Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen ukázal první fotky konceptu I.D. Jde o start projektu, jehož vyústěním má být představení elektrické rodiny sériových vozů. Jeden z nich se má za čtyři roky vyrábět po boku běžného Golfu.

Volkswagen slibuje dojezd od 400 do 600 kilometrů. Elektromotor má výkon 125 kW. Studie také představuje záměr německého koncernu vyrábět do roku 2025 autonomně řídící vozy.

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

Design vozu ukazuje nový jazyk, kterého se budou elektrické vozy značky držet. Čelní sklo vzhledem k nepotřebné kapotě zasahuje až k přednímu nárazníku a celý vůz využívá koncepce podobné vozům MPV, avšak s důrazem na minimální odpor vzduchu. Přední část je bez potřeby nasávání vzduchu čistá, bez masky. Nejvýraznější jsou tak sytě modré linky, na které jsme si již u „eko“ Volkswagenů zvykli.

Patrný je důraz na prostornost kabiny. Koncept interiéru nazvaný Open Space využívá čtyř prostorných sedadel s efektem plovoucích opěrek hlavy. Volant se v autonomním režimu sklápí do přístrojové desky.

Elektrických vozů se znakem Volkswagenu má být celá řada, značka tak napodobí řadu „i“ od BMW. Volkswagen tímto modelem představuje novou platformu Modular Electric Drive Kit (MEB), speciálně určenou pro novou elektrickou rodinu modelů. Dokazuje tím, že to s elektromobilitou myslí skutečně vážně a tento segment není tím, který by padl za oběť sankcím ze skandálu Dieselgate.

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

Více informací značka uvede​ zítra v 8.00 ráno na tiskové konferenci. Sledovat ji můžete živě v následujícím okně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků