staci pockat 3-4 roky a cena bude tak 1/3 z obstaravacej, s najazdom 30.000km, potom sa to ako 3. auto do rodiny oplati kupit.
Váš optimismus bych chtěl mít. Pokud nepřijde rapidní pokles poptávky, tak za to vaše období s tímto najezdem se dočkáme slevy maximálně kolem 1/4.
Vypadá dobře. Jen je škoda, že ještě nemají baterie s vyšší energetickou hustotou. Vzhledem k ceně ID.3, bude pak logicky ID.2 sloužit pro některé i jako rodinný automobil na delší cesty. A na to je ta baterka moc malá.
Jinde píšou o kapacitách 38 a 56 kWh, ale jelikož se to má začít prodávat až za dva roky, kdo ví co bude. Každopádně kdyby to bylo 56, nebo 58 kWh využitelných, tak to zase není tak špatné. Na 200 km po dálnici by to mělo stačit i rozsahu 10-80 % SOC. A takové VW Polo na cestu do chorvatska taky moc není.
Polo právě cestu do Chorvatska zvládne úplně v pohodě.
lidi se o to porvou, už vidím ty fronty nedočkavců
Do eUP dostali tehdy 40 kWh a do tohoto mnohem většího auta nedostanou víc než 58kWh?
Tak je to skoro o třetinu víc. Na danou velikost, 4 metry délky, mi ta kapacita 58 kWh přijde slušná. Kolik EV do 4 metrů má dnes větší baterii?
Dostanou, ale cena bude o to vyšší, a spotřeba taky, už tak je to drahé.
to je jako kdyby do Pola dali nádrž 90l... není důvod
Jako že by Polo z 90 litrovou nádrží ujelo 450 km? Tak tak těžkou nohu bych chtěl vidět 😁
u auta do města nepotřebuješ 450km
Id.2 nemá být poskakovadlo do města. Sám VW ho propaguje jako auto s prostorností Golfu.
To, ne, ale dojezd 450 kilometrů není vhodný příměr k 90 litrové nádrži.... Tak třicet ať nežeru....
A to má být jednoduché praktické auto ?
Úplně cajk, co bys chtěl od auta na poskakování v perimetru obec?
Jo, ale na popojíždění kolem kostela, komína, by to muselo stát maximálně polovinu uváděné ceny.
Auto není samozřejmost. Je to výsada pro ty, kteří si jej mohou dovolit koupit. Na začátku měl auto jen nejbohatší člověk z dědiny, pak se dostupnost zvětšovala až přinejmenším nějaká ojetina stála u každého domu. Se současným vývojem cen se ten VIP kroužek opět zužuje.
Má to stát o polovinu méně než dnes. Jak dlouho se bude tento "argument" ještě používat? Dokud nebudou EVčka zadarmo?
WTF o jakou polovinu? :D
a není? Řídít to dokáže i tvoje manželka, kufr to bude mít z malých hatchbacků asi největší, baterii LFP je jedno, jestli ji nabíjíš na 100% nebo ne, v čem jako je problém?
LFP s dojezdem 300, cenou 20k€ je jako mamataxi nebo nákupní taška OK. Tedy pokud mu nedokudlí interiér mizernými materiály tak, jak to udělali u první verze id.3 a u první a zatím ještě současné verze id.buzz. Sice náznaky, že z tohoto poblouznění se VW již vyléčil tu existují, ale čert jim věř, vyhodí jednoho pomatence z postu šéfa a nastoupí jiný...
Bojím se, že to zase uvnitř bude bída. Minimálně ID.7, který parametrově vypadal nadějně, taky zabili tím hrozným volantem a interiérem.A pokud bude dojezd stejně mimo jako u ID.7, tak to taky nebude žádná hitparáda (ale ani žádná krize).Ta hlavní otázka ale je, proč zabíjejí elektromobil tím, že ho postaví jako předělaný spalovák = udělají z něj předokolku 🙄
A čemu vadí předokolka? Drtivá většina aut je dnes této koncepce. A díky tomu může být větší kufr.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.