Volkswagen ID jako výkonný sporťák? Vedení koncernu to nevyloučilo

Příchod elektromobilů nemusí nutně znamenat konec výkonných sporťáků. Alespoň podle vedení Volkswagenu, které potvrdilo možnost elektrických GTI.

Pokud jste si mysleli, že s futuristickými koncepty ID Volkswagen zcela zanevřel na sportovní vozy, následující informace vás jistě potěší. Německý koncern totiž hledá kompromis mezi elektromobily a malými hravými vozy.

Na show v Detroitu se o tom rozhovořil Jürgen Stackman, šéf prodeje a marketingu. Ten uvedl, že GTI modely se v blízké budoucnosti budou měnit, čímž naznačil, že by se mohly dočkat ryze elektrického pohonu.

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

„Vlastnosti vozů GTI se změní. Nebudou to ta samá auta, jaká známe dnes. Ale stále musí být vzrušující je řídit a zábavné je vlastnit. Takový vůz jsme schopni nabídnout jako elektromobil, a třeba i s pohonem všech kol.“

Informaci o sportovnější verzi futuristického konceptu ID přinesl Auto Express. Podle britského serveru může VW do útrob elektromobilu uschovat výkonnější akumulátory, které by významně zvýšily současný výkon 168 koní.

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

Podle Christiana Sengera, viceprezidenta produktové řady G4, je důležité, aby Volkswagen nejdříve nabídl elektromobil pro každodenní využití. „Musíme vše odstartovat s kvalitními projekty. Elektromobilem, který bude použitelný do každodenního provozu. Následně jej můžeme zlepšovat - nabídnout delší dojezd, lepší zrychlení či pohon všech kol,“ uvedl Senger.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků