Ty elektromobily jsou čím dál tím hezčí. Když si vzpomenu na první Prius nebo Leaf... (facepalm)
tiez to stoji na MEBu? ako Enyaq ci buduci Ford Galaxy?
Samozřejmě, je to prakticky totéž jako Enyaq, akorát klasicky dotaženější, aby byla koncernová hiearchie zachována. Ještě bude obdobné Audi a Seat.
iD4 utáhne 1900 kg Enijak jen 1000 kg (1400 kg) . Škodu zase žarlivci z Vlkohradu vojebali. :-/
mohli ještě ukázat jak jezdí po těch schodech
Zaplatit a šup do kopřivnice a honit se za hyundajama.
Enyaq bez fejkového prasečího rypáku a dalšího fejkového tuzingu z dílny škodováckého neumětela, balzám pro oči zmožené tou nechutnou smrští z minulého týdne.
Ty jsi krásná sbírka mindráků a duševní malosti.
???No hlavně, že ty jsi duševně zdráv.Nemůžu za to, že mám alespoň špetku vkusu. Zato tvůj komentář je jako z Rudého Práva, Ovčáček style hadr...
Nezlob se na mě, ale Enyaq oproti ID4 vypadá jako verze od Audi.
Leda jako verze od Audi z Nového Dillí :-D
No jo, je vidět že v koncernu začíná Škoda tahat za silnější provaz než VW. V interiérech vede Škoda, designem taky. Dieselgate ještě z daleka neodezněla tak VW musí šetřit a šetřit.
Ano, v Novém Dillí skutečně tahá Škoda za delší konec provazu, dostala odpovědnost za celý indický trh. Design Enyaqu podle toho taky vypadá. Je to takový náš "homer simpson car", kdyby byl Homer Simpson Koothrappali :-D.
Charlie Babbitt made a joke.
No kéž by to byl vtip! Ale jinak je fajn, že se na českém trhu líbí kýčový Enyaq víc než ID.4, alespoň tu člověk pak koupí VW levněji než Škodovku, což je celosvětový unikát. :-)
Už to takhle bylo u Passata / Superbu první rok výroby
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.