Volkswagen iCar: německá auta zavoní po jablkách

Pokud se někde před názvem nějakého zařízení objeví malé písmeno „i” s největší pravděpodobností v tom má prsty americké jablko v podobě společnosti Apple.

Vedení koncernu Volkswagen a vedení společnosti Apple se totiž v minulých dnech setkalo, aby spolu jednali o vývoji palubního systému pro německé vozy, který by jednak integroval výrobky Apple a který by také umožnil ve voze pracovat s externími přehrávači, telefony a dalšími zařízeními americké společnosti.

Jelikož v oblasti osobních multimedií je Apple světovou jedničkou s mnoha fanoušky, nelze se divit, že i automobilky chtějí z tohoto fenoménu těžit. V dnešní době již většina automobilek nabízí připojení přehrávače iPod ve voze, ale u Volkswagenu chtějí jít ještě dál.

Po vstupu Apple do segmentu telefonů se navíc otevřel další prostor integrace různých zařízení do vozů.

V budoucnu by tak mělo vzniknout zcela nové rozhraní, které umožní připojit do vozu externí zařízení typu iPod, iPhone a navíc měl by vzniknout integrovaný systém, který by měl zabudovány přístroje Apple.

V současnosti probíhají rozhovory o tom, co mohou jednotlivé strany nabídnout a jak by si představovaly spolupráci. Pokud ovšem dojde k dohodě, lze očekávat nový integrovaný systém zhruba do tří let. Ten by měl být určen všem značkám koncernu Volkswagen, tedy i pro naší Škodu.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků