Volkswagen Group do roku 2018 investuje přes 84 miliard eur do rozvoje

V letech 2014 až 2018 VW Group investuje do své automobilové divize více než 84 miliard eur. Zdá se vám to hodně? Ve skutečnosti je to o něco méně, než ukazovaly dosavadní předpoklady.
Volkswagen Group do roku 2018 investuje přes 84 miliard eur do rozvoje

84 miliard eur, to je samozřejmě působivá suma. Dvě třetiny z ní, tedy nějakých 63 miliard, investuje VW Group do svého majetku, továren a vybavení, přičemž roční úhrny budou o půl miliardy eur nižší, než se původně předpokládalo. Dle tvrzení VW Group je to důsledkem „pozastavení stavebních projektů a optimalizace výrobních kapacit“. Plné dvě třetiny z celkové částky 63 miliard eur, tedy 41 miliard, mají jít ve svém důsledku na rozšiřování produktové nabídky koncernových značek.

Evropský soud potvrdil platnost německého zákona o Volkswagenu

Evropský soud potvrdil platnost německého zákona o Volkswagenu

Většina z těchto peněz půjde do vývoje nových modelů vycházejících ze systému modulárních platforem, ovšem také na úpravy motorů směřující ke komplexnímu plnění emisní normy EU6. Více než polovina ze zmíněných 63 miliard eur bude investována přímo do aktivit VW Group v Německu, což je jasnou deklarací předpokladu, že klíčovou úlohu budou v rámci koncernu i nadále hrát domácí provozy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků