Volkswagen Group do roku 2018 investuje přes 84 miliard eur do rozvoje

V letech 2014 až 2018 VW Group investuje do své automobilové divize více než 84 miliard eur. Zdá se vám to hodně? Ve skutečnosti je to o něco méně, než ukazovaly dosavadní předpoklady.
Volkswagen Group do roku 2018 investuje přes 84 miliard eur do rozvoje

84 miliard eur, to je samozřejmě působivá suma. Dvě třetiny z ní, tedy nějakých 63 miliard, investuje VW Group do svého majetku, továren a vybavení, přičemž roční úhrny budou o půl miliardy eur nižší, než se původně předpokládalo. Dle tvrzení VW Group je to důsledkem „pozastavení stavebních projektů a optimalizace výrobních kapacit“. Plné dvě třetiny z celkové částky 63 miliard eur, tedy 41 miliard, mají jít ve svém důsledku na rozšiřování produktové nabídky koncernových značek.

Evropský soud potvrdil platnost německého zákona o Volkswagenu

Evropský soud potvrdil platnost německého zákona o Volkswagenu

Většina z těchto peněz půjde do vývoje nových modelů vycházejících ze systému modulárních platforem, ovšem také na úpravy motorů směřující ke komplexnímu plnění emisní normy EU6. Více než polovina ze zmíněných 63 miliard eur bude investována přímo do aktivit VW Group v Německu, což je jasnou deklarací předpokladu, že klíčovou úlohu budou v rámci koncernu i nadále hrát domácí provozy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky