opět nedokázal odpustit svou hru na toho nejchytřejšího na světě a zcela nemístně kritizuje politiku současného VW, jehož s původním výrobcem oněch levných a dostupných vozů pojí už několik desetiletí jen to logo na kapotě. Pohledem stejné optiky bychom za totéž mohli kritizovat nejen VW, ale i BMW a mnohé další.
Nejen logo, ale i kvalita
Může mi někdo vysvětlit, co to jsou ty kvalitní plasty, nad kterými se každej u VW rozplívá? To jsou ty, co se z nich po dvou letech loupe barva? Co je na tom proboha kvalitního? Mám ameriku 15 let starou a plasty vypadají a drží pořád stejně. Kvůli lakování a instalaci audio, jsem měl plasty několikrát dole a všechno je bytelný, nic nepraskne, bez poškození jdou demontovat třeba stokrát. U VW je potřeba při lakování dvěří připočítat ještě 2.000,- za rozlámaný plasty:-/
Neloupe se ti tak nahodou šeda kura mozkova ?
Ta se loupe asi tobě - jinak bys nemohl odpovědět takovou kravinuB-]Plasty u VW se loupou, to ví každej, nejtrapnější mi přijde "hliník" ošoupanej až na bílej plast např u Porsche:-D
To vy každej tzn ty a tobě podobni. Jinak na přispěvek v tvem podani nejde jinak než hloupě reagovat.
:-D:-D:-D tak loupe se nebo ne? Viděls někdy dvouletý porsche?:-D:-D:-Dkvalita
No ono možná že plasty u VW se neloupou po dvou letech.A co jsem teda o americe slyšel, tak nic horšího si nelze koupit. 3,6 6ti válec co jede nejvíc 160km/h, žere 20 litrů/100km a je to asi tak 10x ročně v servisu.
To je divné. Mám US 3,5l V6...žere cca 11l/100km...nejvíc jede 237km a v servise to nebylo ani jednou. Neberu výměnu olejů, brzd atd.Můžeš mi prozradit, co s těma amerika v servise dělají? Jestli tam jezdí měnit olej v motoru, tak nejsi normální nebo ten co ti to řekl:-/
Nejspíš to bude tím jeho "kamarádem" se zlatýma českýma ručičkama, vyučenýma leda tak k mlácení kladivem do staré škodovky. Takoví "machři" pak holt nejvíc řvou, že "ty usácký/špagetový/žabožroutský/rejžový kraksny jsou tak neskutečnej šunt!!". A jenom proto že mladoboleslavské fabrice na mrdky už pár let šéfuje VW, občas velkoryse tolerují i německou část konzernu...
Asi máte na mysli tvrdé plasty potažené nějakou černou fólii, které koncern dává v podstatě do všech modelů a po pár měsících užívání auto vypadá hrozně. Tuto úpravu plastů dávají do aut i jiní výrobci, ale rozhodně ne v takové míře. Taky jsem se kolikrát pozastavoval nad onou "kvalitou" koncernu VW. To že má měkčené plasty je pěkné, ale ty ostatní jsou katastrofické.
V US maju len 8-valce. 6-valce su nieco ako u nas HTP :-D
Aha ... "slyšel" ... hm. Vypovedacia hodnota asi ako JPP.
kdyz rikam ze slysel,tak mi to jasne rikal kamarad,dobry kamarad,ktery se s americkymi pleckami setkava denne v praci,protoze jeho sef je na to vysazenej.To si myslim ze je slusna hodnota
Ty jsi se nam ale intelektualne odhalil, chlapce. Tvuj nizky vek budiz omlouvou tve hlouposti.
to sidius: bóže, ty jsi ale děcko...B-]
Závist:-)
Im to je jedno - auto menia kazde 2 roky...a cesty maju rovneee :-D
A hlavně takovéhle připoprdítko tam má tržní postavení motorizovaného nákupního vozíku....něco jak u nás Chevy Spark, tam plasty taky nikdo neřeší:-))
...prave ze resi. Uplne v kazde reportazi v CR o jakemkoli aute se nevynechaji plasty. Minule si v automotostylu moderator stezoval na plasty u prave Chevroleta Sparka. Krome toho taky ze to ma bubnove brzdy (ktere auto ve tride A je nema?) a ze je to male. Jeho reportazi chybelo uz jen rict, ze to nedosahuje kvalit Audi A8. Mam pocit, ze vsichni moderatori jsou bambulove a papouskujou u vsech aut to same, podle nejakeho vzorce. U maleho auta si stezuji na nedostatek prostoru a maly kufr, u auta za 150 000 jim chybi prvky z auta za 3 000 000. Jinak ta Jetta pro US je samozrejme shit, ale zase stoji malo, takze ok. Kdo chce lepsi, at si zaplati.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.