Volkswagen ID.3 přijíždí do ČR s dalšími výbavami. Na úplný základ stále čekáme

Bill  |  27. 07. 2020 09:31

opravdu přijíždí?

Odpovědět  |   | 
Bill  |  27. 07. 2020 09:32

opravdu "přijíždí" ?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  27. 07. 2020 09:39

Vypada to, ze to bude jako s tou bajnou Teslou za 35k...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 07. 2020 10:06

Ale ta existuje a predava sa.
Len nesmies prepocitavat americke ceny na eura/czk ako sedliak.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  27. 07. 2020 11:49
Joe Doe  |  27. 07. 2020 13:35

Cely pribeh je o tom, ze Tesla vyradila z ponuky verziu 'cena od' pretoze o nu nebol zaujem.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  27. 07. 2020 13:49

jo jo, debata s vericim nad fakty je vzdy zabavna.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 17:01

Takže model s cenou 35000 dolarů mají, nabízí a mohou kdykoli dodat. Ale lidi ho neobjednávají, protože jen o pár dolarů více jim přinese lepší dojezd, a tak se jim nevyplatí šetřit. Hm, hezky sis sám navlékl oprátku... houpy hou...

Odpovědět  |   | 
jozka  |  28. 07. 2020 08:17

Dalsi, co neumi/nechce cist...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 07. 2020 10:00

Ano, jsi jeden z mnoha takových.

Odpovědět  |   | 
annaa  |  27. 07. 2020 09:51

Ahoj hoši.
moje horké fotky jsou tady
https://mub.me/xxxxi
moje přezdívka anna1

Odpovědět  |   | 
Vdc  |  27. 07. 2020 17:57

Paráda! Dík

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 07. 2020 21:11

Děláš naháněče? Nespletl sis portál? Tady je to o autech.

Odpovědět  |   | 
bob  |  27. 07. 2020 09:58

Takový prachy za obyčejný hatchback... Za půlku můžete mít Golfa, který je teda taky předražený... :D Současná elektrická auta jsou pořád pravěk, jednou možná se nechám ukecat, ale neviděl bych to dříve jak za 10 let...

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  27. 07. 2020 12:24

Hyundai Ioniq jezdi ... jsem s tim loni jezdil jako taxi, ted je ma i PCR (na auta, co meri u cesty jako super).

To jen VW ma problem dorucit neco pouzitelneho.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  27. 07. 2020 14:17

Ioniq ale taky stojí milion...a je to v podstatě hatchback nižší střední třídy, který dneska umí jezdit za 60h/km ale taky za 1,5Kč/km podle toho, kde se nabíjí. To je můj problém s elektromobily - pokud ho mám využívat jen na cesty okolo komína a nabíjet jen doma (0,6Kč/km) tak mi nedává smysl za tu úsporu připlatit 600tis kč. A jestli mám s ním jezdit dálky, pak mi nedává smysl za 1,5Kč/km.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  27. 07. 2020 14:38

Problém EV je i ten že Vy nemáte dlouhodobou garantovanou cenu elektřiny.
Dnes 1,5kč/km a 2021 to bude kolik? Zdražení Ionity ukazuje kam cena šla a může jít.

Není tak problém že cena bude do několika let +/- stejná jako u fosilních paliv , stejně pojištění, stejně skončí vyhrazené pruhy, slevy na parkování atd....

Odpovědět  |   | 
Moik  |  27. 07. 2020 16:11

Elektřina může klidně i zlevnit..pokud bude vysoká spotřeba, není to utopie..jen to není moc pravděpodobné

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  27. 07. 2020 19:13

Zlevnit? No, to určitě. viz třeba https://1url.cz/Kzk0G...

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  27. 07. 2020 19:47

Až se vrhneme na stavbu jaderného bloku za 160mld, který nakonec bude stát 350mld, tak elektřina určitě moc zlevní, to je jasné.

Odpovědět  |   | 
PavelD  |  28. 07. 2020 01:24

může být klidně až 600mld

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 07. 2020 05:54

proto se taky jaderky stavi: viceprace a dodatecny naklady budou bezednej zlatej dul. Na paroplynu neukradnes nic - tam je koncova cena jasna

Odpovědět  |   | 
jozka  |  28. 07. 2020 09:12

Na zadne stavbe neni konecna cena jasna.

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 07. 2020 19:40

uz te vidim jak stavis barak a misto 5mio vytopis sedm. To vite panko na zadny stavbe neni cena konecna...

Odpovědět  |   | 
jozka  |  28. 07. 2020 20:11

Az tech staveb (a opravdu nebyla rec o baracku) par absolvujete, tak prijdte...

Odpovědět  |   | 
homer  |  29. 07. 2020 20:34

dalsi stavar co umi jenom podstrelit cenu a potom oblbovat investora - ja vim hypoteky/leasingy/alimenty atd...

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 07. 2020 07:11

Nejsem stavar a nepodilim se na tvorbe ceny.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  27. 07. 2020 14:39

Ještě pripocti čas strávený nabíjením na dálce jako hodinovku v práci a jsi výš než jet benzinakem. :)

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  27. 07. 2020 13:43

Cena neurčuje jestli to je, nebo není pravěk. Qe rozhodně víc než dobré auto.
Drahé to je bez ohledu na výbavu , protože účel není udělat nejvybavenější auto, ale auto jako náhradu za B a C segment viz požadavek Německé vlády na rodinné 5timistne vozidlo do 35k. Proto Tesly , Audinyiny, Baworaky mohou být sebe vybavenější sebe delší dojezd ale neřeší ani Evropský vozový park ani průmysl.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 07. 2020 10:03

Otazka je, ci ocakavany, a nevyhnutny, softverovy 'service pack' bude zadarmo alebo si nestastni majitelia budu musiet priplatit.

Microsoft daval service packy zadarmo, pretoze urobili z predcasne uvolneneho OS konecne pouzitelny nastroj.

Problem je, ze pri ID.3 su problemy na urovni architektury systemu a teda nevyhnutne naviazane na hardver - inymi slovami, akekolvek softverove riesenie bude privizornou zaplatou aplikovanou natrvalo.

Odpovědět  |   | 

?

Vy jste se na vývoji podílel, že o tom máte takový přehled?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 07. 2020 11:56

Musite aspon z casu na cas vyliezt z jaskyne ak uz nestihate sledovat kazdodenne dianie vo svete.

S vynimkou VAG inzertnej platformy znamej ako autorevue.cz a podobnych bol rozsah a povaha problemov ID.3 premielany a analyzovany vo vseobecnych a specializovanych mediach - a to pravidelne minimalne pol roka dozadu. Informacie boli z roznych zdrojov, overene, povtrdene.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  27. 07. 2020 13:46

Nakonec to skončilo vyhazovem odpovědného ředitele. Mám VW rád, ale čas od času se dostane každá automobilka do fáze, že se rozhodne plně podojit zákazníka, který je nadšen z předešlé úrovně vozu. A myslím si, že vw se řítí do období temna. Až mu klesnou prodeje, opět přidá.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  27. 07. 2020 10:55

No, to bude uleženější "ležák", než ten z pivovaru

Odpovědět  |   | 
carmaniac  |  27. 07. 2020 11:18

ten cockpit je priserny, neviem ako to VW vyhodnotil ze toto ludia chcu ale to je za tie prachy uplna zufalost BTW bol som sa pozriet aj na novy Golf a to je to iste, Leon alebo aj Octavia maju krajsi a prijemnejsi interier - aspon pre mna

pytal som sa aj predajcu - schvalne - ako sa predava novy Golf v cechach - nic moc :))
a nemyslim si ze je to dane len koronou, VW na novom Golfe si vylame zuby, je to drahe, neutulne auto a dobre materialy v interiery to nezachrania

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  27. 07. 2020 14:19

U nového Golfu jsem tedy dobré materiály zaznamenal méně, než u sedmičky. Příkladem může být čalounění schránky spolujezdce, které u osmy naprosto chybí (přitom nějaký filc tam má i Leon a Octa), nebo má osma opět plastové rámečkové zpětné zrcátko...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  29. 07. 2020 07:45

a klinček do rakvičky pre vw je neschopnosť nových modelov spraviť losý test. včítane golfa. https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/558172-tra... ...

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  29. 07. 2020 21:19

Čaukylidi. Takéto losý je potřeba pochytat- bezpečtnost na silnicích je nš ciel. Je to v našem volebním programu. Mějtese.

Odpovědět  |   | 
 |  27. 07. 2020 11:52

Tak ja teda necekam.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  27. 07. 2020 12:44

No tak sup sup, zatim to videt jeste neni. Flotila nejake taxisluzby a poradne to umirani rozjet. Zazrak necekam, ale celkem se mi to libi.

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  27. 07. 2020 12:58

To si koupí leda blázen, nebo pozér z pražské kavárny, což je vlastně totéž. Od září v Česku zlevňuje nafta, takže bude už úplně bezkonkurenční.

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  28. 07. 2020 12:03

Čaukylidi, šak ja som to už dávno říkal, zlevníme palevo a energiju a to je to co nikto predo mnou neudělal. Mějte se!

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  27. 07. 2020 15:02

Me na tomhle asi nejvic ser* fakt, ze to zas dopadne tak, ze budou chudsi dotovat povoz manzelkam bohatych podnikatelu, protoze jinak si to ani nadprumerne movity cech proste nekoupi. Bavime se o priplatku v lepsim pripade 300 tis oproti normalnimu autu a to se chce do kanalu hodit malokomu.

A hlavne cela pointa? EU tlaci emise do nesmyslu. A proc? Vsude jinde ve svete na to totalne se*ou a my si tady v Evrope kvuli tomu sami znicime komplet automotive prumysl.
Co takhle nejdriv primet ostatni velke hrace zas nejake to dohody dodrzovat?
To samozrejme nejde za VW, ale za tim diktatem bruselu, kteremu by se uz automobilky mely spolecne konecne postavit (precijen zamestnavaji doslova statisice lidi).
Vyvoj ano, ale ne ted hned a vsechno okamzite, vzdyt je to jak u pitomcu. Roky rokouci se merilo pomoci NEDC, jeste se to ojebavalo a nikomu to nevadilo (vedeli to vsichni) a ted se najednou mame vsichni - i my zakaznici - zblaznit? At jdou do rite.
Az mi tohle nabidnou za 600k, pouvazuju nad tim. Jeste dlouho to vsak nebude rozumna alternativa pro obyc koncoveho zakaznika, a kdo vi jestli nekdy vubec.

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  27. 07. 2020 15:39

Zatím vše nasvědčuje tomu, že vláda Ing. Babiše nás před výše popisovanou zlovůlí EU dokáže uchránit.

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  28. 07. 2020 12:04

Čaukylidi, jsem rád že je zde mnoho takých uvědomnělých, pravdivých a čestních ludí. Měj tese!

Odpovědět  |   | 
Hasič (ten původní)  |  27. 07. 2020 20:28

Mě by například zajímalo, jak by měla Evropa, respektive EU přimět nějaké velké hráče k dohodě ? Obávám se, že na evropské nesmysly nikdo normální přistupovat nebude, a je úplně jedno jestli se bavíme o USA, Číně, Japonsku, nebo o někom jiném. EU má totiž poslední dobou patent na nesmysly. Podívejme se například na hlavní pilíře EU, mezi které bezesporu patří Schengenská smlouva, která na jedné straně umožňuje volný pohyb uvnitř prostoru, ale na druhé straně vyžaduje přísnou ochranu vnějších hranic tohoto prostoru. Máte pocit, že se dodržuje? Dále zde máme smlouvy na ochranu společné měny Euro, které mají státům bránit v neustálém zadlužování, resp. veřejných deficitech větších než 3% HDP za rok. Francie, Itálie , či Řecko je s úsměvem porušují téměř 10let.
Emisní limity CO2 dopadnou naprosto stejně, nikdo je nebude dodržovat, protože to není v technických možnostech a hlavně na to není kupní síla. (O zdrojích na výrobu eaut, či elektrické energie raději nebudu diskutovat)
Osobně si myslím, že výsledek bude typicky evropský, čili automobilky budou platit pokuty a státy budou automobilkám platit přímo, či obklikou dotace.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 20:37

S těmi dotacemi to zní dost zajímavě. Ale vzhledem k typickému chování EU to není nereálné. Jenže ty dotace se dávají všude, pouze jinými cestami. Tady to bude aspoň koloběh, jinde dávají jen dotaci, bez té pokuty. Tedy daleko více z rozpočtu.

Odpovědět  |   | 
Hasič (ten původní)  |  27. 07. 2020 22:24

Měl by sis uvědomit, že v tomto evropském systému budeme královský platit :
1.skupinu úředníků ,která vymýšlí nesmyslné předpisy.
2. skupinu dalších úředníků, která vymýšlí a rozděluje dotace + náklady na dotace

Všechny tyto náklady bude samozřejmě nucen někdo zaplatit, což znamená vyšší daně, vyšší ceny výrobků a služeb, či větší deficity (dluhy). Myslim si, že tady pomalu a jistě budujeme Kocourkov, bohužel.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 07. 2020 10:00

Ale ten byrokratický aparát mají všude, nebo myslíš, že jinde je to lepší? Ne, není...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  27. 07. 2020 15:59

Kdo si pak bude kupovat desetiletou jakoukoliv elektro ojetinu, to je pro mě záhadou.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 17:03

Hm, že by lidi? Jako kdyby dnes desetiletá ojetina byla nějaké terno...

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  27. 07. 2020 18:52

Octavia 1.9 TDI 81 kW r.v. 2002 a po 18 letech naprosto bez problému. Ten elektrokrám bude rád, když vydrží 6 let, kdy bude zralý na celkovou recyklaci.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 19:49

Mám rád babišovské pohádky, vždycky dobře pobaví.

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  28. 07. 2020 12:06

Čaukylidi, sůčasné nízké ceny paliv které jsem vám zařídil budou doufám trvalé a vy si vašeho voza užijete moc dlouho. Mějtese!

Odpovědět  |   | 
bob  |  27. 07. 2020 16:27

Stejně to dopadne tak, že se na nás většina automobilek vybodne, protože si spočítají 1+1 a raději nakonec Evropu opustí, protože proč vyrábět auta pro 500 miliónu lidí, která jsou drahá a nikdo jiný je moc nechce. Zbude nám tu VW, Tesla a možná nějáký ten frantík....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 18:40

Aha, a jinde na světě budou prodávat jiná auta? A kde, prosím, když všude je snaha o elektrifikaci, úsporu, snížení emisí...

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  27. 07. 2020 18:47

Například v Česku žádná taková snaha NAŠTĚSTÍ není! Sem prosákne jen málo povinností skrze diktát EU, jinak je ale naše vláda rozumná a nehází občanům klacky pod nohy v podobě vysokého zdanění normálních aut a dotací elektronesmyslů, jako to vidíme na dekadentním LGBT greténskou popagandou prolezlém Západě.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 19:56

Jsi dost trapný. Nehledě na to, že takhle by volič ANO nepsal, tohle dovede napsat jen pravičácký hlupák, který si myslí, že tím z lidí z ANO udělá blbce.

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  27. 07. 2020 22:31

Sám jsi pěkně trapný! Já volím ANO od samého začátku a vždycky budu! A nejenže se za to nestydím, naopak jsem na to po právu hrdý!

Odpovědět  |   | 
bob  |  28. 07. 2020 08:33

Já znám spoustu kovaných pravičáků, co volí Bambiho... Ten totiž umí lovit všude... U ČSSD, Komančů, TOPky, Pitomia, prostě všude... Nevolí ho, protože z toho mají radost, nebo že mu věří ani nic podobného... Prostě ostatní strany na tom jsou tak špatně, že vidí býváleho STBáka, vexláka, kovaného zloděje, lháře a podvodníka jako menší zlo než zlatíčka jako Udženija nebo ta Pekarová...

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  28. 07. 2020 10:46

"STBáka, vexláka, kovaného zloděje, lháře a podvodníka"? Ve vás je ale zlého jedu.

Odpovědět  |   | 
bob  |  28. 07. 2020 10:55

Naopak, to jsem na něj byl ještě hodný...

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  28. 07. 2020 11:16

Zřejmě vám média ala ČT24 v žoldu Kalouska a Bakaly vymyla mozek...

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  28. 07. 2020 12:10

Čaukylidi, zavazuju sa že se budu snažit o to aby vetšina našich médií psala jenom pravdu a aby případné exscesy ako je takáto málo korigovaná diskůzia bola o mnoho civilizovanější. Mějte se!

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  28. 07. 2020 12:12

Čaukylidi. Jestli znáte jeho jméno, příjmení, bydliště, tak to tunaj prosím zopiště...

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  28. 07. 2020 12:08

Čaukylidi, takýchto svědomitých, hrdých a čestných ludí si velmi vážím a budu dělat všecko pro to aby ich čím dál víc přibývalo. Rusku čest!

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  28. 07. 2020 12:15

Čaukylidi, šak sa tu uklitnitě, šetky ty lgbt gréty a iné také nězmysle mně tuná zopíště a šak on se o to někdo postará. Mějtese!

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  28. 07. 2020 16:56

chi chi chi taková slepá strasse , na dotacích zaplatí dan.poplatník prvních pár set tisíc kusů a až dotace přestanou tak to nikdo kupovat nebude (tedy pokud to nebude zase dáno "dobrovolným" příkazem, pak budeme asi chodit pěšky )

Odpovědět  |   | 
Josef  |  28. 07. 2020 20:20

Prodejní úspěch elektroaut v Česku podle zájmu "diskutujících" v této diskusi na Autorevue je zaručen! (Počet příspěvků k tomuto elektroautu je větší o 50% než počet příspěvků k Dacii Logan...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan