Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Nový Volkswagen Golf s pořadovým číslem osm má být představen ještě letos. Zřejmě ho uvidíme na podzimním autosalonu v Paříži. Některé informace jsme přinesli už dříve, teď ale vyplouvají na povrch další konkrétnější zprávy. Například je zajímavé, že by se měl nový Golf obejít bez třídveřové verze. Píše to například italský magazín OmniAuto.

Poptávka po třídveřovém provedení je nízká a automobilka zrušením této verze ušetří náklady. VW Golf přejde na modifikovanou platformu MQB, která ale dozná jen drobných změn. Ty se později projeví i na dalších vozech koncernu VW včetně Seatu Leon nebo Škody Octavia.

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládání gesty

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládání gesty

Pokud jde o design, čekejme podobnost s novým Passatem zejména v přední části. Dražší verze by měly dostat diody denního svícení ve tvaru C v nárazníku, jako tomu je například u posledních konceptů značky. Ani v interiéru nedojde k radikálním změnám a spíše se jen rozšíří výbava o nové funkce.

Pod kapotou osmého Golfu se objeví hybridní pohon s motorem 1.0 TSI, který dostane přeplňování pomocí elektrického dmychadla. VW nasadí klasické olověné akumulátory, které jsou levnější na výrobu a servis. Zajímavostí je, že hybridní model přejde na 48V elektrický systém.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků