Volkswagen ID.3 přijíždí do ČR s dalšími výbavami. Na úplný základ stále čekáme

Počet výbav v konfigurátoru elektromobilu VW ID.3 se rozšiřuje. Na výběr je opravdu hodně, stále však s jedinou specifikací pohonu.

Nedávno jsme si probrali nový VW ID.3 na našem trhu ve srovnání s Nissanem Leaf. Od té doby už nicméně české zastoupení v konfigurátoru rozšířilo nabídku výbav z jediné na celkem šest. Stále ovšem nedochází na úplný základ, takže ID.3 u nás zatím seženete ve výkonnější variantě s větší 58kWh baterii, elektromotorem generujícím výkon 150 kW (204 k) a dojezdem udávaným na 420 km (WLTP).

S touto specifikací je nyní spojeno šest výbav – Life, Style, Business, Family, Tech a Max – přičemž výchozím stupněm zůstává Life. U všech stupňů přitom v kombinaci s výkonnější motorizací zůstává i rychlejší možnost nabíjení, a to střídavým proudem s výkonem 11 kW či stejnosměrným proudem s výkonem 100 kW.

Elektrický VW ID.3 má českou cenu! Jak si stojí proti zkušenému Nissanu Leaf?

Elektrický VW ID.3 má českou cenu! Jak si stojí proti zkušenému Nissanu Leaf?

Výchozí Life začíná na 1.014.900 Kč a zajistí vám 18palcová ocelová kola, systém udržování jízdy v pruhu, parkovací senzory vpředu i vzadu, adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go, ambientní osvětlení, bezklíčový přístup, automatickou klimatizaci, tepelné čerpadlo pro vytápění vozu, LED osvětlení vpředu i vzadu a taky dva rozšiřující pakety Comfort (4 USB-C porty, vyhřívání předních sedadel, volantu či zrcátek, dešťový senzor a další) a rovněž Infotainment, přihazující hlavně schopnější 10palcový infotainment s navigací Discover Pro či přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu.

Přejděte na dražší výbavu Style od 1.097.900 Kč a dostanete navíc i hrstku dalších paketů zahrnujících panoramatické okno, chytré LED Matrix světlomety, dynamické zadní LED svítilny, rozsáhlejší ambientní osvětlení, jiné potahy sedaček nebo bíle lakovaný rámeček infotainmentu. Zvolte vyšší stupeň Business od 1.106.900 Kč a navíc přichází i parkovací kamera vzadu, podsvícení vnějších klik dveří nebo schopnější zabezpečení vozu.

Volkswagen ID.1 bude mít zpoždění. Dorazí ale také v užitkové verzi a jako SUV

Volkswagen ID.1 bude mít zpoždění. Dorazí ale také v užitkové verzi a jako SUV

Výbava Family pokračuje od 1.133.900 Kč a vůči stupni Business přidává paket Comfort s dvouzónovou automatickou klimatizací, variabilní podlahou zavazadlového prostoru či vyšším středovým panelem s dvojicí držáků nápojů s roletkou a osvětlením. Pak následuje výbava Tech od 1.177.900 Kč přidávající hlavně hi-tech výbavu – funkce Travel Assist, Emergency Assist a Side Assist, head-up display s rozšířenou realitou, dodatečné reproduktory (6+1) – ale zato ztrácí některé zmíněné komfortní prvky výbavy Family.

Vrchol Max od 1.235.900 Kč dostává svému jménu a shrnuje vlastně všechno důležité a zajišťuje navíc i sportovní sedadla nastavitelná ve 12 směrech s opěrkami bederní páteře a masážní funkcí, stylovější potahy sedadel ArtVelours, systém progresivního řízení a nakonec i adaptivní podvozek. Z příplatků už lze zmínit jen třeba dvoubarevné lakování karoserie (od 15.600 Kč) nebo 18- až 20palcová kola z lehkých slitin (16.700 Kč až 45.900 Kč).

Volkswagen ID.3 – prozatím dostupné specifikace 
Model VW ID.3
Největší výkon [kW] 150
Točivý moment [N.m] 310
Kapacita akumulátorů [kWh] 58
Max. dojezd WLTP [km] 420
Nabíjení [min] 35
(DC 100 kW, 5-80 %)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,3
Max. rychlost [km/h] 160
Pohotovostní hmotnost [kg] 1719
Cena Life [Kč] 1.014.900
Cena Style [Kč] 1.097.900
Cena Business [Kč] 1.106.900
Cena Family [Kč] 1.133.900
Cena Tech [Kč] 1.177.900
Cena Max [Kč] 1.235.900
Podrobnější technická data zatím VW k jednotlivým specifikacím ID.3 nezveřejnil.
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků