S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

Michal2  |  14. 09. 2020 08:16

Tento model má už výraznou kritiku od němců za sedadla a zpracování no a dojezd.

Odpovědět  |   | 
Hulk  |  14. 09. 2020 08:50

Výraznou kritiku od Němců za dojezd? Já vidím nadšené hýkání.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  14. 09. 2020 12:28

Tomu chvaleni rozumim, protoze co si budeme namlouvat, VW hraje tak nejak o svou budoucnost. Dokud budou dotace a cim vice ID3 prodaji, tim mensi budou platit pokutu za emise.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  14. 09. 2020 18:16

Jel 90gps.Já když takhle párkrát jel s O3rs tsi tak 5-5,5l spotřeba místo 140tacho za ca 8l.Při bežným testu bude odskok jak u mě.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 09. 2020 09:27

muzes sem postnout odkazy s tema testama kde je "výraznou kritiku od němců za sedadla a zpracování no a dojezd" ?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 09. 2020 11:17

Já to nechci zrovna kritizovat, jestli se pan Mička náhodou nesekl, ale napsat, že se první jízda nenesla v duchu co nejnižší spotřeby, a oproti deklarovanému dojezdu 426 km by najel jen 300 km, tak si nějak představuji, že při normální jízdě by najel asi něco přes 200 km. To opravdu není moc.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  14. 09. 2020 12:38

Nepochopil jsi to trošku špatně? Mička se nesnažil o nízkou spotřebu, ale zkoušel, co to auto dovede. Takže pokud budeš jezdit nějak normálně, najedeš více, než 300 km, ne méně.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 09. 2020 13:40

Pan Mička napsal: "Možná vás bude zajímat spotřeba, která v případě mé krátké testovací jízdy činila 18 kWh/100 km. V reálu bych tedy na jedno nabití 58kWh akumulátoru ujel přes 300 kilometrů, což sice není deklarovaných 426 kilometrů, ale vzhledem k tomu, že se první jízda NENESLA v duchu co nejnižší spotřeby, to není špatný výsledek."

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 09. 2020 13:45

jako fakt si to napsal? tak si ten clanek a danou vetu precti jeste 100x, treba ti docvakne jak je ta veta mzslena

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 09. 2020 13:47

ale porad me zajimaj odkazy na ty "spatne" Nemecke recenze, jako fakt me zajimaj, proste bych se rad podival jak nekde ID3 vyslovene drbou za jeho neduhy a nedostatky, sak auto prece vybirame i podle toho co je na nem spatneho, respektive vyberem si jine kde ty neduhy nejsou

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 09. 2020 19:33

Moc rychle jsem to přečetl, i am promiňte. Ale já nic o nějakých recenzích nepsal, to se musíš obrátit na někoho jiného, pláčeš na špatném hrobě.

Odpovědět  |   | 
emil  |  14. 09. 2020 22:28

Nějak se mi zdá, že se z tebe stal afektovanej debil.

Odpovědět  |   | 
Ignác  |  14. 09. 2020 23:16

Protože chce zdroj informace? To je snad základ.

Odpovědět  |   | 

To dement emil nikdy nepochopí.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Tady ho máš.
Fährt gut, patzt bei Verarbeitung und Elektronik
https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/vw-id-3-quali... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
David  |  14. 09. 2020 09:15

Pohled zepředu na to auto je hodně nepěkný..

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 09. 2020 09:20

Elektromobilitu neberu, ale už začínám rozumět tomu, proč chce VW přistřihnout Škodě křídla. Enyaq je ve srovnání s ID3 krasavec! Jen nechápu ten rozdíl 300kg v jeho prospěch.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 09. 2020 09:20

tedy na vrub Enyaqu...pardon.

Odpovědět  |   | 
:-)  |  14. 09. 2020 16:45

Páč sou to velký hovada, Eniaci. Potkávám to cestou do práce, zatím na Fkových značkách, teda.

Odpovědět  |   | 

Enijak porovnávej s iD4 a ne s iD3.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 09. 2020 09:30

Srovnáváš nesrovnatelné. Enyaq je "brácha" ID.4, který už je taky na cestě, začíná se vyrábět. Ekvivalent ID.3 Škodovka nemá.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 09. 2020 09:35

To sice ano, ale ID4 je stejný "lívanec" jako ID3.

Odpovědět  |   | 
:-)  |  14. 09. 2020 16:47

Neni. Je to hovádko obludný, velký.

Ale zas to Eniac kupe je moc hezká obludka, bral bych.

Odpovědět  |   | 
Lorenzo Nádherný  |  14. 09. 2020 09:35

Enyaqa jsem viděl zamaskovaného na dálnici. Velké bachraté suv. To je jako srovnávat Golfa s Kodiaqem. Úplně jiný druh vozu.

Logiku by dalo, kdyby na pozici laciného koncernu dali Seat. Škoda je v eu relativně populární a zákazníci akceptují její cenovku spíše než u Seatu. Začínám věřit, že se ve Škodě dotkli německé ješitnosti

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  14. 09. 2020 11:03

Škoda je populární ve smyslu "je to skoro jako VW (tedy ne o moc horší), ale levnější a s pár simply clever pikačovinama navíc". A v zemích jako Británie, Izrael a pod se přidává ještě jeden efekt, že je to takové německé/neněmecké auto.
Nicméně pořád je to východní značka, byť z tria Škoda/Dacia/Lada je Škoda vnímána samozřejmě daleko nejlíp. Seat je koncernový milášek a jako takový holt půjde nahoru.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 09. 2020 11:22

Dyť na tom "koncernovém miláčku" koncern, na rozdíl od Škody, dlouhodobě prodělává. Seat vlastně nikdo vyjma Španělska, Itálie a Portugalska nikdo nezná, v Němcích je vidět více Škodovek než Seatů.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  14. 09. 2020 16:00

Miláška si nikdo nepořizuje proto, aby na něm vydělával, ale právě naopak. Miláška je radost dotovat.

Odpovědět  |   | 
:-)  |  14. 09. 2020 16:50

Nojo, je to k nevíře, ale je to tak. Taky bych vám přál spolupracovat s "kolegama" ze španěl... To sou fakt nabubřelí tajtrlíkové...

Odpovědět  |   | 

Vyprávěj.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  14. 09. 2020 18:37

Jinak Golf a Kodiaq nemají stejný rozvor. ID3 a Enyaq mají stejný rozvor.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  14. 09. 2020 10:32

Krasavec? Já se picnu!

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 09. 2020 10:01

Jen víc takovýchto povedených modelů z koncernu VW...

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  14. 09. 2020 11:07

ID.3 je pěkné auto, ale tady to zabíjí nesmyslná barva a divná přední světla (to je nějaká verze socka?).

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 09. 2020 11:54

Pěkné??? Fakt??? Tak v tom se tedy neshodneme ani náhodou!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 09. 2020 11:56

..a ještě dodávám, že ten hrb na přední kapotě před čelním sklem mi tuze připomíná Fiat Multipu před FL, to byl též "krasavec"

Odpovědět  |   | 
Alias  |  14. 09. 2020 11:34

Muzete to propagovat, muzete rikat jak je to skvele, ale to je tak vsechno, co pro to muzete delat , stejne si to nikdo domu nekoupi.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  14. 09. 2020 21:20

tak to jo, asi proto mají zaplacené zálohy na 30 000ks

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 09. 2020 10:15

Jenom?

Odpovědět  |   | 
realista  |  14. 09. 2020 11:40

Co to má s tím lakem???

Odpovědět  |   | 
vana  |  14. 09. 2020 12:01

.....Samotný zadní pohon ale není jedinou výhodou auta, které má 310 N.m dostupných v podstatě okamžitě po sešlápnutí akcelerátoru....

Slušelo by se asi doplnit, že těch 310 Nm tam je pouze v nízkých rychlostech, odhadem do nějakých +- 50 km/h. Pak už moment silně klesá.
Ale na tom nesejde, udaná hodnota točivého momentu stejně nemá pro dynamiku elektromobilu žádný podstatnější význam. Autem hýbe výkon

Odpovědět  |   | 
:-)  |  14. 09. 2020 16:55

U elektromobilu že točivý moment klesá s rychlostí??? To jako kde jsi k tomudle přišel???

A "autem hýbe výkon"? No já ti nevim, panáčku... A víš ty co je to krouťák, vůbec?

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  14. 09. 2020 17:29

Stačí podívat se trošku po webu. Celkem jednoduché a srozumitlené vysvětlení je:
https://www.autoforum.cz/technika/vykon-vs-tocivy-... ...
Samozřejmě nejde článek do detailů a nerozebírají se jednotlivé typy elektromotorů a neřeší teorie. Muselo by se zabrousit do typů elektromotorů, regulátorů, jednotlivých konstrukčních řešení, atd. Ptom ještě trošku do fyziky.

Odpovědět  |   | 

pepo, odkazy sem nedávej, předávej svoje myšlenky a přečti si pravidla diskuzí.

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  15. 09. 2020 18:24

To snad není možné! Ten mentálně opožděný (debil) petr r. (petrumr) si dovoluješ ještě mentorovat?

Dávám příklad tvé nedávné "diskuse" ve tvé větvi na téma "Nejen Superbu, ale i Kodiaqu hrozí přesun výroby za hranice. Odbory se pustí do boje", kterou vedl petr r. (petrumr) s Allamerinem:

petr r. (petrumr) 11. 09. 2020 15:13
hele odboráři, až bude si moci koupit škodovku důchodce za důchod, tak se budeme bavit, je to jen umělě navyšování cen, malá auta nevyrábíte, hybridy nemáte a tak to zahraničí podporujeme, my si republiku nechceme zasrat emisama. Dělejte hlavně něco s platy a tím pádem by se mohla i ta auta slevnit, sice vy byste dostávali vypalné od pracujících méně a to je učel. Kolik procent pracujících není v odborech? Vy jste to podělali a nepřiznáte chybu.
Odpovědět | Souhlasím (+9) | Nesouhlasím (-42)

Allamarein | 11. 09. 2020 20:12
Tyvole, v které zemi si můžeš koupit auto za důchod? Možná tak za deset nebo dvacet průměrných, spíš nadprůměrných.
Odpovědět | Souhlasím (+18) | Nesouhlasím (-5)

petr r. (petrumr) 12. 09. 2020 06:59
přiznáváš, že škoda není pro důchodce? Já jsem nic nepsal za jeden důchod, podívej se na důchodce co si kupují za auta a odpověz, proč to nejsou škodovky?
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-23)

Allamarein | 12. 09. 2020 08:35
Tak se nauč psát česky, ty blbe. Důchodce samozřejmě vídám a kupují si kdeco, a kupodivu si kupují i Škody. Akorát ten tvůj zaostalý polomozek nedovede uznat, že Škoda se lidem prostě líbí a chtějí ji.
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-5)

petr r. (petrumr)
12. 09. 2020 07:04
tak to uzavřeme.
Komu by se líbilo, kdyby něco vlastnil a nějaký odborář mu diktoval co má dělat? Jestli tohle máte doma, tak potěž. Tohle smrdí komunismem, nechte majitele svobodně se rozhodnout.
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-22)

Allamarein | 12. 09. 2020 08:37
Hele, ty tupý komunisto, odbory byly ve fabrikách v době, kdy komunismus byl jen myšlenkou v hlavách pár jedinců. A kupodivu, bylo to v kapitalistickém světě. Tak se dovzdělej a přestaň tu psát kokotiny.
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-5)

petr r. (petrumr)
12. 09. 2020 20:15
já jsem z odborů vystoupil a řekl, že to není automatický když člověk nastoupí do práce aby nastoupil k těm komunistickým odborářů. Kdo je z vás v odborech?
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-8)

. | 12. 09. 2020 23:07
Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální redardace.
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-2)

petr r. (petrumr)
13. 09. 2020 09:11
ááá pán se učí od komunistických rodičů a co je nesprávné oni nedělali, tys asi nebyl z protekce na nucených pracech. Ať si tě nenajdeme, tohle se nepromlčí ani smrtí. Vy komunista z generace ke generaci.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-3)

Josef-původní-první | 13. 09. 2020 15:47
"Tečka" byla ve svém hodnocení příliš rozsáhlá. Pro tebe Petře R. stačí použít původní pojem debil a doplnit ho případě hodnotou IQ 50. (Problematiku mentální retardce nemůže Petr R. z důvodu své debility stejně pochopit, což zde v "diskusi" opakovaně svými "reakcemi" prokázal a dokázal tak platnost hodnocení debility, které napsala ve své písemné stati (https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf... ) pani Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK a které na debila Petra R. platí stoprocentně.)
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (0)
--------------------------------------------
--------------------------------------------
Zkrátka "vzorová" větev diskuse, ve které Petr r (petrumr) předával svoje "myšlenky" a ukázal, jak dodržuje "pravidla diskuzí", na které mne upozorňuje... Myslím si, že on není pouze debil s IQ 50, ale jedná se v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná.
--------------------------------------------
--------------------------------------------
Potom ještě pár ukázek "předávání" svých "myšlenek" petra r. z diskuse o Hondě Jazz:
petr r. (petrumr)
06. 09. 2020 08:19
Japonci byli v kopřivnici? Ten motorák tatra to má přesně tak pohon v podvozku, ale jinak velice zajímavé řešení. Konkurent je asi yaris a doufám, že ten test yarisu bude obsahově více do techniky. Škodovka malá auta neumí, je lakomá tam nacpat nějakou výbavu a možná v bolce nejsou tak manuálně zruční na ty malá auta.
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-18)

petr r. (petrumr)
06. 09. 2020 10:40
správně, lidi kupují yaris a až začne sjíždět z kolína, tak nebude v autech okolo komína česká konkurence proč co vyrábět.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-16)

vana | 06. 09. 2020 09:54
...když třeba ve stovce šlápnete na plyn, otáčky motoru sice vystřelí (kromě kol odebírá část výkonu i generátor)...
Pokud otáčky motoru najednou vystřelí, tak celý výkon odebírá pouze generátor. Přímý pohon kol určitě v té chvíli neodebírá nic, to by musela hrubě prokluzovat spojka a za chvíli by shořela
Odpovědět | Souhlasím (+7) | Nesouhlasím (-6)
avatar
petr r. (petrumr)
06. 09. 2020 10:38
do určité rychlosti je to spojený jen elektřinou a až potom motor jde mechanicky na kola. Přečti si můj první příspěvek o M290/tatra 68, žádna spojka neshoří.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-15)
vana | 06. 09. 2020 11:37
A jaké máš teda vysvětlení pro ten popisovaný náhlý nárůst otáček po přidání plynu?
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-2)
avatar
petr r. (petrumr)
06. 09. 2020 17:21
rozjížděls ses někdy lokomotivou, tam taky tomu musíš dát záhul, aby ten generátor vyrobil nějakou štávu, prostě potřebuješ co nejvíce ampérů.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-14)
vana | 06. 09. 2020 17:50
S takovým vysvětlením jsi dost mimo. Nebyla řpřece eč o rozjezdu, ale o šlápnutí na plyn ve stovce, kdy je spojka normálně dávno sepnutá
Odpovědět | Souhlasím (+10) | Nesouhlasím (0)
avatar
petr r. (petrumr)
06. 09. 2020 18:11
nevím jakou to má převodovku a spojku, jestli je měnič tak je to možný, že ventil zavře aby motor vyrobil co nejvíce elektřiny později.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-11)
vana | 06. 09. 2020 18:50
Tvé větě nerozumím vůbec.
Ale dovedu si představit, že při potřebě maximálního zrychlení nebo tahu do kopce prostě spojka zase rozepne, a to i ve vysoké rychlosti. Přeruší se tím přímý mechanický pohon kol, ICE motor se roztočí do otáček maxima výkonu a jen vyrábí proud pro hnací elektromotor. Je to sice v té chvíli méně efektivní než přímý mechanický pohon, ale hnací síla se zvýší.
Ovšem na lokomotivě tohle nejspíše nezažiješ
Odpovědět | Souhlasím (+9) | Nesouhlasím (0)
avatar
petr r. (petrumr)
06. 09. 2020 20:08
protože na lokotce je motor spojený s generátorem pevnou spojkou a jak víš, že na tom jazzu není hydraulická spojka ventilem regulovaná?
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-9)
vana | 06. 09. 2020 21:50
Tak to je snad logické, že v tom jazzu JE spojka řízená systémem.
Čemu na tom nerozumíš ?
Odpovědět | Souhlasím (+7) | Nesouhlasím (0)
Tom | 07. 09. 2020 11:39
Tak si přečti příspěvky Petra Umra. Je to akorát hejtovani škodovky a jeho myšlení, že všechno ví nejlíp.
Odpovědět | Souhlasím (+6) | Nesouhlasím (0)
avatar
petr r. (petrumr)
07. 09. 2020 15:46
tak jaký je ten systém? tatrovácký?
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-5)
avatar
petr r. (petrumr)
07. 09. 2020 15:49
ty se ptáš a já ti píši, že tu spojku nespálíš a je vidět, že už přišli škodovkáři, nic o technice a v diskuzi o jazzu préj, že škodovka je nejlepší. Včem? V hybridech to určitě není.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-5)
---------------------------------------
---------------------------------------
A nejlepší reakce v diskusi o Hondě Jazz petra r. (petrumr), kterou předvedl jk předává myšlenky, nakonec:
----------------------------------------------
LADA | 07. 09. 2020 09:48
petr r. (petrum) je proste debil s nizkym IQ a nema smysl s nim diskutovat. Jeho prispevky v teto diskusi to dokazuji stejne jako v jinych diskusich.
Odpovědět | Souhlasím (+7) | Nesouhlasím (-2)
avatar
petr r. (petrumr)
07. 09. 2020 15:57
Aíá jsem se tě jednou dotknul a tak začínáš pomlouvat, nebot víš, že na hybridy jsou dost na infarkt škodováci a nás zajímá máš nick rodu ženskýho? Jsi moc zženštiléj, prostě ti vadí, když někdo napíše s čím ty nesouhlasíš, tohle jsou komunistický vlohy, tohle se dědí.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-8)

Odpovědět  |   | 
vana  |  15. 09. 2020 06:59

: Na fakt že u elektromobilu točivý moment klesá s rychlostí jsem přišel prostou znalostí základní fyziky i následným studiem jejich reálných výkonových křivek. Podobné to bylo i s vlivem výkonu a krouťáku na dynamiku auta.
Na tebe a dokonce i na mnohé redaktory zjevně tohle poznání teprve čeká. Ale nevěš hlavu, nic až tak složitého to není.

Odpovědět  |   | 
Riso  |  15. 09. 2020 16:28

Samozrejme ze autom hybe vykon a samozrejme ze krutiaci moment elektromotora od urcitej rychlosti klesa. Dokazete vobec pochopit jednoduchy linearny vztah medzi vykonom a krutiacim momentom ?. Je to na urovni fyziky a matematiky zakladnej skoly. Vy a zjavne niektori redaktori "experti" to stale nechapete a obavam sa ze ani nikdy nepochopite.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  14. 09. 2020 12:37

Otázny bude dojazd.
Doposiaľ VW dojazd je silne pod konkurenciou korejcov, o tesle ani nehovoriac.

Uvidíme, či sa podarilo niečo zlepšiť

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 09. 2020 16:32

Znalec coho konkretne racite byt?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  14. 09. 2020 21:21

hymenů

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  14. 09. 2020 14:54

Líbí se mi designově. Golf Plus byla nuda, ale tenhle má z venku alespoň švih. Uvnitř slabší průměr.

Odpovědět  |   | 

kupce si to najde, nejel jsem stím a nemohu k tomu nic říci. Všichni si pamatujeme články diesel nebo benzín a ty propočty a jsem fakty pro tyhle srovnávače, jestli fakty není ta hybridní toyota ve vším lepší. Mě by sralo po každým otevření dveří aby začalo blikat a hrát, nedá se to nastavit?

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  14. 09. 2020 21:34

To bude něco jako Win10. Přišla velká aktualizace, na tvoje uživatelské nastavení a předchozí funkcionality ti ser.....m

Odpovědět  |   | 
p 22  |  14. 09. 2020 16:29

Čisto elektrické auto je podla mňa a to je jedno od ktorej značky je momentálne dosť velký kompromis.Za prvé je to cena auta samotného ďalej aby som počas jazdy kalkuloval či si môžem dovoliť pustiť napr.klímu,rádio alebo stierače aby som vôbec došiel na nabíjačku alebo domov a v neposlednom rade aj doba nabíjania.Fakt si neviem predstaviť že by som napr.z Blavy do Prahy musel niekde okolo Jihlavy čakať pri nabíjačke povedzme aspoň hodinu aby som došiel do Prahy.Keď už tak jednoznačne radšej hybrid ako to robí napr. Toyota.Ináč táto ID 3 to zabila s tými dvomi opierkami rúk na predných sedadlách.Tak toto som od VW ozaj nečakal.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  14. 09. 2020 21:23

klimu neřešte, auta jsou dnes chlazená a vytápěná tepelným čerpadlem s kombinaci s termomanagementem baterií, vliv na dojezd minimální. Něco mezi 10 a 20km. Stěrače, rádio nula.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  14. 09. 2020 21:35

u slavného E-golfu tedy rozhodně ne....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 09. 2020 10:30

E-golf byl dost nepovedený pokus jak z hovna uplést bič.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  15. 09. 2020 11:42

za tepelné čerpadlo se připlácí i u Enyaqu (30000 Kč), jinak je tam v základu zřejmě jen simply clever odporový drát

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 09. 2020 14:28

takze uz jsme blizko dobe kdy teplo nebo chlad budou temer zadarmo? Nejake datum nemas?

Odpovědět  |   | 
Marek  |  15. 09. 2020 18:02

Je vidět, že nevíte nic o elektromobilů tě a ani nerozumíte psanému textu. Je tam dost jasně uvedeno, že klima už stejně jede a stará se o regulaci baterek, čili když k tomu zbytek foukne do kabiny, není to propastný rozdíl, ale třeba 20 km. Snad sem Vám pomohl otevřít oči a pochopit něco, čemu nerozumíte, ale zato to umíte nahlas dát všem najevo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro