Volkswagen I.D. R doslova rozdrtil rekord elektroaut na Nürburgringu

vana  |  04. 06. 2019 14:19

No jestli jsou takoví hrdinové tak by příště mohli někam kde se jede trochu déle než těch šest minut

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 16:24

a proč jako? Tady se nehraje na nějaké kdyby...

Odpovědět  |   | 
vana  |  04. 06. 2019 18:44

Proč ? Protože si zatím vybírají jen sprintovací disciplíny výhodné pro elektriku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 13:10

To si vymysleli petrolheadi, že se bude závodit v tom kdo dá nejrychlejší kolečko na smyčce, tak tady nefňukej jak postřelená koza, když se ti hroutí sny. Za chvíli budeš chtít aby elektroauta uměli i lítat a potápět se jak ponorky ty fňukálku. Vítej na pohřbu spalováků

Odpovědět  |   | 
...  |  04. 06. 2019 21:21

To je přece jedno, nedostatek energie a zdlouhavé je stále velký problém u elektroaut. Ano akcelerace je úžasná, ale kolik těch kol to I.D.R. dá na jednu baterii?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 06. 2019 03:33

To je pŕece jedno, todle je závod na jedno kolečko.

Odpovědět  |   | 
brk  |  04. 06. 2019 16:39

Výsledky z 24 hodin Le Mans by mohly být zajímavé.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  04. 06. 2019 18:37

v cem? zavodni elektromobily pro 24 hodinovku se chystaji, mam dojem ze do 2022 se ma jet takto prvni 24 hodinovka v serii ELMS, prozatim se resi zda se bude nabyjet co zda se bude menit cela baterie

Odpovědět  |   | 
...  |  04. 06. 2019 21:26

Panečku to bude baterek jedna na kolik kol?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 14:18

Neboj tu baterku nevymlátíš tak rychle jako tu u svýho dilda.

Odpovědět  |   | 
jarek  |  04. 06. 2019 14:52

Koncern proste drti vše,co mu prijde pod ruku. Ve všem,hlavne v neprekonatelnych trestnych lavicich misto sedadel...😆

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 16:23

ale no tak...
Koncernu lze asi vyčítat ledacos, ale zrovna sedadla? Doporučuju porovnat třeba aktuální generace Tiguan, RAV4, CRV, Cx5. Koncern má opulentní křesla ve srovnání se sedátky pro japonské pidilidi A to myslím hlavně na délku, než mi tu někdo začne vyčítat, že jsem vyžrané prase mající 180 kg (nejsem )

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 06. 2019 18:04

Presne tak. Sedacky jsou mirne nadprumerne oproti konkurenci.

Odpovědět  |   | 
...  |  04. 06. 2019 21:25

No, tak sedadla ve Škodovkach jsou sice velká, ale tvrdá a nepohodlná a celkově odfláknuta, zejména tloušťka materiálu na sedáku je tristní. Navíc po 100.000km je moje sedadlo v Octavii viditelně prosezené, a to vážím 84kg.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 14:19

Tvoje prdel si nic lepšího nezaslouží.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  04. 06. 2019 18:41

Když jsem jezdil po fabrice s ještěrkou, bylo to mnohem zábavnější. A zvuk to mělo skoro stejný.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 14:22

Chápu, že vod tý doby co ti jí sebrali to vytírání hajzlů není moc zábavný.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 06. 2019 08:53

Musím uznat, že se jedná o úctyhodný výkon, auto krásně proplouvá nástrahami zeleného pekla.
Zároveň ale musím říct, že mě jakožto člověku narozenému v osdesátých letech, chybí u těchto aut emoce. Průjezd mě nechává naprosto chladným, žádné přeřazení, žádný výstřel do výfuku, žádný jekot motoru atd. Vím, asi jsem zpátečnický... Tyto vlastnosti bych uvítal u městských vozů, ale u strojů na okruhy, resp supersportů, to dle mého názoru zkrátka chybí a dělá to nedílnou součást zážitku jako celku.
Dodnes si pamatuji ne tak starý okamžik, kdy jsem v LeMans procházel boxy a Corvette C7R protočila 5,5L atmosférický osmiválec. Všichni kolemjdoucí strnuly, na tváři se všem vykouzlil úsměv a obě moje ruce dávaly najevo emoce husí kůží.
A podle mě jisté sterilnosti si je vědom i VW a video podkreslil hudbou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 09:41

Zvuk je dulezity pro puristy a pro ty, co neridi (aby z toho taky neco meli)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 14:28

Nic so z toho nedělej, jsi jen hlukovej fetišista co si plete výkon s kraválem. To že se bez kraválu neuděláš je akorát tvůj problém, ale na výsledným času ani emocích to nic nezmění.
To že tam VW dává muziku místo zvuku elektromotoru a hvízdání gum je jen dinosaurskej patetickej přežitek.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 06. 2019 15:40

Kuku ty jsi velmi zajímavej človíček... Ale pobavil jsi mě, celkově mě v diskuzích poslední dobou bavíš a perlíš.
Děkuji za diagnózu, už jsem s tím chtěl jít za doktorem. Nicméně už jsem se s tou nemocí smířil a proto v těchto chvílích se někde na oceánu v kontejnetu houpe moje budoucí Borla S-Type na moje vozítko, což mi v mojí úchylce určitě pomůže
Měj se hezky a užívej života.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 06. 2019 19:59

Nikam nechoď, té zbytečný. Když ti to dělá dobře a nikoho s tím neomezuješ tak těm v tom doktor naopak podpoří.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A