Volkswagen ID.5 zná datum premiéry. Ve středu se ukáže hned jako vrcholné GTX

5 komentářů

VK
2. listopadu • 10:57

GTX, to je ten vrchol, co poskytne výkone, jen když má baterie 86 a více procent , když je teplota v rozmezí snad 5 stupňů, venku letí dva kosi a jeden vrabec, kolem kvete slunečnice a je polojasno dva dny před úplňkem?

OnlyTruth
2. listopadu • 10:02

Je srandovné ako automobilky vymazali z informácii objemy... teraz už aj váhu ... nie je jedno či má auto s 299 koňami 1300kg alebo 2500kg... ale to by marketingu škodilo :-D

viper
2. listopadu • 6:36

to bude trhák :-D

Michal
2. listopadu • 8:44

:-DB-]:-D

Jan Taraba
2. listopadu • 0:12

Já nevím jak to soudruzi počítají, ale s e-tronem 55 quattro (300kW) jezdím v letním mix průměru 23kWh/100km, což při akumulátoru 95kWh/z toho 86,4kWh využitelných představuje reálný dojezd asi 370km... výrobce udává 430km.
No a vezměme si na paškál Enyaq 80x /iD.4x.... akku je o dost menší, 82/77kWh.
takže má-li dojet oněch 480km, znamená to, že by měl baštit 16kWh/100km.... nojo, ale já s ním při zcela stejném způsobu jízdy jako s e-tronem jezdil za 20,7... takže dojezd nachlup stejný jako e-tron a jejda, o 100km méně než uvádí výrobce.
Jasně, můžeme tvrdit, že cokoli nad 300km je OK a bude to pravda, ono to při slušné dobíjecí síti opravdu stačí na pohodové používání bez nervů a ztrát času. Ale proč to doprkvančic výrobci (všichni, nejen Gruppe) neuvádí bez příkras a pololží?

Doporučujeme

Články odjinud