Volkswagen je momentálně ve fázi chrlení upoutávek na zbrusu nový elektrický crossover ID.4, který doplní  hatchback ID.3 . Například včera to byly ilustrace, které nám trochu více přiblížily kontury vozu. Po všech možných ukázkách a únicích už však očekávaný Volkswagen nemá v podstatě co skrývat. Zdroj: Volkswagen

Volkswagen je momentálně ve fázi chrlení upoutávek na zbrusu nový elektrický crossover ID.4, který doplní hatchback ID.3. Například včera to byly ilustrace, které nám trochu více přiblížily kontury vozu. Po všech možných ukázkách a únicích už však očekávaný Volkswagen nemá v podstatě co skrývat. | Zdroj: Volkswagen

Německá automobilka nyní informuje, že elektromobil se právě začal vyrábět ve Cvikově, kde Volkswagen na konci letošního června  ukončil výrobu modelů se spalovacími motory  a patří tak už jen bateriovým vozům. Upřesněna byla také premiéra, ke které by mělo dojít na konci tohoto září. Zdroj: Volkswagen

Německá automobilka nyní informuje, že elektromobil se právě začal vyrábět ve Cvikově, kde Volkswagen na konci letošního června ukončil výrobu modelů se spalovacími motory a patří tak už jen bateriovým vozům. Upřesněna byla také premiéra, ke které by mělo dojít na konci tohoto září. | Zdroj: Volkswagen

Nejprve se zákazníci dočkají verze s pohonem zadních kol, čtyřkolka bude následovat později. Podrobnosti o nabídce pohonných ústrojí si automobilka schovává až na premiéru. Zatím ale víme, že ID.4 ujede na jedno nabití až 500 km a nejsilnější varianta by měla dosahovat výkonu 225 kW (306 koní).  Zdroj: Volkswagen

Nejprve se zákazníci dočkají verze s pohonem zadních kol, čtyřkolka bude následovat později. Podrobnosti o nabídce pohonných ústrojí si automobilka schovává až na premiéru. Zatím ale víme, že ID.4 ujede na jedno nabití až 500 km a nejsilnější varianta by měla dosahovat výkonu 225 kW (306 koní).  | Zdroj: Volkswagen

Po stránce designu nebude nové auto nijak vyčnívat a bude pokračovat ve směru, který nastolil již hatchback ID.3. Ostatně k tomuto designovému směru se bude ubírat celá nová flotila elektrických Volkswagenů na platformě MEB, kterou sdílí třeba  Škoda Enyaq iV  či  Seat el-Born . Zdroj: Volkswagen

Po stránce designu nebude nové auto nijak vyčnívat a bude pokračovat ve směru, který nastolil již hatchback ID.3. Ostatně k tomuto designovému směru se bude ubírat celá nová flotila elektrických Volkswagenů na platformě MEB, kterou sdílí třeba Škoda Enyaq iV či Seat el-Born. | Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

Základem bude pochopitelně platforma MEB, postupně využívána u všech elektrických modelů koncernu VW a tedy rovněž chystané  Škody Enyaq . Zdroj: Volkswagen

Základem bude pochopitelně platforma MEB, postupně využívána u všech elektrických modelů koncernu VW a tedy rovněž chystané Škody Enyaq. | Zdroj: Volkswagen

Jako první dorazí ID.4 jako zadokolka, pohon všech kol bude následovat později. Baterie bude umístěna v podlaze uprostřed vozu a měla by vystačit až na 500 km jízdy. Zdroj: Volkswagen

Jako první dorazí ID.4 jako zadokolka, pohon všech kol bude následovat později. Baterie bude umístěna v podlaze uprostřed vozu a měla by vystačit až na 500 km jízdy. | Zdroj: Volkswagen

Přehled motorizací a akumulátorů automobilka zatím neodhaluje, očekáváme ale  velkou podobnost s ID.3 . Zdroj: Volkswagen

Přehled motorizací a akumulátorů automobilka zatím neodhaluje, očekáváme ale velkou podobnost s ID.3. | Zdroj: Volkswagen

Novinka by se měla na trhu objevit ještě letos, stejně jako hatchback ID.3. Crossover bude globálním modelem, uveden bude jak v Evropě, tak na trhu Severní Ameriky a Číny. Zdroj: Volkswagen

Novinka by se měla na trhu objevit ještě letos, stejně jako hatchback ID.3. Crossover bude globálním modelem, uveden bude jak v Evropě, tak na trhu Severní Ameriky a Číny. | Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

Německá automobilka nyní informuje, že elektromobil se právě začal vyrábět ve Cvikově, kde Volkswagen na konci letošního června  ukončil výrobu modelů se spalovacími motory  a patří tak už jen bateriovým vozům. Upřesněna byla také premiéra, ke které by mělo dojít na konci tohoto září. Zdroj: Volkswagen
Nejprve se zákazníci dočkají verze s pohonem zadních kol, čtyřkolka bude následovat později. Podrobnosti o nabídce pohonných ústrojí si automobilka schovává až na premiéru. Zatím ale víme, že ID.4 ujede na jedno nabití až 500 km a nejsilnější varianta by měla dosahovat výkonu 225 kW (306 koní).  Zdroj: Volkswagen
Po stránce designu nebude nové auto nijak vyčnívat a bude pokračovat ve směru, který nastolil již hatchback ID.3. Ostatně k tomuto designovému směru se bude ubírat celá nová flotila elektrických Volkswagenů na platformě MEB, kterou sdílí třeba  Škoda Enyaq iV  či  Seat el-Born . Zdroj: Volkswagen
 Zdroj: Volkswagen
12
Fotogalerie

Volkswagen ID.4 už se začal vyrábět. Značka také upřesnila oficiální datum premiéry

Cvikovská továrna už patří pouze elektromobilům. Nyní přivítala výrobní linka nového člena, jehož poprvé uvidíme na konci září.

Volkswagen je momentálně ve fázi chrlení upoutávek na zbrusu nový elektrický crossover ID.4, který doplní hatchback ID.3. Například včera to byly ilustrace, které nám trochu více přiblížily kontury vozu. Po všech možných ukázkách a únicích už však očekávaný Volkswagen nemá v podstatě co skrývat.

Německá automobilka nyní informuje, že elektromobil se právě začal vyrábět ve Cvikově, kde Volkswagen na konci letošního června ukončil výrobu modelů se spalovacími motory a patří tak už jen bateriovým vozům. Upřesněna byla také premiéra, ke které by mělo dojít na konci tohoto září.

Nejprve se zákazníci dočkají verze s pohonem zadních kol, čtyřkolka bude následovat později. Podrobnosti o nabídce pohonných ústrojí si automobilka schovává až na premiéru. Zatím ale víme, že ID.4 ujede na jedno nabití až 500 km a nejsilnější varianta by měla dosahovat výkonu 225 kW (306 koní). 

Po stránce designu nebude nové auto nijak vyčnívat a bude pokračovat ve směru, který nastolil již hatchback ID.3. Ostatně k tomuto designovému směru se bude ubírat celá nová flotila elektrických Volkswagenů na platformě MEB, kterou sdílí třeba Škoda Enyaq iV či Seat el-Born.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud