Volkswagen ID jako výkonný sporťák? Vedení koncernu to nevyloučilo

Příchod elektromobilů nemusí nutně znamenat konec výkonných sporťáků. Alespoň podle vedení Volkswagenu, které potvrdilo možnost elektrických GTI.

Pokud jste si mysleli, že s futuristickými koncepty ID Volkswagen zcela zanevřel na sportovní vozy, následující informace vás jistě potěší. Německý koncern totiž hledá kompromis mezi elektromobily a malými hravými vozy.

Na show v Detroitu se o tom rozhovořil Jürgen Stackman, šéf prodeje a marketingu. Ten uvedl, že GTI modely se v blízké budoucnosti budou měnit, čímž naznačil, že by se mohly dočkat ryze elektrického pohonu.

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

„Vlastnosti vozů GTI se změní. Nebudou to ta samá auta, jaká známe dnes. Ale stále musí být vzrušující je řídit a zábavné je vlastnit. Takový vůz jsme schopni nabídnout jako elektromobil, a třeba i s pohonem všech kol.“

Informaci o sportovnější verzi futuristického konceptu ID přinesl Auto Express. Podle britského serveru může VW do útrob elektromobilu uschovat výkonnější akumulátory, které by významně zvýšily současný výkon 168 koní.

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

Podle Christiana Sengera, viceprezidenta produktové řady G4, je důležité, aby Volkswagen nejdříve nabídl elektromobil pro každodenní využití. „Musíme vše odstartovat s kvalitními projekty. Elektromobilem, který bude použitelný do každodenního provozu. Následně jej můžeme zlepšovat - nabídnout delší dojezd, lepší zrychlení či pohon všech kol,“ uvedl Senger.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků