Volkswagen ID.4 se odhaluje. SUV pro celý svět ujede na jedno nabití až 500 km

6 komentářů

Joe Doe
4. března • 8:32

A zase ani slovo o panike vo Wolfsburgu v suvislosti so systemovymi softverovymi chybami, ktore ohrozuju zaciatok predaja.https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/543778-nov... ...

Martin P.
4. března • 8:21

Pěkné hezké, ale normální auto.
Otázka jestli omezené "prodeje" ID , eGolf a spol. spíš nenapovídají jestli tohle nepřenechat Audi a Porsche. Nedávno jsem četl rozhovor s Německým politikem, který si stěžoval na to že mnozí politici u nich jsou slepí k tomu, že ani u nich není dostatek lidí kteří chtějí dát za nové EV víc než 30000€ a píše koukají po ojetině za 10000. Což průmysl opravdu neuživí.

Ďoďo
3. března • 11:36

Čim je väčšia baterka,tym EV viacej škodi životnemu prostrediu.Vo Švedku  inštitut pre vyskum životneho prostredia skumal vplyv lithium-ionovych bateriek na klimu z hľadiska životneho cyklu.Porovnal nissan leaf a teslu modelS s 30kWh a 100 kWh baterkou.Sprava ukazuje,že vyroba baterií vedie k vysokym emisiam.Za každu kWh skladovacej kapacity už v tovarni vznikne priemerne 175 kg CO2.Ešte pred nakupom leafu a tesly vznikne 5,3tony a 17,5 tony CO2.Sprava nezahrna emisie na  recyklaciu baterky po ukončeni životnosti...Odporučaju nejazdiť so zbytočnym množstvom kWh pod nohami a je nespravne predčasne zlikvidovať funkčne auto z enviromentalnych dôvodov.

petr r. (petrumr)
3. března • 18:04

já bych to tak nehrotil, ten idx ještě není na ulici.

Doporučujeme

Články odjinud