Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Nový Volkswagen Golf s pořadovým číslem osm má být představen ještě letos. Zřejmě ho uvidíme na podzimním autosalonu v Paříži. Některé informace jsme přinesli už dříve, teď ale vyplouvají na povrch další konkrétnější zprávy. Například je zajímavé, že by se měl nový Golf obejít bez třídveřové verze. Píše to například italský magazín OmniAuto.

Poptávka po třídveřovém provedení je nízká a automobilka zrušením této verze ušetří náklady. VW Golf přejde na modifikovanou platformu MQB, která ale dozná jen drobných změn. Ty se později projeví i na dalších vozech koncernu VW včetně Seatu Leon nebo Škody Octavia.

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládání gesty

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládání gesty

Pokud jde o design, čekejme podobnost s novým Passatem zejména v přední části. Dražší verze by měly dostat diody denního svícení ve tvaru C v nárazníku, jako tomu je například u posledních konceptů značky. Ani v interiéru nedojde k radikálním změnám a spíše se jen rozšíří výbava o nové funkce.

Pod kapotou osmého Golfu se objeví hybridní pohon s motorem 1.0 TSI, který dostane přeplňování pomocí elektrického dmychadla. VW nasadí klasické olověné akumulátory, které jsou levnější na výrobu a servis. Zajímavostí je, že hybridní model přejde na 48V elektrický systém.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků