Volkswagen Gran Lavida: další VW pro Čínu

Mezi četnými novinkami, jež Volkswagen představil v Šanghaji, se objevil také model Gran Lavida.
Volkswagen Gran Lavida: další VW pro Čínu

Novinku jsme vám na prvních snímcích ukázali již v půli března, ale tentokrát se na ni můžete podívat pořádně. Vůz s označením Volkswagen Gran Lavida je čímsi mezi hatchbackem a kombíkem a odvozen je z již dříve představeného sedanu Volkswagen Lavida. Na první pohled si tedy opět všimneme designu karoserie mísícímu vlivy aktuálních modelů značky Volkswagen, hlavně pak Golfu VII a Passatu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Gran Lavida ve své konečné podobě

Gran Lavida stojí na stejné podlahové plošině PQ34 a stejné budou také zážehové motory v podobě čtyřválců 1,6i s výkonem 105 koní (77 kW) a 1,4 TSI o výkonu 132 koní (97 kW). Délka karoserie se oproti výchozímu sedanu zkrátila ze 4 605 na 4 454 mm. Gran Lavida se bude vyrábět od letošního června v továrně Shanghai Volkswagen.

bazar

VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 273 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 133 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků