Volkswagen je opět evropskou „jedničkou“

Rok 2005 vynesl automobilku Volkswagen zpátky do role lídra evropského automobilového trhu – v období od ledna do listopadu zaznamenala Evropská automobilová asociace ACEA 1,416 milionů nových registrací automobilů značky Volkswagen. „To je tolik, že konkurence nás v posledním měsíci roku 2005 už nemůže předběhnout,“ říká Dr. Wolfgang Bernhard, předseda představenstva značky Volkswagen. „Volkswagen je dynamicky se rozvíjející značkou, která sklízí zasloužené ovoce své mohutné modelové ofenzívy. A tento pozitivní trend bude pokračovat i v roce 2006!“

Jednoznačně nejúspěšnějším modelem značky Volkswagen je Golf – těchto vozů se od ledna do konce října v Evropě prodalo téměř půl milionu. „Golf letos nabral otáčky a nechal konkurenty daleko za sebou,“ zdůraznil Dr. Bernhard. „Úspěch Golfu Plus dokládá, že inovativní koncepce našich konstruktérů dokážou podpořit náš růst i v těch nejkonkurenčnějších segmentech.“

V roce 2005 Volkswagen uvedl celou řadu dalších modelů, které se dokázaly rychle prosadit na automobilovém trhu. Vedle Golfu Plus vyjelo i nové Polo, Fox, Passat a Passat Variant, modernizovaný New Beetle a New Beetle Cabrio, nová Jetta a Golf R32. Kromě toho Volkswagen na podzimním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem předvedl nový kupé-kabriolet Eos a na autosalonu v Tokiu sklidila úspěch studie EcoRacer.

„Naši nabídku dnes tvoří velmi „mladé“ modely,“ říká Dr. Bernhard. „I přes jejich nesporné prodejní úspěchy ale nezůstáváme sedět s rukama v klíně! Pro rok 2006 máme připravenu řadu mimořádně zajímavých novinek, které potvrzují, že Volkswagen dokáže navrhovat, vyrábět a za výhodné ceny nabízet modely, jež se dokonale trefují do vkusu a požadavků zákazníků.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků