Volkswagen In: koncept supermini z brazilského vývojového studia VW

Brazilské vývojové studio Volkswagenu uvedlo o víkendu nový koncept, jehož historie se táhne někam k počátku loňského roku. Jistě vám neuniklo, že koncern se už nějaký ten rok zabývá myšlenkou vyrábět malé modely vhodné do stále hustějšího městského provozu, a zatímco v Evropě se jim tato myšlenka již podařila přetvořit do konceptu Up!, jižní Americe, jakožto velmi důležitému trhu pro Volkswagen, podobný typ zatím scházel.

Automobilka se proto loni rozhodla uspořádat soutěž pro talentované návrháře převážně z řad studentů uměleckých škol s cílem nechat fantazii mladých lidí utvořit nové městské mini podle svých představ (a následně je přizpůsobit představám VW...). Soutěž probíhající pod názvem Talento Volkswagen Design skončila již v prosinci 2009 a vítězové následně pod dohledem VW dokončili zobrazený koncept. Pozoruhodné je, že v tomto případě nejde pouze o rendery, ale celý projekt byl zhmotněn a uvedený vůz je dokonce plně funkční.

Sympatické mini Volkswagen In bychom mohli přirovnat ke Smartu ForTwo, na délku měří 2,48 metrů a v zadní části ukrývá litrový dvouválec, přičemž v celé koncepci se počítá i s různými variacemi umístnění a provedení agregátu, hybridní možnosti nevyjímaje.

Zda VW počítá i s výrobou tohoto modelu zatím není známo, ovšem od evropského mini Up! si automobilka mnohé slibuje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen In
TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků