Volkswagen hrozí propuštěním třiceti tisícům Němců

Německé odbory požadují po vedení Volkswagenu, jednom z největších světových výrobců automobilů, zvýšení platů o čtyři procenta. Na to ale automobilka nechce přistoupit, protože se potýká s problémy na všech trzích, jak doma v Německu, tak v Evropě, USA a Číně. Pokud odbory nepřistoupí na „ozdravný plán“ - větší flexibilitu pracovní doby a zastavení růstu mezd, plánuje automobilka propuštění až pětiny svých zaměstnanců, tedy zhruba třiceti tisíc lidí. Odbory považují toto jednání za vyhrožování, jiné východisko však, zdá se, není. Náklady na zaměstnance jsou totiž v Německu až desetinásobně vyšší než v ČR.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků