A zase ani slovo o panike vo Wolfsburgu v suvislosti so systemovymi softverovymi chybami, ktore ohrozuju zaciatok predaja.https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/543778-nov... ...
Pěkné hezké, ale normální auto.Otázka jestli omezené "prodeje" ID , eGolf a spol. spíš nenapovídají jestli tohle nepřenechat Audi a Porsche. Nedávno jsem četl rozhovor s Německým politikem, který si stěžoval na to že mnozí politici u nich jsou slepí k tomu, že ani u nich není dostatek lidí kteří chtějí dát za nové EV víc než 30000€ a píše koukají po ojetině za 10000. Což průmysl opravdu neuživí.
Čim je väčšia baterka,tym EV viacej škodi životnemu prostrediu.Vo Švedku inštitut pre vyskum životneho prostredia skumal vplyv lithium-ionovych bateriek na klimu z hľadiska životneho cyklu.Porovnal nissan leaf a teslu modelS s 30kWh a 100 kWh baterkou.Sprava ukazuje,že vyroba baterií vedie k vysokym emisiam.Za každu kWh skladovacej kapacity už v tovarni vznikne priemerne 175 kg CO2.Ešte pred nakupom leafu a tesly vznikne 5,3tony a 17,5 tony CO2.Sprava nezahrna emisie na recyklaciu baterky po ukončeni životnosti...Odporučaju nejazdiť so zbytočnym množstvom kWh pod nohami a je nespravne predčasne zlikvidovať funkčne auto z enviromentalnych dôvodov.
já bych to tak nehrotil, ten idx ještě není na ulici.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/elbilens-... ...
https://www.thegwpf.com/new-study-large-co2-emiss... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.