Jel jsem Audi RS6 (bez omezovace) 500k .....310 km/h a malem jsem se po......(myslim,ze by 330 km/h udelala)Dalo se to jet jen na useku dalnice ktery znám a kde je videt 5km pred sebe a bez jineho auta.
Jasně že je lepší A3 než nějakej golf. Ťen novej golf vypadá strašně. Asi se inspiroval někde u rejžojedů.
Srdce i hlava říká rychle pryč od obou vwelkejch zmetků.
Hehe, to se fakt povedlo . Jak je neceho na silnicich moc, tak je to automaticky zmetek.
Golfik je mi simpaticky,pred audinami mam respekt,ale porad mam pocit,ze mi na nich chybi neco co maji znacky jako saab,volvo apod.
myslis ty poruchy? :) ne, nic ve zlym, ja si o saabu taky myslel jen to nejlepsi, ale muj kolega ma 6 let 9-5 koupenou fungl novou, a mel 3 pomerne neprijemne problemy: turbo, ridici jednotka a zapalovani... jinak vuz je to super - pohodli, vykon atd. pred nim mel mazdu 626 a rekl, ze ten pocit pri 200km/h je o necem docela jinem (na druhe strane, ta mazda se nikdy nepos*la)
Pokud ma Vas kolega pud sebezachovy a zodpovednosti za druhe, tak jediny pocit pri 200 km/h je strach.
jel ste nekdy v solidnim voze 200km/h po poloprazdne 3-proude dalnici v jiznim nemecku? asi ne... nemuzete jednoduse extrapolovat zkusenosti z cest prvni tridy(nebo spatne dvouproude dalnice - jsou i v de nebo au) a starsich mensich vozu... smrtelna rychlost v s120 je hazard ve favoritu, jizda na hrane v cliu a normalni rychlost v e-klasse :)
Muj vuz ma maximalni rychlost 235 km/h (podle TP). Ale to jen na okraj. Dulezite je, ze neexistuje auto, pro ktere je 200 km/h normalni, bezpecna rychlost (snad krome F1), stejne tak jako neexistuje ridic, ktery zareaguje az nadpozemskou rychlosti a zacne brzdit. Zadne auto nezabrzdi s 200 km/h na 25 metrech (vcetne reakce ridice). Nebudu pokrytec, take jsem jel tachometrove 250, ale je to opravdu velke riziko a nemuzeme se proste vymlouvat na solidnost vozu. Nicmene uznavam, ze nemecka dalnice, je pro tyto rychlosti vicemene stavena (uz jen z pohledu tri proudu).
Octavia RS?
Ano, tak nejak se to jmenuje
Ach so... Myslim, ze muj kolega by mel pri 200 v octavii taky strach. Jemu se jiz ani ta 9-5 nezda dost dobra :) Na druhou stranu si ja myslim, ze pri rozestupech aut cca 150m a rychlostech tech v strednim pruhu 140-170km/h je 200km/h v levem pruhu pri dobre viditelnosti kratkodobe (kvuli soustredeni a taky "no limit" useky jsou jiz dost ridke) i na octavii prijatelna rychlost...
Docela bezpečně jsem se cítil v cca 190 km/h (víc jsem z toho auta nedostal) ve Volvu XC90 S běžnou Octavií bych přes 180 km/h netočil, moc tomu autu nevěřím, že zůstane pohromadě... Kdysi jsem s RS jel cca 240, ale moc dobrý pocit jsem z toho neměl.
No, myslim, ze diskutovat o typu vozu je nedulezite. Neexistuje proste vuz, pro ktery je 200 km/h bezpecna rychlost. Je az primitivni rict, ted jedu v S-Klasse nebo v Saabu, proto mohu jet 200 a citit se bezpecne. Ale odvazim si tvrdit, ze kdyz konstrukteri vytvori auto, jehoz maximalni konstrukcni rychlost je 235, tak asi ve 200 bude teoreticky mene nachylne na "rozpadnuti", nez auto, ktere ma v TP 215 nebo 225 (Saab 9-5 2.0 nebo 2.3). Krome toho, kdyz uz jsem jel ve svem aute 240, necitil jsem subjektivně žádný pocit, ze by se auto melo rozpadnout, proste jen aerodynamicky hluk.
Mimochodem, pánové, uvědomujete si, co se asi stane, když to do něhoko ve škodovce nakouříte třeba jen ve 100km/h? Pokud pojedete v Medvědu s osmi airbagy, tak asi vylezete po vlastních. A ten druhej??? Toho budou seškrabovat z dálnice... Berete v úvahu situaci, kdy třeba předjíždí kamion druhýho (to jede max. tak 100) a vy to kolem něj prosvištíte 200km/h??? Je třeba taky brát ohledy na ostatní... To dělá řidiče dobrým řidičem.
Ano, máte naprostou pravdu. Nemyslím, že jsem dobry řidič. Prostě jen vím, že když sednu za volant, beru zodpovědnost nejen za sebe, ale i za ostatní. Mezi nejlepší řidiče patří Ti, kteří jezdí eticky a bez emocí. Techniku jízdy teď už zvládám dobře, nyní rozvíjím duševní schopnosti a umění ovládat se.
ani by som nepovedal. Sú autá, kde mám obrovský strach už pri 140 km/h, na druhej strane v takom Saabe ti ani 200 km/h nepripadá niečo extra.
(!!!) Mám namysli samozrejme jazdu po prázdnej diaľnici o 5:30 v nedeľu ráno a nikoho tým samozrejme neohrozuješ ani neobmedzuješ.
Haha, najednou vsichni jezdi rychle jen v nedeli rano v 5.30, za sluneho a sucheho pocasi, nikde ani zivacka. Tak ale at mi nekdo vyslvetli proc potkavam tolik aut treba v nedeli odpoledne nebo i normalne pres pracovni tyden pres den, ktery si to hasej minimalne 180 ....BTW v nasi stary 120ce jsem mel strach i pri 120 a na konci zivotnosti i pri 80 .
No vidiš. Já jel se škócou 130L 185km/h (tachometrových), ale to už ze mě šel vážně strach
Doufám že máš dobrou životní pojistku.
Právě že mam, ale tu už nepotřebuju, k mému štěstí sem ve 40khm Narazil do stromu a jak je skodovka papirova tak strom byl az v naprave Takze sestrim na neco bezpecnejsího
Stoosmdesat je i na ceskou dalnici docela pohodova rychlost, samozrejme s vyjimkou nekterych useku jako treba sestup k ruske mafii a par dalsich zatacek az neprijemne ostrych.Jinak nemusi se jezdit jenom rano. Ja jsem jel posledne kolem poledniho v nedeli z Brna na Prahu a maximalni dosazena rychlost byla 240 km/hod (tachometrovych), i kdyz je pravda, ze na me auto uz to bylo skoro na hrane (asi by prospelo lepsi obuti). Jinak cesta naprosta pohodicka, zadna uzavirka (to se na D1 nestane pokazde ), projel jsem to za cca hodku a ctvrt.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.