GTX, to je ten vrchol, co poskytne výkone, jen když má baterie 86 a více procent , když je teplota v rozmezí snad 5 stupňů, venku letí dva kosi a jeden vrabec, kolem kvete slunečnice a je polojasno dva dny před úplňkem?
Je srandovné ako automobilky vymazali z informácii objemy... teraz už aj váhu ... nie je jedno či má auto s 299 koňami 1300kg alebo 2500kg... ale to by marketingu škodilo :-D
to bude trhák :-D
:-DB-]:-D
Já nevím jak to soudruzi počítají, ale s e-tronem 55 quattro (300kW) jezdím v letním mix průměru 23kWh/100km, což při akumulátoru 95kWh/z toho 86,4kWh využitelných představuje reálný dojezd asi 370km... výrobce udává 430km.No a vezměme si na paškál Enyaq 80x /iD.4x.... akku je o dost menší, 82/77kWh.takže má-li dojet oněch 480km, znamená to, že by měl baštit 16kWh/100km.... nojo, ale já s ním při zcela stejném způsobu jízdy jako s e-tronem jezdil za 20,7... takže dojezd nachlup stejný jako e-tron a jejda, o 100km méně než uvádí výrobce.Jasně, můžeme tvrdit, že cokoli nad 300km je OK a bude to pravda, ono to při slušné dobíjecí síti opravdu stačí na pohodové používání bez nervů a ztrát času. Ale proč to doprkvančic výrobci (všichni, nejen Gruppe) neuvádí bez příkras a pololží?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.