Volkswagen ID. Roomzz: Elektrický crossover pro Čínu na prvních skicách

Ještě jsme ani pořádně neviděli ten první a Volkswagen pro nás už chystá pátý. Rodina elektrických VW se rozrůstá o dalšího člena.

Elektrický crossover se oficiálně odhalí v úterý 16. dubna na autosalonu v Šanghaji. Na výstavišti bude sice v podobě konceptu, od sériové verze se ale moc lišit nemá, ostatně jako se to tvrdí u všech konceptů Volkswagen ID.

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

K uvedení do sériové výroby dojde v roce 2021 a vůz bude určen pro čínský trh. I když je na společné fotografii s ostatními modely vůz stále zahalen je jasně vidět, že s nimi sdílí kontury a žádné designové výstřelky se tak konat nejspíš nebudou. Německá automobilka sází u elektrické flotily na čistý design.

VW ID Buggy oficiálně: Elektrická bugina má voděodolný interiér a 204 koní

VW ID Buggy oficiálně: Elektrická bugina má voděodolný interiér a 204 koní

Designéři se rozvášnili interiéru, který prý nabídne zcela nové rozvržení sedadel. Žádné detaily k tomu ale nezmínili, takže zatím netušíme, co si pod tím představit. Může to znamenat cokoli, ať už spojenou lavici předních sedadel, což by byla u současného VW novinka, nebo třeba otočná přední sedadla jako u dodávek.

V Seatu se rodí další elektromobil. Jmenuje se El-Born a něco nám připomíná

V Seatu se rodí další elektromobil. Jmenuje se El-Born a něco nám připomíná

ID. Roomz bude vybaven systémem IQ Drive pro autonomní jízdu. Majitel si také bude moct nespecifikovat speciální osvětlení interiéru. Vůz bude stejně jako ostatní stát na elektrické koncernové platformě MEB.

První dvě ukázky nového elektromobilu si můžete prohlédnout v galerii, kterou jsme následně doplnili o elektrický hatchback a plážovou buggy ze stejné rodiny.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků