Volkswagen Gran Lavida: další VW pro Čínu

Mezi četnými novinkami, jež Volkswagen představil v Šanghaji, se objevil také model Gran Lavida.
Volkswagen Gran Lavida: další VW pro Čínu

Novinku jsme vám na prvních snímcích ukázali již v půli března, ale tentokrát se na ni můžete podívat pořádně. Vůz s označením Volkswagen Gran Lavida je čímsi mezi hatchbackem a kombíkem a odvozen je z již dříve představeného sedanu Volkswagen Lavida. Na první pohled si tedy opět všimneme designu karoserie mísícímu vlivy aktuálních modelů značky Volkswagen, hlavně pak Golfu VII a Passatu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Gran Lavida ve své konečné podobě

Gran Lavida stojí na stejné podlahové plošině PQ34 a stejné budou také zážehové motory v podobě čtyřválců 1,6i s výkonem 105 koní (77 kW) a 1,4 TSI o výkonu 132 koní (97 kW). Délka karoserie se oproti výchozímu sedanu zkrátila ze 4 605 na 4 454 mm. Gran Lavida se bude vyrábět od letošního června v továrně Shanghai Volkswagen.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků