Volkswagen ID jako výkonný sporťák? Vedení koncernu to nevyloučilo

Příchod elektromobilů nemusí nutně znamenat konec výkonných sporťáků. Alespoň podle vedení Volkswagenu, které potvrdilo možnost elektrických GTI.

Pokud jste si mysleli, že s futuristickými koncepty ID Volkswagen zcela zanevřel na sportovní vozy, následující informace vás jistě potěší. Německý koncern totiž hledá kompromis mezi elektromobily a malými hravými vozy.

Na show v Detroitu se o tom rozhovořil Jürgen Stackman, šéf prodeje a marketingu. Ten uvedl, že GTI modely se v blízké budoucnosti budou měnit, čímž naznačil, že by se mohly dočkat ryze elektrického pohonu.

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

„Vlastnosti vozů GTI se změní. Nebudou to ta samá auta, jaká známe dnes. Ale stále musí být vzrušující je řídit a zábavné je vlastnit. Takový vůz jsme schopni nabídnout jako elektromobil, a třeba i s pohonem všech kol.“

Informaci o sportovnější verzi futuristického konceptu ID přinesl Auto Express. Podle britského serveru může VW do útrob elektromobilu uschovat výkonnější akumulátory, které by významně zvýšily současný výkon 168 koní.

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

Podle Christiana Sengera, viceprezidenta produktové řady G4, je důležité, aby Volkswagen nejdříve nabídl elektromobil pro každodenní využití. „Musíme vše odstartovat s kvalitními projekty. Elektromobilem, který bude použitelný do každodenního provozu. Následně jej můžeme zlepšovat - nabídnout delší dojezd, lepší zrychlení či pohon všech kol,“ uvedl Senger.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků