Volkswagen I.D. R doslova rozdrtil rekord elektroaut na Nürburgringu

vana  |  04. 06. 2019 14:19

No jestli jsou takoví hrdinové tak by příště mohli někam kde se jede trochu déle než těch šest minut

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 16:24

a proč jako? Tady se nehraje na nějaké kdyby...

Odpovědět  |   | 
vana  |  04. 06. 2019 18:44

Proč ? Protože si zatím vybírají jen sprintovací disciplíny výhodné pro elektriku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 13:10

To si vymysleli petrolheadi, že se bude závodit v tom kdo dá nejrychlejší kolečko na smyčce, tak tady nefňukej jak postřelená koza, když se ti hroutí sny. Za chvíli budeš chtít aby elektroauta uměli i lítat a potápět se jak ponorky ty fňukálku. Vítej na pohřbu spalováků

Odpovědět  |   | 
...  |  04. 06. 2019 21:21

To je přece jedno, nedostatek energie a zdlouhavé je stále velký problém u elektroaut. Ano akcelerace je úžasná, ale kolik těch kol to I.D.R. dá na jednu baterii?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 06. 2019 03:33

To je pŕece jedno, todle je závod na jedno kolečko.

Odpovědět  |   | 
brk  |  04. 06. 2019 16:39

Výsledky z 24 hodin Le Mans by mohly být zajímavé.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  04. 06. 2019 18:37

v cem? zavodni elektromobily pro 24 hodinovku se chystaji, mam dojem ze do 2022 se ma jet takto prvni 24 hodinovka v serii ELMS, prozatim se resi zda se bude nabyjet co zda se bude menit cela baterie

Odpovědět  |   | 
...  |  04. 06. 2019 21:26

Panečku to bude baterek jedna na kolik kol?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 14:18

Neboj tu baterku nevymlátíš tak rychle jako tu u svýho dilda.

Odpovědět  |   | 
jarek  |  04. 06. 2019 14:52

Koncern proste drti vše,co mu prijde pod ruku. Ve všem,hlavne v neprekonatelnych trestnych lavicich misto sedadel...😆

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 16:23

ale no tak...
Koncernu lze asi vyčítat ledacos, ale zrovna sedadla? Doporučuju porovnat třeba aktuální generace Tiguan, RAV4, CRV, Cx5. Koncern má opulentní křesla ve srovnání se sedátky pro japonské pidilidi A to myslím hlavně na délku, než mi tu někdo začne vyčítat, že jsem vyžrané prase mající 180 kg (nejsem )

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 06. 2019 18:04

Presne tak. Sedacky jsou mirne nadprumerne oproti konkurenci.

Odpovědět  |   | 
...  |  04. 06. 2019 21:25

No, tak sedadla ve Škodovkach jsou sice velká, ale tvrdá a nepohodlná a celkově odfláknuta, zejména tloušťka materiálu na sedáku je tristní. Navíc po 100.000km je moje sedadlo v Octavii viditelně prosezené, a to vážím 84kg.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 14:19

Tvoje prdel si nic lepšího nezaslouží.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  04. 06. 2019 18:41

Když jsem jezdil po fabrice s ještěrkou, bylo to mnohem zábavnější. A zvuk to mělo skoro stejný.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 14:22

Chápu, že vod tý doby co ti jí sebrali to vytírání hajzlů není moc zábavný.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 06. 2019 08:53

Musím uznat, že se jedná o úctyhodný výkon, auto krásně proplouvá nástrahami zeleného pekla.
Zároveň ale musím říct, že mě jakožto člověku narozenému v osdesátých letech, chybí u těchto aut emoce. Průjezd mě nechává naprosto chladným, žádné přeřazení, žádný výstřel do výfuku, žádný jekot motoru atd. Vím, asi jsem zpátečnický... Tyto vlastnosti bych uvítal u městských vozů, ale u strojů na okruhy, resp supersportů, to dle mého názoru zkrátka chybí a dělá to nedílnou součást zážitku jako celku.
Dodnes si pamatuji ne tak starý okamžik, kdy jsem v LeMans procházel boxy a Corvette C7R protočila 5,5L atmosférický osmiválec. Všichni kolemjdoucí strnuly, na tváři se všem vykouzlil úsměv a obě moje ruce dávaly najevo emoce husí kůží.
A podle mě jisté sterilnosti si je vědom i VW a video podkreslil hudbou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 09:41

Zvuk je dulezity pro puristy a pro ty, co neridi (aby z toho taky neco meli)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 14:28

Nic so z toho nedělej, jsi jen hlukovej fetišista co si plete výkon s kraválem. To že se bez kraválu neuděláš je akorát tvůj problém, ale na výsledným času ani emocích to nic nezmění.
To že tam VW dává muziku místo zvuku elektromotoru a hvízdání gum je jen dinosaurskej patetickej přežitek.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 06. 2019 15:40

Kuku ty jsi velmi zajímavej človíček... Ale pobavil jsi mě, celkově mě v diskuzích poslední dobou bavíš a perlíš.
Děkuji za diagnózu, už jsem s tím chtěl jít za doktorem. Nicméně už jsem se s tou nemocí smířil a proto v těchto chvílích se někde na oceánu v kontejnetu houpe moje budoucí Borla S-Type na moje vozítko, což mi v mojí úchylce určitě pomůže
Měj se hezky a užívej života.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 06. 2019 19:59

Nikam nechoď, té zbytečný. Když ti to dělá dobře a nikoho s tím neomezuješ tak těm v tom doktor naopak podpoří.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 115 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A