Volkswagen je opět evropskou „jedničkou“

Rok 2005 vynesl automobilku Volkswagen zpátky do role lídra evropského automobilového trhu – v období od ledna do listopadu zaznamenala Evropská automobilová asociace ACEA 1,416 milionů nových registrací automobilů značky Volkswagen. „To je tolik, že konkurence nás v posledním měsíci roku 2005 už nemůže předběhnout,“ říká Dr. Wolfgang Bernhard, předseda představenstva značky Volkswagen. „Volkswagen je dynamicky se rozvíjející značkou, která sklízí zasloužené ovoce své mohutné modelové ofenzívy. A tento pozitivní trend bude pokračovat i v roce 2006!“

Jednoznačně nejúspěšnějším modelem značky Volkswagen je Golf – těchto vozů se od ledna do konce října v Evropě prodalo téměř půl milionu. „Golf letos nabral otáčky a nechal konkurenty daleko za sebou,“ zdůraznil Dr. Bernhard. „Úspěch Golfu Plus dokládá, že inovativní koncepce našich konstruktérů dokážou podpořit náš růst i v těch nejkonkurenčnějších segmentech.“

V roce 2005 Volkswagen uvedl celou řadu dalších modelů, které se dokázaly rychle prosadit na automobilovém trhu. Vedle Golfu Plus vyjelo i nové Polo, Fox, Passat a Passat Variant, modernizovaný New Beetle a New Beetle Cabrio, nová Jetta a Golf R32. Kromě toho Volkswagen na podzimním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem předvedl nový kupé-kabriolet Eos a na autosalonu v Tokiu sklidila úspěch studie EcoRacer.

„Naši nabídku dnes tvoří velmi „mladé“ modely,“ říká Dr. Bernhard. „I přes jejich nesporné prodejní úspěchy ale nezůstáváme sedět s rukama v klíně! Pro rok 2006 máme připravenu řadu mimořádně zajímavých novinek, které potvrzují, že Volkswagen dokáže navrhovat, vyrábět a za výhodné ceny nabízet modely, jež se dokonale trefují do vkusu a požadavků zákazníků.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků