Volkswagen Group do roku 2018 investuje přes 84 miliard eur do rozvoje

V letech 2014 až 2018 VW Group investuje do své automobilové divize více než 84 miliard eur. Zdá se vám to hodně? Ve skutečnosti je to o něco méně, než ukazovaly dosavadní předpoklady.
Volkswagen Group do roku 2018 investuje přes 84 miliard eur do rozvoje

84 miliard eur, to je samozřejmě působivá suma. Dvě třetiny z ní, tedy nějakých 63 miliard, investuje VW Group do svého majetku, továren a vybavení, přičemž roční úhrny budou o půl miliardy eur nižší, než se původně předpokládalo. Dle tvrzení VW Group je to důsledkem „pozastavení stavebních projektů a optimalizace výrobních kapacit“. Plné dvě třetiny z celkové částky 63 miliard eur, tedy 41 miliard, mají jít ve svém důsledku na rozšiřování produktové nabídky koncernových značek.

Evropský soud potvrdil platnost německého zákona o Volkswagenu

Evropský soud potvrdil platnost německého zákona o Volkswagenu

Většina z těchto peněz půjde do vývoje nových modelů vycházejících ze systému modulárních platforem, ovšem také na úpravy motorů směřující ke komplexnímu plnění emisní normy EU6. Více než polovina ze zmíněných 63 miliard eur bude investována přímo do aktivit VW Group v Německu, což je jasnou deklarací předpokladu, že klíčovou úlohu budou v rámci koncernu i nadále hrát domácí provozy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků