Volkswagen Golf VII: sešlo se 40 000 objednávek, premiéra v sobotu

Prodávat se ještě nezačal, přesto láme rekordy. Sedmá generace Volkswagenu Golf vstoupí do prodejů tuto sobotu.
Volkswagen Golf VII: sešlo se 40 000 objednávek, premiéra v sobotu

O významu Volkswagenu Golf VII, který v současnosti odsunuje třeba Audi A3 až na okraj spektra logického uvažování, není třeba diskutovat. Jak jsme se osobně přesvědčili již během prvních jízd na Sardinii, tento vůz kromě Fordu Focus na evropském trhu nemá svými kvalitami prakticky s kým soutěžit, navíc přichází se solidní cenou: VW Golf VII u nás začíná na částce 339 900 Kč, za kterou dostanete motor 1,2 TSI/63 kW, stabilizaci ESC včetně XDS, elektronickou ruční brzdu, sedm airbagů, elektrické ovládání všech oken nebo dvouzónovou automatickou klimatizaci.

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

Do většiny evropských dealerství dorazí nový Golf tuto sobotu a většina z prodejen této události přizpůsobí také svoji provozní dobu, jež bude během víkendu prodloužena. Některá z dealerství mají připraveny také doprovodné akce pro rodiny s dětmi, ale především možnost zkušebních jízd. O zájmu zákazníků svědčí také skutečnost, že u Volkswagenu v současnosti údajně registrují již více ne 40 000 předběžných objednávek. 
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf VII při prvních jízdách
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků