Volkswagen Golf zlevňuje, klimatizace už v základu

Při přípravě jednoho článku jsem si náhodou prohlédl ceník Volkswagenu Golf, který se změnil s příchodem nového roku. Nemohl jsem si nevšimnout, že se snížily ceny výbavy Comfortline, a to se všemi nabízenými motory. Zatímco při uvedení na trh stály výbavy Comfortline a Sportline stejně, nyní je Comfortline levnější o necelých 18 tisíc. Jinak se ceny de facto nezměnily, došlo jen k mírným úpravám v řádu sta korun. Základní model 1.4 55 kW stojí stále 439 900 Kč. (původní ceník)

Oproti základnímu Trendlinu nabízí Comfortline např. tempomat, 15" litá kola, mlhovky, palubní počítač, bederní opěrky, výškové nastavení sedadla spolujezdce, více odkládacích prostor či lépe vypadající interiér. V základu pak má Golf šest airbagů, ABS, rádio, dálkové ovládání centrálu, posilovač, boční okna a zrcátka v elektrice a nově také poloautomatickou klimatizaci Climatic. Ta byla dříve dostupná v akci, nyní se stala součástí základní výbavy. Za duální Climatronic si připlatíte 5 600 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Golf 4Motion

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků