Myslim, ze je potrebne zdoraznit, ze tato krabica sa vyraba v mexiku, takze to nie je to prave orechove :-(
A můžeš nám sdělit odkud to máš?Podle mě se v Mexiku vyrábí Jetta a Beetle.
Vždyť je to jedno, já utekl stráááááááááááááááááášně rychle od posledního golfu k nové Toyotě a musím si jen a jen gratulovat!
Důvod?B-]
prosim vás, proč jednou přepočítáte 140 koní jako 103 kW a podruhý 104 kW, když je to u toho samého motoru?
497 000 za holý auto se sranda motorem????:-/Se páni v Říši malinko připokakali.Opět srovnání.Za tuto cenu mám C5 se 130ti koňovou 1.8 a neporovnatelně bohatší výbavou.To,že je pohodlnější,bezpečnější a hlavně prostornější,snad ani nemusím dodávat.
Tak jsem to rychle porovnal, a O2 se stejnym motorem v zakladni vybave vcetne připlatkove výbavy (tak aby se vyrovnala nejnižší vybavě Golfu VAriant) je o 40 tis. Kc dražší oproti Golfu Variant. A to tam nemám započítaný 16 kola (O2 v zakladni vybave Calssic jen 15kola). NEchci to porovnávat s jinou značkou, ale tady neco nehraje. Ten nejnižší základ u golfu je opravdu ihned použitelný vůz, není tam nic co by člověk musel dokupovat.
tady mas seznam te tve hole vybavy ;-) http://www.volkswagen.cz/pdf_gen/golfvariant.pdf
Tak ten seznam výbavy mě dostal. Nedá se upřít to, že v základní výbavě je klima, el. okna a boční airbagy, ale naprosto nechápu, co dělá ve výpisu výbavy tohle: POZINKOVANÁ KAROSERIE, ZADNÍ SVĚTLOMETY V BLATNÍKU, DRŽÁK NA LÉKÁRNIČKU, AKUSTICKÁ SIGNALIZACE NEVYP. SVĚTLOMETŮ, VÝSTRAŽNÝ TROJÚHELNÍK,....)No mazec.
To bude asi roto, že když je tam toho víc, tak to líp vypadá i když jsou to věci už několik let běžné.
Uzamykatelná schránka před spolujezdcem, kryt zavazadlového prostoru, zámek volantu, immobiliser, sluneční clony...:-P
Tak znova a pomalu,jo?Mluvil jsem o základních verzích a počítat do výbavy výstražný trojúhelník,klakson apodob. je smutný.
No jestli je pro tebe vse v elektrice, 6 airbagu, central, dvouzonova klima, posilovac atd atd hly auto, tak to pak jo. Myslim ze mnohem holejsi auta jsou skodovky kde mas jeste misto el. oken svihadla :-D:-P
Tak to je sila. Draha mexicka prace:-D
No jo, VW sa stvari, uz roky, ze ma najdrahsich pracovnikov na svete. Navyse kazdy model auta vratane tlacitok na palubke vyvyjaju samostatne :-D:-D:-D
VW sa tvati ...
zase chyba:-D
vsetko rucne montovane, preto taka cena, ved niekto musi zaplatit tu kvalitu:-O...by ma zaujimali nemecke ceny:-|
Opravte si chybu v clanku, zakladni objem zavazadloveho prostoru neni 690 litru. Nebo se snad udava objem kufru u vsech aut az po strechu a bez rezervy?
Podle specifikace na stránkách VW je objem kufru Golfu Variant jenom 505 l při naložení po strop! O2 kombi má 580 l po hranu oken. :-D
505 je zakladni objem a 560 pri nepouziti rezervniho kola. 690 litru je pri pouziti sitky za sedadly. Redakci to evidentne netrapi, ze pisou nesmysly...
Ja si to neodpustim ... Koncern je proste predrazeny ... Pred dvema lety (cili bez jakychkoliv slev) byla cenikova cena Corolly combi v nafte s automatem v metalize 550tis - vybavou zhruba odpovida teto Trendline u VW
jj,to jsme do teď nevěděli...:-D cena je taková,kolik kdo zaplatí,kdo to nechce,koupí jiné,takže nerozumím,v čem je zase problém
Nieze by som povazoval vw-koncernove auta za lacne, ale zrovnavat cenu auta *spred dvoch rokov*, a cenu dnesneho auta, to je trosku mimo misu...
Jsme líný to hledat, možná to budete někdo vědět z hlavy. O kolik je Golf Variant dražší než O2 kombi při stejné výbavě?
Už jsem na to reagoval. V porovnatelné výbavě je Golf levnější cca o 45 tis Kč. TAk že ať nemícháme jabka a hrušky. O2 Combi Calssic s doplatkovou výbavou na úroveň Golfu VAriant Trendline s motorem 1,4 59 kW je o 45 000 Kč dražší. A to tam nejsu započítané 16 kola, které má Golf ale 02 má jen 15. Úsudek nechť si každý udělá sám.
O2 combi je o nějakých 30-40 tisíc levnější...teď už je to odpověď na tvoji otázku :)
Průměrně o nějakých 30-40 tisíc méně.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.