Z hovna zase hovno!!!
Prosim vás" ZELÍ" je hormonální chytromagor..- neberte ho vážně:-D Jinde na komentářích z něj mají srandu:-D:-D:-D
to se povedlo,kromě focusu nemá golf v této třídě s kým soutěžit...,opět problém
To je základní omyl novinářů. Obchodním konkurentem pro focus je z pohledu VW rapid. Samozřejmě, že z pohledu fordu je marketingovým konkurentem golf. Tam by se rád ford dostal. Totéž platí pro zákazníky. Když sedím za volantem focusu mám tendenci to auto srovnávat s golfem. Když sedím za volantem rapidu, tak ho srovnávám s focusem. Pokud někdo sedí v golfu tak auta joko focus zcela přehlíží. To jsou ty marketingové pozice.Pokud víme, že novinář je vlastníkem vozu ford, tak samozřejmě jeho pohled se promítá i do jeho pracovních článků. Např. redaktor Koubek je vlastníkem mondea a z jeho článků to leze z každého odstavce. Tomu se říká úhel pohledu.
:-D Vyborny Zeli, fakt vyborny:-D Jasne, sedim v Rapidu/Loganu a hned myslim na Fikus, sedim v Golfu a vlastne uz nemyslim na nic jineho, jak je to auto dokonale:-D
Je to pro tebe asi překvapení, ale např. řidič a vlastník bmw x3 se plevelem jako je dacia duster vůbec nezabývá. Můžeš to vyzkoušet na sobě, pokud ovšem nějaké auto vlastníš.
Ridic Golfu mysli na Passata ;)
Dobrý den, pokud s tím nesouhlasíte, zkuste nás přesvědčit o opaku ;-) Jen bych prosil o věcnost, třeba nakonec opravdu zjistím, že jsem se mýlil...
Jiří, já bych zase prosil o maximální objektivitu. Nebo nám tím chcete naznačit, že všeobecně kvalitu aut posuzujete podle čistě subjektivních dojmů z první vyjížďky? No to snad ne. Schválně, zkuste vypíchnout dva, tři čistě objektivní parametry G VII oproti konkurenci.
Pane Shimi, ve vší slušnosti, já se vyjadřuji články a čtenáři v diskusích k nim. Když jsem vyzval čtenáře k napadení mého tvrzení, rozhodně jsem tím nemyslel, že budu hned v následujícím příspěvku něco vysvětlovat.Objektivita je samozřejmostí, nemám sebemenší důvod podporovat žádonou z automobilek. Ono pochopitelně nejde jen o dojmy z první vyjížďky, ale to zrovna Vám snad musí být jasné. A chcete něco vypíchnout? Není to věcí jednotlivých prvků nebo rysů, přičemž samozřejmě chápu, že čtenář/uživatel automobilů by nejraději viděl porovnání všech aut v jedné tabulce, ale to bohužel nejde. Ale zpět ke Golfu. Každopádně Golf VII je podle mě prvním Golfem, u kterého kvality překonaly nudný vzhled. Mohl bych mluvit u skvěle fungujícím podvozku, rozumné ceně s ohledem k výbavě, aktivním tempomatu s brzděním do zastavení a spoustě dalších jednotlivostech, ale jen bych se opakoval.
to J.D.: Tak já to napíšu jinak. Skvěle fungující podvozek? Subjektivní. Vy to cítíte nějak, jiný to cítí jinak, neměřitelný. Ergonomie? Subjektivní. Vám to vyhovuje, jinému ne, neměřitelný. Kvalita použitých materiálů? Subjektivní. Vám se opticky líbí, jinému ne, neměřitelný. A takhle bych mohl pokračovat. Takže se dostáváme k tomu, že objektivně můžeme posoudit, a teď mě neberte za slovo, akorát tak počet položek v příplatkové výbavě. Chápete kam tím mířím? Těch objektivních parametrů je všeobecně v testech tak málo, že hláška typu: "tento vůz kromě Fordu Focus na evropském trhu nemá svými kvalitami prakticky s kým soutěžit" je z podstaty nesmysl.
Nevím,jestli se tady bavíme o základní verzi,která je zde zmiňována s jednoduchou zadní nápravou.Tato asi na nějakého rovnocenného soupeře narazí,či ne?
Dobrá poznámka, základní verze s klikou vzadu opravdu zůstává velkou neznámou a tuto skutečnost jsem zmiňoval již v rámci prvních jízdních dojmů. Osobně ale nepředpokládám v případě Golfu VII výraznější odchylky, i stará dobrá klika, když je dobře odladěna, má stále co nabídnout. V co nejbližší době se na ni ale zaměříme!
Pokud Golf nemá dle vás konkurenci , tedy krom opatrně zmíněného Focusu, tak už auta netestujte, je to zbytečné. B-]
Aj trefa do černého !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Konec testování, všichni novináři, běžte si vydělávat jinak.
Ač nejsem příznivec VW. Tak musím přiznat, že nový Golf se povedl až na design přední časti to je zas hrozná nuda.
Souhlas, tezka nuda. Ale aspon podle ceniku to nemusi byt uplne marny…
Typický Golf - prvotřídní kvalita provdaná za neskutečnou nudu. Více charismatu má i kýbl tapetového lepidla. Takže pro průměrného Čecha ideál. Já naopak kdykoli raději nějaký francouzský šunt, třeba nějaké DS od Citroenu, za kterým se ale vždycky aspoň jednou otočím, když ho zaparkuju.Přitom VW s cécéčkem ukázal, že umí dělat i krásná auta. Škoda, že s novým Golfem trochu nezariskoval a zase je to takový prešovský beton - hra na jistotu.
Já bych to charisma radši neskloňoval ...... ale jinak mne ten kýbl opravdu dostal :-D:-)):-D:-)):-D
Citace:"O významu Volkswagenu Golf VII, který v současnosti odsunuje třeba Audi A3 až na okraj spektra logického uvažování, není třeba diskutovat. Jak jsme se osobně přesvědčili již během prvních jízd na Sardinii, tento vůz kromě Fordu Focus na evropském trhu nemá svými kvalitami prakticky s kým soutěžit, navíc přichází se solidní cenou " Nejdriv jsem myslel ze to je PR clanek.
Nelíbí se mi WV,ani tento Golf
no mě spíš zaráží průměr 7,5l/100, (je vidět na jedné z fotek na palubním počítači)což je na motor 1,2 s vypínáním válců a auto této velikosti opravdu celkem dost....před dlouhými roky jsem jezdil s favoritem (1,3+karbec) za osm...
No je fakt, že mohli udělat fotku s nějakým lepším číslem na displeji.Jinak ale těch 7,5 nesvědčí vůbec o ničem. Stačí někde chvilku stát s běžícím motorem...
..nevěřím, že ty malé benzinové motory jsou primárně dělané z důvodu nízké spotřeby, podle mě jde hlavně o snížení nákladů automobilky a tím vyšší profit, přeloženo, za stejný prachy toho dostanu méně a jako bonus nižší životnost.. u golfa bych šel do 1,6 tdi, dobrá spotřeba, dostatečný výkon, slušná zůstatková cena...
Je vidět, že nejste dostatečně informován, protože vámi zmiňované vypínání válců u motorizace 1,2 TSI není. Tato možnost se týká pouze motoru 1,4 TSI. Navíc, zrak vás opravdu neklame, jen jste asi opomenul fakt, že jde o aktuální spotřebu a nikoliv průměrnou :-P
Ano to s vypínáním válců je pravda, tzn pouze u 1,4TSI, ale doplňte si znalost angličtiny....Avg = average (PRŮMĚRNÝ)!!!! takže 7,5 JE průměrná spotřeba..... a JE to dost na 1,2TSI
Jen ještě doplním, že na pal.počítači je vidět že auto jede na 2 válce, tzn je to nejspíš foto 1,4TSI takže vlastně ta spotřeba sedí.... žádný zázrak úspory to teda není :-(
No je to na Sardinii. Spotreba je v pohode - vzhledem k tomu, ze tam clovek po tech okrskach jede 50% casu na trojku.
Typická mediální mlha. Není důležité kolik mají předběžných objednávek, ale kolik aut skutečně prodají a v jakých cenách. Uvidí se za rok, jak jim půjde prodej.
40 tis je malo, to se prodavalo drive za mesic.....
O víkendu jsem pozvaný na prezentačku, tak hin sa ukáže :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.