Volkswagen I.D. R chce přepsat historii. Má jenom dva měsíce na přípravu!

GR8  |  25. 04. 2018 19:11

Chyba pisalku. Nadpis mel znit: toto vozidlo je konkurent pro special Rhys Millen Pikes Pieak. Masere...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  25. 04. 2018 19:12

Peak..

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 04. 2018 19:21

Takze najvyssi cas zacat navazat vymenne baterie na miesto urcenia v predstihu, pretoze sa jedna o tovar, ktory podlieha osobitnym podmiernkam prepravy.

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 04. 2018 19:24

V technických datech čtu maximálka je cca 240 km/h. Doufám že tvrzení že I.D. R je v přímce rychlejší než monoposty Formule 1 nemyslel autor článku úplně vážně

Odpovědět  |   | 

Dobrý večer,

díky za připomínku! Měl jsem samozřejmě na mysli zrychlení

Honza

Odpovědět  |   | 
runner42  |  26. 04. 2018 06:50

Formule 1 má povinná omezení včetně aerodynamiky, tudíž srovnávat ji s něčím, co omezení nemá, je typické elektriaktivistické pojetí pravdy.

Je to podobná blbost, jako srovnávat tenhle elektrovehikl s Top Fuel kategorií, kde akcelerují 0-100 za 0,5 sekundy a jedou pres 500km/h.


Oboje srovnání úplně k ničemu.

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 04. 2018 07:49

Navíc je tu rozdíl v počtu poháněných kol. 4x4 bude akcelerovat líp v nižších rychlostech, kda je dvoukolka omezená trakcí. Efektivita dvoukolky přichází až ve větší rychlosti. Například Formule 1 má myslím zrychlení 100-200 lepší než 0-100 právě díky nárůstu aerodynamického přítlaku

Odpovědět  |   | 
runner42  |  26. 04. 2018 09:13

Přesně tak. Jak aero tak převodovka je nastavená na rychlosti od 60km výše. Protože poměry nelze v průběhu sezóny měnit, tak pro některé vozy je třeba pomalé Monako slušný porod, i když s osmirychlostní převodovkou už je to lepší než dřív.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 04. 2018 10:07

Jo, ale tebe nic nebrani porovnavat (a kritizovat) elektricky sedan pred 7 ludi s benzinovym specialom na okruhy.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  26. 04. 2018 10:48

Nemohu nic takového najít. Klidně to sem zkopíruj, jak porovnávám benzínový okruhový speciál a elektricky sedan pro 7 lidí. Děkuji předem :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 04. 2018 11:51

runner42 | 23. 04. 2018 06:33
Jistě, není to o dojezdu a elektromobily mají díky řídkému vzduchu samé výhody.
Proto taky musí mít vlastní kategorii.

Teď jen přiznat, že ty elektrické kriplkáry mají ve speciálech o minutu horší čas rekordu, než spalováky a v produkčních autech nejlepší čas Modelu S odpovídá výsledkům, které tam jezdili veteráni před čtyřiceti lety.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  26. 04. 2018 12:48

Tím myslíš, jak porovnávám čas produkčního Modelu S se čtyřicet let starými produkčními veterány? Za to já nemůžu, že nejlepší produkční elektromobilu má horší čas, než měly produkční Porsche v roce 1988 a v podstatě stejný, který zajedou dnešní produkční spalováky DRIFTEM.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Peugeot 5008 1.6 Pure Tech (minitest)

Sedm samostatných sedadel, obrovský kufr, vynikající variabilita a žádný pohon všech kol. Podle Francouzů SUV, podle nás benzínový minivan umně maskovaný za crossover.

dnes | Miro Mihálik
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A