Elektrický VW ID.3 má českou cenu! Jak si stojí proti zkušenému Nissanu Leaf?

JK  |  20. 07. 2020 11:13

A už umí jezdit, nebo je to pořád krabička ve skladu čekající na software?

Odpovědět  |   | 

Neumí, je to mrtvá zdechlina co už rok rezne na parkovišti. Mezitím vyhodili šéfa přes softwér a vůbec v celým koncernu se vyhazovalo z vedoucích funkcí včetně Maiera ze Škodfky. Co by jste taky čekali jinýho od špičkový obří automobilky? Prostě typickej dinosaur.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 07. 2020 14:15

Clanok z idnes.cz:

Tak nejak mal vyzerat clanok na stranke online motoristickeho magazinu.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/diess-... ...

Namiesto toho mame PR clanok a porovnanie so prakticky vybehovym modelom konkurencie.

Ani slovo o problemoch, ktore model sprevadzali, o tom, ze auto pride na trh s osekanou vybavou a nedoriesenymi softverovymi otazkami na urovni architektury platformy.

Odpovědět  |   | 
Jenda Čižínský  |  20. 07. 2020 12:11

je to nějaké levné..to jich koupím aspoň 5, ať zachráním svět..

Odpovědět  |   | 
M  |  20. 07. 2020 12:27

Za první letošní 4 měsíce se v ČR prodalo asi 1050 elektromobilů. Takže v tom nejste sám. 😊

Odpovědět  |   | 
RR  |  20. 07. 2020 13:33

A kolik z toho bylo soukromých osob?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 07. 2020 17:23

PŘESNĚ! Většinu kupují instituce a státní firmy. Pokud to kupují i soukr. firmy tak už vidím ty zaměstnance jak to budou následně odkupovat

Odpovědět  |   | 

nejvíce na jednou koupili policajti toho ioniqa.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 07. 2020 09:27

A kolko sukromnych osob si kupilo Skodovku?

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  20. 07. 2020 15:53

1050 elektropošuků z líhně pražských kavárenských povalečů. Pro běžného pracujícího člověka je mnohem větším benefitem, že od 1.9.2020 zlevňuje v České republice nafta a to výrazně a to je nafta ekologická a má i svou biosložku!

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  20. 07. 2020 16:35

alespoň že jim v Praze pořádně zdraží MHD, to jim ze srdce přeji!

Odpovědět  |   | 

a parkovný. Šak je ten humor přejde volit piráty a kalouska.

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  21. 07. 2020 10:15

Přesně! Pražáci konečně zakusí na vlastní kůži, co je to LGBT eurohujerská buzerace. Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění!

Odpovědět  |   | 
Pete  |  21. 07. 2020 14:08

Tady si nekdo nevzal prasky...

Odpovědět  |   | 

V dětsví ho máma prodala za dávku do Modrý ústřice, tak je teď trochu na nervy.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Kari  |  20. 07. 2020 18:50

A kolik z toho koupili sami dealeři? Sem tam něco státní instituce, jako například policie. Sem tam něco větší firmy, které koupí sem tam kus, aby se propagovaly jako ekologické, ale stejně pak drtivá většina jejich aut je na naftu. Ale oni nám to natlačí i kdyby na chleba nebylo.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 07. 2020 12:48

Proti zmiňovanému Leafu má alespoň použitelný dojezd .S německými dotacemi by se to prodávat mohlo. A kdyby ne, tak budou ještě větší dotace. Němci mají plán na prodej elektrovozů, tak se ho budou snažit dodržet co to půjde. Celý cirkus se už rozjel.

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 07. 2020 13:46

...Němci měli plán dobít v 43 Stalingrad.....a taky jim to nevyšlo......

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 07. 2020 16:51

Vyšlo, ale až o 60let později. Německé společnosti jsou v Rusku jako doma.

Odpovědět  |   | 
God  |  20. 07. 2020 20:37

Tak ked ich vytlacili muslimovia z Nemecka,tak niekam sa museli nemcurovia uchylit

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  20. 07. 2020 14:23

Ale z čeho budou ty baterky krmit, když ruší jádro, to už raději neřeknou....

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 07. 2020 16:56

Z elektráren na plyn od zlých Rusů a z jaderných elektráren od neekologických zemí V4 (Maďarsko a Polsko mají též budoucnost na jádru). Akorát nechápu, proč lhář Babiš nevyjednal v rámci taxonomie jádro v první skupině. To bylo, jak vyřvával, že to dojednal, ale ono už to bylo tak zařazeno do 2.skupiny Němci a Rakušany.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  21. 07. 2020 07:16

Protoze dojednat lze maximalne to, co chce Nemecko a Francie.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 07. 2020 09:26

Co chce Německo. Opakovací gerontofilní papoušek z Francie chce to, co řekne makrela.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  21. 07. 2020 11:45

Opravuji na "co chce nemecko a nevadi Francii". Kdyby se Nemecku zachtelo zruseni zemedelskych dotaci, to by byl z Francie ficak...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 07. 2020 17:29

Němci byli vždy ambiciózní a vždycky plakali jak je nikdo nechápe. No ostatně všichni víme jak ty jejich ambiciózní plány vždy skončily

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 07. 2020 09:29

a) Papier znesie vsetko.
b) Leaf je oproti ID uz generacne dosluhujuci model.
c) Leaf je odskusany a fungujuci. ID ide do predaja v stave Windows 95.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  20. 07. 2020 14:06

Nekoupíš.

Odpovědět  |   | 
Pavel M.  |  20. 07. 2020 14:07

ID 3 lze porovnávat tak se ZOE a ne s Leafem, navíc v článku máte chybu za příplatek v N-Connect je systém Pro-Pilot který už částečně řídí sám, pokud si ho nezaplatíte stále máte adaptivní tempomat a systém udržení v pruzích. A ještě další chyba Leaf má 4 sedačky vyhřívané né jen přední dvě. Jestli jste chtěli srovnávat výbavy stačila by Acenta a ta je o 100tis levnější.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 07. 2020 10:54

Chtěli jen ukázat že za stejný peníz s lepší výbavou je i větší dojezd a silnější motor byť i skaredejsi vzhled

Odpovědět  |   | 
 |  20. 07. 2020 14:27

Supr nabidka za ty prachy , za me si tu srandu auto strcte do zadele.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 07. 2020 14:38

V Leftu 1 generace už jsem několikrát jel, jezdí to tady jako taxík, takže pro mně prověřené elektroauto, před 14 dny naposled. Už má najeto 320 tis a bez poruchy. Určitě ve mne budí větší důvěru než ID3, který ještě nevyjel a už se píše, že vyjede s prozatimními- neúplnými funkcemi software a dalšími nedodělky. Takže, pokud bych měl vysolit 1 mega za elektroauto, určitě bych koncern obešel. Jo, a ten Left je vevnitř +- stejně prostorný, jako O III,a to i vzadu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 07. 2020 17:30

320t bez poruchy? To neda ani MKD

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 07. 2020 22:01

ano, stačí pravidelný servis. To je, co?

Odpovědět  |   | 

mkd je mezinárodní kamionová doprava, tam je první závada tak po 600tkm.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  20. 07. 2020 23:12

Tesla nejspíše bude evropské elektro-hatchback...ale do produkce to budou tak 3-4 roky.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 07. 2020 15:41

Už jsem pochopil, jak mysleli, že cena bude stejná jako u dieselového Golfu. Oni mysleli po odečtení čtvrtmilionové dotace, co je nyní aktuální na německém trhu. V ČR tedy stále pouze pro nadšence.

Odpovědět  |   | 

znám firmu co si objednala citigo i stou dotací a zrušila smlouvu a jestli tych firem je po koronavirusu v mínusu více, tak už půjde do tuhýho.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 07. 2020 18:24

Skutečný rozsah krize uvidíme až tak v říjnu/listopadu, zatím je to státem dotovaný čajíček.

Odpovědět  |   | 

já včera o id3 a dnes ceník.

Odpovědět  |   | 
k22  |  20. 07. 2020 19:49

Kolik jich VW už prodal? hyundai 100000 modelu Kona, který narozdíl od sra**ky z Vlkohradu funguje!

Odpovědět  |   | 

z KONY jsou i v rozpacích němečtí novináři, žádný test nevyšel blbě.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 07. 2020 22:10

Tak dohadovat se u tramvají, která je lepší nebo se líp prodává je trochu mimo misku.
Automobilky neprodukují auta, ale uhlíkové elektroodpustky a v evropském dotačním
bordelu hledají místo na slunci aby si neznepřátelili zelené bruselské pošahance.
Tak asi tak.
CityGo nestačí vyrábět protože v Itálii a Francii se dá s dotací pořídit za 150K
To se nám to kurva hoduje, když to za nás druzí cálují.

Odpovědět  |   | 

Tak Leaf trpí rapidgejtem a než dorazí iD3 na trh tak Nissan už možná stejně krachne nebo vycluvá z Evropy tak to bude stejně jedno. 😁

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek | 7 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro