Volkswagen ID.3 přijíždí do ČR s dalšími výbavami. Na úplný základ stále čekáme

Počet výbav v konfigurátoru elektromobilu VW ID.3 se rozšiřuje. Na výběr je opravdu hodně, stále však s jedinou specifikací pohonu.

Nedávno jsme si probrali nový VW ID.3 na našem trhu ve srovnání s Nissanem Leaf. Od té doby už nicméně české zastoupení v konfigurátoru rozšířilo nabídku výbav z jediné na celkem šest. Stále ovšem nedochází na úplný základ, takže ID.3 u nás zatím seženete ve výkonnější variantě s větší 58kWh baterii, elektromotorem generujícím výkon 150 kW (204 k) a dojezdem udávaným na 420 km (WLTP).

S touto specifikací je nyní spojeno šest výbav – Life, Style, Business, Family, Tech a Max – přičemž výchozím stupněm zůstává Life. U všech stupňů přitom v kombinaci s výkonnější motorizací zůstává i rychlejší možnost nabíjení, a to střídavým proudem s výkonem 11 kW či stejnosměrným proudem s výkonem 100 kW.

Elektrický VW ID.3 má českou cenu! Jak si stojí proti zkušenému Nissanu Leaf?

Elektrický VW ID.3 má českou cenu! Jak si stojí proti zkušenému Nissanu Leaf?

Výchozí Life začíná na 1.014.900 Kč a zajistí vám 18palcová ocelová kola, systém udržování jízdy v pruhu, parkovací senzory vpředu i vzadu, adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go, ambientní osvětlení, bezklíčový přístup, automatickou klimatizaci, tepelné čerpadlo pro vytápění vozu, LED osvětlení vpředu i vzadu a taky dva rozšiřující pakety Comfort (4 USB-C porty, vyhřívání předních sedadel, volantu či zrcátek, dešťový senzor a další) a rovněž Infotainment, přihazující hlavně schopnější 10palcový infotainment s navigací Discover Pro či přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu.

Přejděte na dražší výbavu Style od 1.097.900 Kč a dostanete navíc i hrstku dalších paketů zahrnujících panoramatické okno, chytré LED Matrix světlomety, dynamické zadní LED svítilny, rozsáhlejší ambientní osvětlení, jiné potahy sedaček nebo bíle lakovaný rámeček infotainmentu. Zvolte vyšší stupeň Business od 1.106.900 Kč a navíc přichází i parkovací kamera vzadu, podsvícení vnějších klik dveří nebo schopnější zabezpečení vozu.

Volkswagen ID.1 bude mít zpoždění. Dorazí ale také v užitkové verzi a jako SUV

Volkswagen ID.1 bude mít zpoždění. Dorazí ale také v užitkové verzi a jako SUV

Výbava Family pokračuje od 1.133.900 Kč a vůči stupni Business přidává paket Comfort s dvouzónovou automatickou klimatizací, variabilní podlahou zavazadlového prostoru či vyšším středovým panelem s dvojicí držáků nápojů s roletkou a osvětlením. Pak následuje výbava Tech od 1.177.900 Kč přidávající hlavně hi-tech výbavu – funkce Travel Assist, Emergency Assist a Side Assist, head-up display s rozšířenou realitou, dodatečné reproduktory (6+1) – ale zato ztrácí některé zmíněné komfortní prvky výbavy Family.

Vrchol Max od 1.235.900 Kč dostává svému jménu a shrnuje vlastně všechno důležité a zajišťuje navíc i sportovní sedadla nastavitelná ve 12 směrech s opěrkami bederní páteře a masážní funkcí, stylovější potahy sedadel ArtVelours, systém progresivního řízení a nakonec i adaptivní podvozek. Z příplatků už lze zmínit jen třeba dvoubarevné lakování karoserie (od 15.600 Kč) nebo 18- až 20palcová kola z lehkých slitin (16.700 Kč až 45.900 Kč).

Volkswagen ID.3 – prozatím dostupné specifikace 
Model VW ID.3
Největší výkon [kW] 150
Točivý moment [N.m] 310
Kapacita akumulátorů [kWh] 58
Max. dojezd WLTP [km] 420
Nabíjení [min] 35
(DC 100 kW, 5-80 %)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,3
Max. rychlost [km/h] 160
Pohotovostní hmotnost [kg] 1719
Cena Life [Kč] 1.014.900
Cena Style [Kč] 1.097.900
Cena Business [Kč] 1.106.900
Cena Family [Kč] 1.133.900
Cena Tech [Kč] 1.177.900
Cena Max [Kč] 1.235.900
Podrobnější technická data zatím VW k jednotlivým specifikacím ID.3 nezveřejnil.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků