Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Nový Volkswagen Golf s pořadovým číslem osm má být představen ještě letos. Zřejmě ho uvidíme na podzimním autosalonu v Paříži. Některé informace jsme přinesli už dříve, teď ale vyplouvají na povrch další konkrétnější zprávy. Například je zajímavé, že by se měl nový Golf obejít bez třídveřové verze. Píše to například italský magazín OmniAuto.

Poptávka po třídveřovém provedení je nízká a automobilka zrušením této verze ušetří náklady. VW Golf přejde na modifikovanou platformu MQB, která ale dozná jen drobných změn. Ty se později projeví i na dalších vozech koncernu VW včetně Seatu Leon nebo Škody Octavia.

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládání gesty

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládání gesty

Pokud jde o design, čekejme podobnost s novým Passatem zejména v přední části. Dražší verze by měly dostat diody denního svícení ve tvaru C v nárazníku, jako tomu je například u posledních konceptů značky. Ani v interiéru nedojde k radikálním změnám a spíše se jen rozšíří výbava o nové funkce.

Pod kapotou osmého Golfu se objeví hybridní pohon s motorem 1.0 TSI, který dostane přeplňování pomocí elektrického dmychadla. VW nasadí klasické olověné akumulátory, které jsou levnější na výrobu a servis. Zajímavostí je, že hybridní model přejde na 48V elektrický systém.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků