kolkyno
13. června 2024 • 22:52

staci pockat 3-4 roky a cena bude tak 1/3 z obstaravacej, s najazdom 30.000km, potom sa to ako 3. auto do rodiny oplati kupit.

Jan Fišer
14. června 2024 • 6:45

Váš optimismus bych chtěl mít. Pokud nepřijde rapidní pokles poptávky, tak za to vaše období s tímto najezdem se dočkáme slevy maximálně kolem 1/4.

Alda Alda
13. června 2024 • 22:13

Vypadá dobře. Jen je škoda, že ještě nemají baterie s vyšší energetickou hustotou. Vzhledem k ceně ID.3, bude pak logicky ID.2 sloužit pro některé i jako rodinný automobil na delší cesty. A na to je ta baterka moc malá.

Petr Basa
19. června 2024 • 14:42

Jinde píšou o kapacitách 38 a 56 kWh, ale jelikož se to má začít prodávat až za dva roky, kdo ví co bude. Každopádně kdyby to bylo 56, nebo 58 kWh využitelných, tak to zase není tak špatné. Na 200 km po dálnici by to mělo stačit i rozsahu 10-80 % SOC. A takové VW Polo na cestu do chorvatska taky moc není.

Nyte
24. června 2024 • 10:52

Polo právě cestu do Chorvatska zvládne úplně v pohodě.

Kumuwux
13. června 2024 • 17:08

lidi se o to porvou, už vidím ty fronty nedočkavců

Stepan Prokop
13. června 2024 • 15:51

Do eUP dostali tehdy 40 kWh a do tohoto mnohem většího auta nedostanou víc než 58kWh?

Petr Basa
19. června 2024 • 14:46

Tak je to skoro o třetinu víc. Na danou velikost, 4 metry délky, mi ta kapacita 58 kWh přijde slušná. Kolik EV do 4 metrů má dnes větší baterii?

Jan Fišer
14. června 2024 • 6:46

Dostanou, ale cena bude o to vyšší, a spotřeba taky, už tak je to drahé.

Jan Taraba
13. června 2024 • 19:21

to je jako kdyby do Pola dali nádrž 90l... není důvod

Miloš Dundr
14. června 2024 • 21:37

Jako že by Polo z 90 litrovou nádrží ujelo 450 km? Tak tak těžkou nohu bych chtěl vidět 😁

Jan Taraba
15. června 2024 • 16:10

u auta do města nepotřebuješ 450km

Nyte
24. června 2024 • 12:56

Id.2 nemá být poskakovadlo do města. Sám VW ho propaguje jako auto s prostorností Golfu.

Miloš Dundr
15. června 2024 • 18:11

To, ne, ale dojezd 450 kilometrů není vhodný příměr k 90 litrové nádrži.... Tak třicet ať nežeru....

smějící se bestie 2
13. června 2024 • 15:28

A to má být jednoduché praktické auto ?

Dřevo Levně
13. června 2024 • 18:12

Úplně cajk, co bys chtěl od auta na poskakování v perimetru obec?

smějící se bestie 2
14. června 2024 • 6:46

Jo, ale na popojíždění kolem kostela, komína, by to muselo stát maximálně polovinu uváděné ceny.

siva6x6
6. února • 10:13

Auto není samozřejmost. Je to výsada pro ty, kteří si jej mohou dovolit koupit. Na začátku měl auto jen nejbohatší člověk z dědiny, pak se dostupnost zvětšovala až přinejmenším nějaká ojetina stála u každého domu. Se současným vývojem cen se ten VIP kroužek opět zužuje.

Petr Basa
19. června 2024 • 14:48

Má to stát o polovinu méně než dnes. Jak dlouho se bude tento "argument" ještě používat? Dokud nebudou EVčka zadarmo?

Nyte
24. června 2024 • 12:57

WTF o jakou polovinu? :D

Jan Taraba
13. června 2024 • 15:38

a není? Řídít to dokáže i tvoje manželka, kufr to bude mít z malých hatchbacků asi největší, baterii LFP je jedno, jestli ji nabíjíš na 100% nebo ne, v čem jako je problém?

Jan Taraba
13. června 2024 • 13:26

LFP s dojezdem 300, cenou 20k€ je jako mamataxi nebo nákupní taška OK. Tedy pokud mu nedokudlí interiér mizernými materiály tak, jak to udělali u první verze id.3 a u první a zatím ještě současné verze id.buzz. Sice náznaky, že z tohoto poblouznění se VW již vyléčil tu existují, ale čert jim věř, vyhodí jednoho pomatence z postu šéfa a nastoupí jiný...

Tomáš Klouda
14. června 2024 • 16:29

Bojím se, že to zase uvnitř bude bída. Minimálně ID.7, který parametrově vypadal nadějně, taky zabili tím hrozným volantem a interiérem.
A pokud bude dojezd stejně mimo jako u ID.7, tak to taky nebude žádná hitparáda (ale ani žádná krize).
Ta hlavní otázka ale je, proč zabíjejí elektromobil tím, že ho postaví jako předělaný spalovák = udělají z něj předokolku 🙄

Marek M. (Marek_)
14. června 2024 • 17:07

A čemu vadí předokolka? Drtivá většina aut je dnes této koncepce. A díky tomu může být větší kufr.

Doporučujeme

Články odjinud