Volkswagen ID.4 v pohybu. Prototyp tahá přívěsný vozík a jezdí po schodech

Nocniq  |  08. 09. 2020 15:13

Enyaq bez fejkového prasečího rypáku a dalšího fejkového tuzingu z dílny škodováckého neumětela, balzám pro oči zmožené tou nechutnou smrští z minulého týdne.

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  08. 09. 2020 16:22

Nezlob se na mě, ale Enyaq oproti ID4 vypadá jako verze od Audi.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  08. 09. 2020 17:03

Leda jako verze od Audi z Nového Dillí

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  08. 09. 2020 18:24

No jo, je vidět že v koncernu začíná Škoda tahat za silnější provaz než VW. V interiérech vede Škoda, designem taky. Dieselgate ještě z daleka neodezněla tak VW musí šetřit a šetřit.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  08. 09. 2020 18:34

Ano, v Novém Dillí skutečně tahá Škoda za delší konec provazu, dostala odpovědnost za celý indický trh. Design Enyaqu podle toho taky vypadá. Je to takový náš "homer simpson car", kdyby byl Homer Simpson Koothrappali .

Odpovědět  |   | 
pirate  |  08. 09. 2020 19:55

Charlie Babbitt made a joke.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  08. 09. 2020 21:13

No kéž by to byl vtip! Ale jinak je fajn, že se na českém trhu líbí kýčový Enyaq víc než ID.4, alespoň tu člověk pak koupí VW levněji než Škodovku, což je celosvětový unikát.

Odpovědět  |   | 
fjo  |  09. 09. 2020 07:59

Už to takhle bylo u Passata / Superbu první rok výroby

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  08. 09. 2020 19:29

Ty jsi krásná sbírka mindráků a duševní malosti.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  08. 09. 2020 21:32

???
No hlavně, že ty jsi duševně zdráv.
Nemůžu za to, že mám alespoň špetku vkusu. Zato tvůj komentář je jako z Rudého Práva, Ovčáček style hadr...

Odpovědět  |   | 
vana  |  08. 09. 2020 17:07

mohli ještě ukázat jak jezdí po těch schodech

Odpovědět  |   | 

Zaplatit a šup do kopřivnice a honit se za hyundajama.

Odpovědět  |   | 

iD4 utáhne 1900 kg Enijak jen 1000 kg (1400 kg) . Škodu zase žarlivci z Vlkohradu vojebali.

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 09. 09. 2020 00:49

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  09. 09. 2020 10:55

tiez to stoji na MEBu? ako Enyaq ci buduci Ford Galaxy?

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  09. 09. 2020 11:09

Samozřejmě, je to prakticky totéž jako Enyaq, akorát klasicky dotaženější, aby byla koncernová hiearchie zachována. Ještě bude obdobné Audi a Seat.

Odpovědět  |   | 

Ty elektromobily jsou čím dál tím hezčí. Když si vzpomenu na první Prius nebo Leaf... (facepalm)

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 10. 09. 2020 11:05

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro