Volkswagen ID jako výkonný sporťák? Vedení koncernu to nevyloučilo

Příchod elektromobilů nemusí nutně znamenat konec výkonných sporťáků. Alespoň podle vedení Volkswagenu, které potvrdilo možnost elektrických GTI.

Pokud jste si mysleli, že s futuristickými koncepty ID Volkswagen zcela zanevřel na sportovní vozy, následující informace vás jistě potěší. Německý koncern totiž hledá kompromis mezi elektromobily a malými hravými vozy.

Na show v Detroitu se o tom rozhovořil Jürgen Stackman, šéf prodeje a marketingu. Ten uvedl, že GTI modely se v blízké budoucnosti budou měnit, čímž naznačil, že by se mohly dočkat ryze elektrického pohonu.

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

„Vlastnosti vozů GTI se změní. Nebudou to ta samá auta, jaká známe dnes. Ale stále musí být vzrušující je řídit a zábavné je vlastnit. Takový vůz jsme schopni nabídnout jako elektromobil, a třeba i s pohonem všech kol.“

Informaci o sportovnější verzi futuristického konceptu ID přinesl Auto Express. Podle britského serveru může VW do útrob elektromobilu uschovat výkonnější akumulátory, které by významně zvýšily současný výkon 168 koní.

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

Podle Christiana Sengera, viceprezidenta produktové řady G4, je důležité, aby Volkswagen nejdříve nabídl elektromobil pro každodenní využití. „Musíme vše odstartovat s kvalitními projekty. Elektromobilem, který bude použitelný do každodenního provozu. Následně jej můžeme zlepšovat - nabídnout delší dojezd, lepší zrychlení či pohon všech kol,“ uvedl Senger.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků