Rozdíl mezi běžnou a silnější verzí je patnáct tisíc korun. Za ty si u základu nepřiplatíte ani střešní okno.
Po zahájení předprodeje se nejostřejší elektromobil Volkswagenu dostal také do českého konfigurátoru. Model ID.3 GTX Performance vychází ze standardního GTX a přidává nějaký ten výkon navíc, tedy především ten maximální. Vůz je schopen vyvinout výkon 240 kW (326 koní) oproti 210 kW (286 koní), které má základ. Průběžný výkon ale u obou aut činí 89 kW (121 koní) a shodný je i točivý moment 545 N.m.
Podle konfigurátoru to zatím vypadá, že základních GTI asi moc neuvidíme, protože silnější verze je dražší pouze o patnáct tisíc korun - 1.259.900 Kč. Nominovaný dojezd je u silnější verze pouze o čtyři kilometry menší a činí 597 kilometrů, přičemž akumulátor má spotřebu 79 kWh a spotřeba má být 14,8 kWh/100 km.
Pokud chcete jinou barvu než šedou s černou střechou, můžete si připlatit 18.400 Kč za jinou šedou s černou střechou. A pak je tu ještě bílá a černá. Pokud se pak chcete zbavit spotřebičových barev, je k mání i červená za 21.000 Kč. Na výběr je ze také dvou designů 20palcových kol. Potahy sedadel s vyšším bočním vedením jsou v základu černé s červeným lemováním a prošíváním.
Z příplatků lze zmínit balíček interiér Plus, který za 96.500 Kč obsahuje paměťovou funkci sedadel, bederní opěrky s masážní funkcí, lepší ambientní osvětlení, potahy Artvelours Microfleece, audiosystém Harman Kardon nebo head-up displej s rozšířenou realitou. Panoramatické střešní okno je za 22.800 Kč a adaptivní tlumiče DCC s nastavitelnou stojí 25.700 Kč ve spojení s progresivním řízením.
Model |
VW ID.3 GTX Performance |
MG4 Xpower |
Pohon |
1x elektromotor |
2x elektromotor |
Výkon (kW) |
240 |
320 |
Točivý moment (Nm) |
545 |
600 |
Zrychlení 0-100 km/h (s) |
5,7 |
3,8 |
Max. rychlost (km/h) |
200 |
200 |
Hmotnost (kg) |
2000 |
1803 |
Kapacita baterie (kWh) |
79 |
64 |
Dojezd (km) |
600 |
385 |
Nabíjení (kW) |
185 |
140 |
Cena |
1.244.900 Kč |
999.000 Kč |