"akumulátor má spotřebu 79 kWh", tam měla být zřejmě kapacita ;)
326HP.....to musí jezdit alespoň 250. A ejhle. Ono ne. Jen 200.Škoda Fabia 1.0 TSI jede 205km/h. 👍🏻😁
co furt máte stou rychlostí, nmení krásnější jezdit menší rychlostí a mět větší uhel přehledu?
Jak kdy. Já mám například elektromobil s Vmax=250 a přesto jsem s ním nikdy nejel víc než 170. Tak nějak k tomu nevidím důvod. A jinému to zas může působit osobní blaho, tak proč ne.
Já třeba nechápu proč se všichni honí za úžasným zrychlením sportovního BEV? Dokáže udělat stovku za 5s. Či méně. A jako top speed má 170, kde je za 7s? Kde výrobce auto ošidil, že nemůže jet více jak 170? Volvo, třeba. Pneu? Nastavení podvozku? Aerodynamika? A nebo to je tím, že jet 250 s BEV znamená obrovskou spotřebu a přenos el. energie a díly pohonu na to nejsou dimenzovány? Kabely, řízení motoru, motor, baterie, ..... ty všechny prostě nejsou stavěny na tyto dlouhodobé vysoké výkony. A kam tím mířím? Koupím si BEV, výkonné 330HP třeba , ale je ošizené, že plný výkon mohu využít jen když baterie je nabitá na více jak 80%, venku je více jak 20°C, svítí sluníčko, je práve 3 dny po úplňku, atd..... . A to vše jen po dobu 20s. Pak mám dostupný výkon poloviční. A trvalý výkon je na 30% maximálního. Za mne klamání zákazníka (bez těchto informací) a nikdy bych si takové auto "AŽ" 330KONÍ nekoupil.Často jezdím DE dálnice a není pro mne problém s rozumnou spotřebou držet dlouhodobě a komfortně 230km/h. Chci poukázat na to, že BEV auta bývají takové poloviční spalovací. Mnoho z nich ani neutáhne přívěs, výkon je "AŽ", top speed kolem 160-180.
Protože se to využije například pro bezpečné předjíždění, což se o 230km/h tvrdit nedá, o četnosti takových případů ani nemluvě.
230 je zase bezpečné a rychlé cestování.
Co? Celou dobu si napnutej jak struna a když dojedeš klepou se ti nohy i ruce pohádkáři.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.