Nové Volkswageny Golf Variant a Alltrack poprvé naživo: Mohou ještě překvapit?

30 komentářů

skuby
9. září • 14:40

Jako vim, že jiný to je, ale jak jsem otevřel galerii a viděl toho červenýho, musel jsem 2x zamrkat, jestli to není toto: https://autodays.cz/wp-content/uploads/2020/0... ... :-D
Jinak horní část nárazníku (tam co je RZ) mi přijde jak když to někdo přehnal s botoxem... A ještě víc u Alltracku...

skuby
9. září • 14:42

A už se kua vys.rte na to denní svícení dole v nárazníku, za horizontem to neni vidět!

petr r. (petrumr)
9. září • 15:17

v německu to není přikázaný, tak je to jedno a mlhovky musí být co nejníže, nesmí být nad světlama(osou) To dole nejsou DS, ty jsou ve světlech.

Michal2
9. září • 17:08

To kdyby těch 5x2 světel bylo denní svícení tak by bylo vidět skrz vozovku.On asi myslel tunery z čech co dají na feldu apod nehomologované led světýlka kamkoliv dopředu a stejně to není vidět z protisměru na 30metrů.

petr r. (petrumr)
9. září • 20:30

ne, on se díval na fotografie nového golfa.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
10. září • 7:49

Přece si nemohl myslet že to je denní svícení.Možná dobře osvětlí tyhle mlhovky za tmy jen s parkovackama vozovku.

skuby
10. září • 9:32

Hele, normálně jsem si to myslel :-D Pozůstatek v hlavě z VW Group, kdy dávali denní žárovkový k mlhovkám - tuším Superb II & OII, plus spousta jinejch aut jinejch značek (myšleno tovární DRL nízko na nárazníku). Takže omluva fauvé :-P
Každopádně ty "hrací kostky" vpředu u Alltracka mi neevokujou "pretty strong offroad look" jako pánovi tady: https://youtu.be/jvxMSHkzocQ...
Kór když to smí svítit jen v mlze, že...

Joe Doe
9. září • 12:27

"Volkswagen Golf má tolik verzí, že by představení všech najednou snad ani nebylo proveditelné."Takze budeme mat clanok + test kazdej karoserie s kazdym motorom a prevodovkou, idealne v roznych farbach :)K autu samotnemu... Golf Variant by prekvapil, keby nevyzera ako krabica, v ktorej sa prepravuju Corolly.

Michal2
9. září • 13:17

Jaký auto je zvenku pěkný a nabízí +-600l pro kufry a 5míst k sezení včetně místa pro nohy a nestojí od mega výš?

pacho
10. září • 8:17

pokiaľ sa nepletiem tak P308sw, má ešte väčší kufor a viac miesta na nohy. Pokiaľ jediným hodnotiacim kritériom je veľkosť kufra, tak treba brať octáviu,golf seat. pokial chcem poriadné auto, ktoré prejde aj losím testom , tak octaviu, leon golf v žiadnom prípade.

Michal2
10. září • 18:43

Losí test mě rozhodně netrápí.Když někomu vběhne srnka nebo chodec před auto tak je na 95procent v Česku za tmy sražen.Jo 308 SW je prostorná.Museli oproti 308 hatch sakra natáhnout rozvor aby tam pasažéři dali i nohy.

pacho
10. září • 18:51

no neviem, losí tesť by ťa mal trápiť, ale čo už, každý je strojcom svojho štastia. 308sw, je natiahnutá, ale veď aj variant je natiahnutý, takže v tom nevidím žiadny problém, a pritom polomer zatáčania má sw menší ako variant, a to je dosť dôležitý faktor, najmä v meste. Ja osobne oželiem litre v kufru a radšej ich vymením za lepšie jazdné vlastnosti

skuby
9. září • 14:46

Mě ty lidi tady fakt baví :-D Na otázku ti daj mínus...
Pěkný je věc vkusu, těch aut ale pár bude, na 1. dobrou mě napadá Mazda6. Ovšem jestli má 600l kufr, to se mi hledat nechce, sorry B-]

Michal2
9. září • 16:59

Já jsem na mobilu takže nic nevidím a nemůžu ani hodnotit.Kolik mám skóre? :)Mazda6 hm..je pěkná ale v základu stojí víc a kufr kolem 500 stačí.Je skoda že 3 není v kombíku.

koncernový antipíčus
9. září • 11:06

Něco dělá koncern výborně a něco zase ne. Snad jediný Golf Variant s docela pěkným designem byla IV. Jinak III, V a VI byly hrozné. VII taky nic moc a tohle bych řadil někam k té VII a možná i hůř. Hlavně nechápu, proč se snaží Golf tak strašně natáhnout, když už mají v portfoliu Octavii a Leon a výsledkem jsou 3 prakticky totožná auta. Být ten Golf o 10-15 cm kratší (a rozvor mohli nechat jako hatchbacku), byl by výrazně jiný, hezčí a třeba já bych to bral jako konkurenční výhodu před těma dvěma. Ve výrobě Golfu dlouhého skoro jako Passat nevidím smysl...

k22
9. září • 8:05

Koncern překvapí vždy, zvlášť druhého majitele...:-D

Aleš
9. září • 8:12

A v čem lítáš ty ty nepřekvapenej?

abc
9. září • 18:12

dvacetiletý bávo

šofér
9. září • 8:00

Auto se mi líbí, ale přijde mi, že cenová politika už začíná připomínka Norsko, kde ti, co kupují auto se spalovákem platí na dotace elektromobilům. Nevím, zda je to ta nejlepší cesta, v ČR to bude prakticky znamenat, že průměrné stáří aut už nebude 14 let, ale 20 :-(

Michal2
9. září • 14:22

Cenou a výbavou je golf levnější než leon a octa (mimo 125).Buď v klidu v Norsku,NL jsou ceny spalováků výrazně větší než u nás. Vybírej rychle už i toyota škrtla 1.6 a ani bych se nedivil že tohle budou dělat i další výrobci aby odstranili uzrane motory.

p 22
9. září • 7:48

Nepáči sa mi predok a prístrojovka.Ináč je to špička segmentu.Takže momentálne radšej Leon.

Alias
9. září • 10:31

Spicka segmentu je Ackovy medour.

p 22
9. září • 23:13

Mercedes A je super ale je min o 1/3 drahší ako Golf a to už je dosť.Za tie prachy môžem ísť do Passata alebo Insignie. A-čko je skôr konkurencia BMW 1 alebo Audi A 3 hlavne čo sa ceny týka.Ale v cenovaj relácii okolo 20 000 Eur v segmente C je Golf určite ako vždy na vrchole triedy.

.
9. září • 18:11

není

.
9. září • 7:27

Zaujaly mne volanty. Alltrack má ještě původní s mech. tlačítky a základní kombi ten nesmyslný dotykový.

tonda
9. září • 6:55

Tak nevím kdo od koho kopíruje. Zda ŠA od VW nebo VW od ŠA. Je to jako přes kopírák. Octavie je stejná jako Golf....

petr r. (petrumr)
9. září • 15:13

tondo, je to koncern a vše je plánováno i to aby se golf a škoda mohla vyrábět ve fabrikách koncernu.

Q
9. září • 6:13

Delší rozvor než má hatchback překvapením je. Alltrack ani ne, protože když Škoda uvedla Octavii Scout, daly se očekávat i další podobné koncernové kombíky. Spíše je otázkou, zda čtyřkolka půjde koupit i bez předražených plastů. A otazník visí nad Golfem Plus alias Sportsvanem.

Petr Vaněk
9. září • 6:22

Jo mělo by 4x4 jít bez plastů.

Mink
9. září • 2:01

Překvapit, tak Golf je Golf, co na tom chcete hledat za překvapení? Voda je voda, mléko je mléko a televize je televize. Nechápu co řešíte. Nejlepší stejně byla asi 6 max 7 gen, ve své době se mi líbila i 3 a 4 byla asi kultovní. Uvidíme, jaké s tím budou zkušenoti. Protože VW T5 mohl mít menší živost než T4, stejně jako Passat B6 oproti B5.

Doporučujeme

Články odjinud