Volkswagen hrozí propuštěním třiceti tisícům Němců

Německé odbory požadují po vedení Volkswagenu, jednom z největších světových výrobců automobilů, zvýšení platů o čtyři procenta. Na to ale automobilka nechce přistoupit, protože se potýká s problémy na všech trzích, jak doma v Německu, tak v Evropě, USA a Číně. Pokud odbory nepřistoupí na „ozdravný plán“ - větší flexibilitu pracovní doby a zastavení růstu mezd, plánuje automobilka propuštění až pětiny svých zaměstnanců, tedy zhruba třiceti tisíc lidí. Odbory považují toto jednání za vyhrožování, jiné východisko však, zdá se, není. Náklady na zaměstnance jsou totiž v Německu až desetinásobně vyšší než v ČR.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků