Volkswagen Golf Variant dorazil na český trh ve verzi 1.4 TGI

Volkswagen Golf Variant dorazil na český trh ve verzi 1.4 TGI

Česká nabídka automobilky Volkswagen se rozrostla o novou položku. Po modelech up!, Touran, Passat a Passat Variant přichází do prodeje pátý vůz využívající pohon na stlačený zemní plyn CNG. Jak bylo dopředu oznámeno, jde o Golf Variant, který dostal označení 1.4 TGI.

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

O pohon se stará benzinová jedna-čtyřka naladěná na 110 koní. Ta je schopna kromě benzinu spalovat také CNG. Pod podlahou zavazadelníku je uložená nádrž na 15 kg zemního plynu. Volkswagen udává spotřebu 3,5 kg CNG na 100 km. Na plyn by tedy měl urazit Golf Variant více než 400 kilometrů s náklady pod hranicí jedné koruny na ujetý kilometr. Benzinová nádrž nabídne standardní objem padesáti litrů.

Volkswagen Golf TDI Blue Motion: 1562 kilometrů na jednu nádrž? To ne

Volkswagen Golf TDI Blue Motion: 1562 kilometrů na jednu nádrž? To ne

Golf Variant 1.4 TGI bude dostupný jak v kombinaci se šestistupňovým manuálem, tak také se sedmistupňovou automatickou převodovkou. První cena činí 468 900 Kč. Jen pro srovnání, dieselová jedna-šestka s výkonem 105 koní vyjde na 452 900 Kč (v obou případech výbava Trendline).

V porovnání s verzí 1.4 TSI (122 k) si připlatíte za CNG 46 000 Kč. Mimochodem v prostřední výbavě Comfortline vyjde nové TGI na 503 900 Kč. Za totožné peníze zároveň Volkswagen nabízí 1.6 TDI BlueMotion taktéž s maximálním výkonem 110 koní.

Motorizaci 1.4 TGI zařadí do své nabídky pro Leon také Seat. Stane se tak v dubnu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků