Musím uznat, že se jedná o úctyhodný výkon, auto krásně proplouvá nástrahami zeleného pekla.Zároveň ale musím říct, že mě jakožto člověku narozenému v osdesátých letech, chybí u těchto aut emoce. Průjezd mě nechává naprosto chladným, žádné přeřazení, žádný výstřel do výfuku, žádný jekot motoru atd. Vím, asi jsem zpátečnický... Tyto vlastnosti bych uvítal u městských vozů, ale u strojů na okruhy, resp supersportů, to dle mého názoru zkrátka chybí a dělá to nedílnou součást zážitku jako celku.Dodnes si pamatuji ne tak starý okamžik, kdy jsem v LeMans procházel boxy a Corvette C7R protočila 5,5L atmosférický osmiválec. Všichni kolemjdoucí strnuly, na tváři se všem vykouzlil úsměv a obě moje ruce dávaly najevo emoce husí kůží.A podle mě jisté sterilnosti si je vědom i VW a video podkreslil hudbou.
Nic so z toho nedělej, jsi jen hlukovej fetišista co si plete výkon s kraválem. To že se bez kraválu neuděláš je akorát tvůj problém, ale na výsledným času ani emocích to nic nezmění.To že tam VW dává muziku místo zvuku elektromotoru a hvízdání gum je jen dinosaurskej patetickej přežitek. B-]
Kuku ty jsi velmi zajímavej človíček... Ale pobavil jsi mě, celkově mě v diskuzích poslední dobou bavíš a perlíš. :-)Děkuji za diagnózu, už jsem s tím chtěl jít za doktorem. Nicméně už jsem se s tou nemocí smířil a proto v těchto chvílích se někde na oceánu v kontejnetu houpe moje budoucí Borla S-Type na moje vozítko, což mi v mojí úchylce určitě pomůže :-))Měj se hezky a užívej života.
Nikam nechoď, té zbytečný. Když ti to dělá dobře a nikoho s tím neomezuješ tak těm v tom doktor naopak podpoří. B-]
Zvuk je dulezity pro puristy a pro ty, co neridi (aby z toho taky neco meli) ;-)
Když jsem jezdil po fabrice s ještěrkou, bylo to mnohem zábavnější. A zvuk to mělo skoro stejný.
Chápu, že vod tý doby co ti jí sebrali to vytírání hajzlů není moc zábavný. :-D
Koncern proste drti vše,co mu prijde pod ruku. Ve všem,hlavne v neprekonatelnych trestnych lavicich misto sedadel...😆
ale no tak...Koncernu lze asi vyčítat ledacos, ale zrovna sedadla? Doporučuju porovnat třeba aktuální generace Tiguan, RAV4, CRV, Cx5. Koncern má opulentní křesla ve srovnání se sedátky pro japonské pidilidi :-D A to myslím hlavně na délku, než mi tu někdo začne vyčítat, že jsem vyžrané prase mající 180 kg (nejsem :-D )
No, tak sedadla ve Škodovkach jsou sice velká, ale tvrdá a nepohodlná a celkově odfláknuta, zejména tloušťka materiálu na sedáku je tristní. Navíc po 100.000km je moje sedadlo v Octavii viditelně prosezené, a to vážím 84kg.
Tvoje prdel si nic lepšího nezaslouží. B-]
Presne tak. Sedacky jsou mirne nadprumerne oproti konkurenci.
No jestli jsou takoví hrdinové tak by příště mohli někam kde se jede trochu déle než těch šest minut
Výsledky z 24 hodin Le Mans by mohly být zajímavé. :-D
v cem? zavodni elektromobily pro 24 hodinovku se chystaji, mam dojem ze do 2022 se ma jet takto prvni 24 hodinovka v serii ELMS, prozatim se resi zda se bude nabyjet co zda se bude menit cela baterie
Panečku to bude baterek jedna na kolik kol?
Neboj tu baterku nevymlátíš tak rychle jako tu u svýho dilda. B-]
a proč jako? Tady se nehraje na nějaké kdyby... ;-)
To je přece jedno, nedostatek energie a zdlouhavé je stále velký problém u elektroaut. Ano akcelerace je úžasná, ale kolik těch kol to I.D.R. dá na jednu baterii?
To je pŕece jedno, todle je závod na jedno kolečko.
Proč ? Protože si zatím vybírají jen sprintovací disciplíny výhodné pro elektriku.
To si vymysleli petrolheadi, že se bude závodit v tom kdo dá nejrychlejší kolečko na smyčce, tak tady nefňukej jak postřelená koza, když se ti hroutí sny. Za chvíli budeš chtít aby elektroauta uměli i lítat a potápět se jak ponorky ty fňukálku. Vítej na pohřbu spalováků :-PB-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.