Elektrický VW ID.3 má českou cenu! Jak si stojí proti zkušenému Nissanu Leaf?

44 komentářů

Kuk Vykuk
20. července • 22:05

Tak Leaf trpí rapidgejtem a než dorazí iD3 na trh tak Nissan už možná stejně krachne nebo vycluvá z Evropy tak to bude stejně jedno. 😁

k22
20. července • 19:49

Kolik jich VW už prodal? hyundai 100000 modelu Kona, který narozdíl od sra**ky z Vlkohradu funguje!

Jyrka Syrka
21. července • 22:10

Tak dohadovat se u tramvají, která je lepší nebo se líp prodává je trochu mimo misku.
Automobilky neprodukují auta, ale uhlíkové elektroodpustky a v evropském dotačním
bordelu hledají místo na slunci aby si neznepřátelili zelené bruselské pošahance.
Tak asi tak.
CityGo nestačí vyrábět protože v Itálii a Francii se dá s dotací pořídit za 150K
To se nám to kurva hoduje, když to za nás druzí cálují.

petr r. (petrumr)
21. července • 9:28

z KONY jsou i v rozpacích němečtí novináři, žádný test nevyšel blbě.

petr r. (petrumr)
20. července • 18:16

já včera o id3 a dnes ceník.

EL2020
20. července • 15:41

Už jsem pochopil, jak mysleli, že cena bude stejná jako u dieselového Golfu. Oni mysleli po odečtení čtvrtmilionové dotace, co je nyní aktuální na německém trhu. V ČR tedy stále pouze pro nadšence. :-D

petr r. (petrumr)
20. července • 18:20

znám firmu co si objednala citigo i stou dotací a zrušila smlouvu a jestli tych firem je po koronavirusu v mínusu více, tak už půjde do tuhýho.

EL2020
20. července • 18:24

Skutečný rozsah krize uvidíme až tak v říjnu/listopadu, zatím je to státem dotovaný čajíček.

šofér
20. července • 14:38

V Leftu 1 generace už jsem několikrát jel, jezdí to tady jako taxík, takže pro mně prověřené elektroauto, před 14 dny naposled. Už má najeto 320 tis a bez poruchy. Určitě ve mne budí větší důvěru než ID3, který ještě nevyjel a už se píše, že vyjede s prozatimními- neúplnými funkcemi software a dalšími nedodělky. Takže, pokud bych měl vysolit 1 mega za elektroauto, určitě bych koncern obešel. Jo, a ten Left je vevnitř +- stejně prostorný, jako O III,a to i vzadu.

Honimir
20. července • 23:12

Tesla nejspíše bude evropské elektro-hatchback...ale do produkce to budou tak 3-4 roky.

homer
20. července • 17:30

320t bez poruchy? To neda ani MKD

šofér
20. července • 22:01

ano, stačí pravidelný servis. To je, co?

petr r. (petrumr)
21. července • 17:17

mkd je mezinárodní kamionová doprava, tam je první závada tak po 600tkm.

20. července • 14:27

Supr nabidka za ty prachy , za me si tu srandu auto strcte do zadele.

Pavel M.
20. července • 14:07

ID 3 lze porovnávat tak se ZOE a ne s Leafem, navíc v článku máte chybu za příplatek v N-Connect je systém Pro-Pilot který už částečně řídí sám, pokud si ho nezaplatíte stále máte adaptivní tempomat a systém udržení v pruzích. A ještě další chyba Leaf má 4 sedačky vyhřívané né jen přední dvě. Jestli jste chtěli srovnávat výbavy stačila by Acenta a ta je o 100tis levnější.

Michal2
21. července • 10:54

Chtěli jen ukázat že za stejný peníz s lepší výbavou je i větší dojezd a silnější motor byť i skaredejsi vzhled

Jenda Čižínský
20. července • 12:11

je to nějaké levné..to jich koupím aspoň 5, ať zachráním svět..

pirate
20. července • 14:06

Nekoupíš.

Revizor
20. července • 12:48

Proti zmiňovanému Leafu má alespoň použitelný dojezd .S německými dotacemi by se to prodávat mohlo. A kdyby ne, tak budou ještě větší dotace. Němci mají plán na prodej elektrovozů, tak se ho budou snažit dodržet co to půjde. Celý cirkus se už rozjel.

Joe Doe
21. července • 9:29

a) Papier znesie vsetko.
b) Leaf je oproti ID uz generacne dosluhujuci model.
c) Leaf je odskusany a fungujuci. ID ide do predaja v stave Windows 95.

Michal
20. července • 17:29

Němci byli vždy ambiciózní a vždycky plakali jak je nikdo nechápe. No ostatně všichni víme jak ty jejich ambiciózní plány vždy skončilyB-]

Mansart
20. července • 14:23

Ale z čeho budou ty baterky krmit, když ruší jádro, to už raději neřeknou.... :-P

Revizor
20. července • 16:56

Z elektráren na plyn od zlých Rusů a z jaderných elektráren od neekologických zemí V4 (Maďarsko a Polsko mají též budoucnost na jádru). Akorát nechápu, proč lhář Babiš nevyjednal v rámci taxonomie jádro v první skupině. To bylo, jak vyřvával, že to dojednal, ale ono už to bylo tak zařazeno do 2.skupiny Němci a Rakušany.

jozka
21. července • 7:16

Protoze dojednat lze maximalne to, co chce Nemecko a Francie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nojono
21. července • 9:26

Co chce Německo. Opakovací gerontofilní papoušek z Francie chce to, co řekne makrela.

jozka
21. července • 11:45

Opravuji na "co chce nemecko a nevadi Francii". Kdyby se Nemecku zachtelo zruseni zemedelskych dotaci, to by byl z Francie ficak...

expat
20. července • 13:46

...Němci měli plán dobít v 43 Stalingrad.....a taky jim to nevyšlo......B-]

Revizor
20. července • 16:51

Vyšlo, ale až o 60let později. Německé společnosti jsou v Rusku jako doma. :-D

God
20. července • 20:37

Tak ked ich vytlacili muslimovia z Nemecka,tak niekam sa museli nemcurovia uchylit B-]

M
20. července • 12:27

Za první letošní 4 měsíce se v ČR prodalo asi 1050 elektromobilů. Takže v tom nejste sám. 😊

Kari
20. července • 18:50

A kolik z toho koupili sami dealeři? Sem tam něco státní instituce, jako například policie. Sem tam něco větší firmy, které koupí sem tam kus, aby se propagovaly jako ekologické, ale stejně pak drtivá většina jejich aut je na naftu. Ale oni nám to natlačí i kdyby na chleba nebylo.

volič ANO (51% v 2021)
20. července • 15:53

1050 elektropošuků z líhně pražských kavárenských povalečů. Pro běžného pracujícího člověka je mnohem větším benefitem, že od 1.9.2020 zlevňuje v České republice nafta a to výrazně a to je nafta ekologická a má i svou biosložku!

volič ANO (51% v 2021)
20. července • 16:35

alespoň že jim v Praze pořádně zdraží MHD, to jim ze srdce přeji!

petr r. (petrumr)
21. července • 9:22

a parkovný. Šak je ten humor přejde volit piráty a kalouska.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
volič ANO (51% v 2021)
21. července • 10:15

Přesně! Pražáci konečně zakusí na vlastní kůži, co je to LGBT eurohujerská buzerace. Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění!

Pete
21. července • 14:08

Tady si nekdo nevzal prasky...

Kuk Vykuk
24. července • 1:28

V dětsví ho máma prodala za dávku do Modrý ústřice, tak je teď trochu na nervy. B-]

RR
20. července • 13:33

A kolik z toho bylo soukromých osob? B-]

Joe Doe
21. července • 9:27

A kolko sukromnych osob si kupilo Skodovku?

Michal
20. července • 17:23

PŘESNĚ! Většinu kupují instituce a státní firmy. Pokud to kupují i soukr. firmy tak už vidím ty zaměstnance jak to budou následně odkupovat:-D

petr r. (petrumr)
21. července • 9:20

nejvíce na jednou koupili policajti toho ioniqa.

JK
20. července • 11:13

A už umí jezdit, nebo je to pořád krabička ve skladu čekající na software?

Joe Doe
21. července • 14:15

Clanok z idnes.cz:Tak nejak mal vyzerat clanok na stranke online motoristickeho magazinu.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/diess-... ... Namiesto toho mame PR clanok a porovnanie so prakticky vybehovym modelom konkurencie.Ani slovo o problemoch, ktore model sprevadzali, o tom, ze auto pride na trh s osekanou vybavou a nedoriesenymi softverovymi otazkami na urovni architektury platformy.

Kuk Vykuk
20. července • 21:57

Neumí, je to mrtvá zdechlina co už rok rezne na parkovišti. Mezitím vyhodili šéfa přes softwér a vůbec v celým koncernu se vyhazovalo z vedoucích funkcí včetně Maiera ze Škodfky. Co by jste taky čekali jinýho od špičkový obří automobilky? Prostě typickej dinosaur. :-DB-]

Doporučujeme

Články odjinud